‏הצגת רשומות עם תוויות watch. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות watch. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

גשם גשם בוא כבר!

הפתעה הפתעה-עוד פוסט לבוש!
האמת שאת הפוסט הזה צילמתי לפני הרבה זמן,בציפייה שבזמן שירד גשם אוכל להעלות אותו.ובכן,לא ירד גשם כבר הרבה זמן-ובתור אדם שיכולת ההתאפקות שלו שואפת לאפס החלטתי לפרסם את הפוסט הזה,למרות שאין בכלל גשם.
אז כמו שניתן לראות גולת הכותרת כאן היא כמובן המטרייה החדשה וההורסת שלי-מבחוץ שחורה חלקה ומבפנים עם הדפס עננים משגע שרק עושה שמח על הלב.החלטתי ליצור אאוטפיט שפשוט כיף ללבוש אותו(וכמובן שגם נוח). הלכתי על סריג כיפי וצבעוני מH&M(עוד מהתקופה שהייתי בארצות הברית) וטייץ ומעיל שחורים שיאזנו את המעיל.הנעליים אפורות(אחד מצבעי הפסים של הסוודר) ולסיום השעון הצהוב המושלם שלי-לתת עוד נגיעה של צבע:


סגול,ירוק,ורוד,אפור וצהוב...מי חשב אי פעם שזה יראה כל כך טוב?

טייץ:הודיס,סריג:אייץ'&אם,מעיל:נגה לולו,נעליים:ריפבליק,שעון:סווטצ'


וכמובן:מטרייה-גולף&קו


אני באמת חושבת שבמחלקת המטריות קורה שינוי לטובה.לא עוד מטריות חלקות בצבעים משמימים-כיום יש המון סוגי מטריות בכל צבע,הדפס,וצורה שרק אפשר להעלות על הדעת,וזה משהו שאני מאוד אוהבת-ההתייחסות הזו למטרייה כאל אקססוריז מן השורה היא רק לטובה.


מקווה שאהבתם,

פטפוטי מטריות ועל החורף הישראלי יתפרסמו בקרוב... ועד אז,שבוע נהדר ורגוע לכולם!

עריכה:ברגע זה ממש התחיל לרדת גשם.אני מאושרת!

יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן

יום חמישי, 22 ביולי 2010

warp it all aound

הרבה זמן שליבי חושק בשעון עם רצועה דקה,שמלפפים כמה וכמה פעמים על היד.אני זוכרת שראיתי אחד באתר של אורבן אאוטפיטרס,שעון ליפוף חום עם שרשרת בזהב שעליה קמעות של מגדל אייפל,צדפים,וכוכבים.מאז התאהבתי.

לא יצא לי לראות שעוני ליפוף בארץ,וחבל,כי אני חושבת שהם מאוד נשיים ועדינים,אבל עדיין עם הצהרה חזקה.במהלך שיטוט באתר של אורבן אאוטפיטרס,נכנסתי לאגף השעונים,לראות מה חדש.ראיתי את השעון הזה:


ומיד החלטתי לבדוק מי זו החברה הזו, la mer שמייצרת את הפלא הזה.נכנסתי לאתר שלהם והרגשתי כמו באגדה-ההתמחות של ה לה מר הם שעוני ליפוף! הוצאתי בשבילכם כמה דוגמאות מכמה קולקציות,תהנו לשטוף את העיניים :)

האתר מחולק לכמה סקשנים,שעוני ניאון (הקולקציה האהובה עליי):




the new styles:


simple warps:
chains&charms:



stud&layer:

אתן מכירות את זה שאתן רואות איזהשהו פריט-להלן חולצה,או צמיד,ואתן רוצות אותו בכל צבע צורה וגוון אפשרי?אז ככה אני מרגישה לגביי השעונים המופלאים האלו-הכל מהכל,בכל צבע אפשרי.
אז...
כמה עולה?:המחירים נעים בין 62$(השעונים הפשוטים יותר של הליפוף,בצבע אחיד)עד לכ-150$ לשעונים הכבדים(לא ליפוף,רצועה אחת)לפי המחירים שראיתי באתר המחיר הגבוה ביותר לשעון ליפוף הוא 120$,אלה עם השרשראות והקמעות בדרך כלל עולים קצת יותר.
איפה משיגים?:בארץ כמובן הפלא היפייהפה הזה לא עשה עדיין את העלייה שלו,אבל ניתן להשיג את השעונים באמריקה,ספרד,ואיטליה. באתר יש רשימת אתרים שניתן להשיג את השעונים און ליין,ולפי בדיקה קטנה שעשיתי המחירים הם אותם מחירים ולפעמים אפילו יותר זולים(בשל סיילים של הקיץ וכו')

חשוב לציין כי כל השעונים עשויים עור איכותי בעיבודים שונים,ואני חושבת שאפשר לראות את זה שלכל דגם יש את תשומת הלב המירבית לפרטים שבו.לפי דעתי 100$ (ואף פחות)זו השקעה משתלמת לשעון שהדגם שלו הוא על זמני,ויכול ללוות אותך במשך כל היום(אם זה בוקר,ים,מסיבה,או ארוחת ערב)

מה אתן אומרות?איזה מהדוגמאות הכי אהבתן?
אני יודעת שאני כבר מתה לשים את ידיי על הצהוב נאון...מה איתכן?

שיהיה יום מקסים וצבעוני:)

עריכה:ביום ראשון אני טסה לפולין,אומנם למטרות לימודיות אבל אני מבטיחה שאמצא גם מה לעדכן על אופנה:)
נתראה ב3.8...

יום שלישי, 13 באפריל 2010

רכישות חדשות וקצת עדכונים

אז כמו שהבנתם לפי הפוסט הקודם נסעתי לטי מרקט עם חברתי מאיה.זה היה יכול להיות פוסט שלם עם תיאור אאוטפיט והיום המטורף(טי מרקט,קצת ת"א,ואז ים)אלא אם כן המצלמה לא הייתה נהרסת לי אחריי הטיול חניכים אחרון(זה קרה גם בפעם הקודמת!!) והייתה מתפקדת כמו מצלמה טובה מבית טוב.
(אני מכחישה כל קשר להרס של המצלמה.אני אוליי ילדת נזק אבל בטיול היא תפקדה מצוין!)
אה וזוכרים את הפוסט הזועם(לפני 2 פוסטים) אז בסוף השמלה שנמצאה הייתה בכלל בגבעתיים,בחנות שאני תמיד מוצאת בה משהו(אני רוצה להעלות פוסט נפרד עליה,אבל אני זקוקה לצלמוס)
באותו יום הייתי במוזה לשופינג,וקניתי גם שרשרת שחיפשתי הרבה זמן:


רחבה,שטוחה,ומלאה נוכחות.פשוט מהממת.
ובטי מרקט(שהיה מאכזב כרגיל),למרות שלא ציפיתי למצוא כלום-בשנה שעברה יצאתי משם עם כובע,גופייה ו-2 חולצות כי הייתי עם אמא. השנה נסעתי עם חברה והתקציב היה קצת יותר מוגבל,הסתובבנו בין הדוכנים ומצאתי דווקא חולצה עם הדפס נמר מאוד מדליקה,אבל היא הייתה one size.העדפתי אפילו לא לנסות למדוד אותה.
כשבאנו לצאת קלטתי בזוית של העין דוכן קטן של החנות "ג'יפה",עם שעוני טלויזיה מהממים. אני ומאיה עצרנו,ותוך 3 דקות התחדשתי בשעון טלויזיה עגול עם רצועה אדומה:) ההתלבטות הייתה בין האדום לתכלת,אבל האדם יותר בולט-אם כבר,אז כבר. מאיה קנתה אחד מלבני,עם רצועה סגולה-ורודה(גם מהמם)
השעון שלי:


תקריב:
יש בו חלקים מבריקים,חלקים שהם מאט,וגם כאלה עם גימור צדפה וגוונים משתנים.אני מתה עליו
80 שקלים והוא שלי :)
אז עוד שבוע(כמעט) הבלוג היקר שלי חוגג שנה(!!!!!) ואוווהוו מה שהולך להיות כאן...:P
בשבוע הבא אני לא אוכל לעדכן,בגלל תקופת מבחנים שהחלה וגם בגלל שאני צריכה ללמוד למבחן תיאוריה שיש לי ביום שישי(ואפילו לא התחלתי...)
ביום שבת יתפרסם הפוסט הכי מושקע בעולם בערך,המון הפתעות ודברים מגניבים
אוהבת המון, ניצן