‏הצגת רשומות עם תוויות designer. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות designer. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 18 בפברואר 2012

פונץ',בננה,וגם קצת פיסטוק

מזג האויר שקוע בשלו-עם סופות רוח וגשם שבא לביקור כדי לראות מה נשתנה.כמו מזג האויר כך גם רשתות האופנה(ע"ע-זארה) אשר מפשילות את שרווליהן לקראת הקיץ שקועות בשלהן, עם הגעתה הבלתי פוסקת של סחורה בעלת הדפסי פרחים,פסים בהירים,קרדיגנים קלילים וכמובן-צבעי פסטל שרק גורמים לי לחלום על גלידת פונץ' בננה(וקצת פיסטוק) אשר הייתה אחת הדרישות שלי בתור ילדה בת 5 בסופ"ש קיצי ונעים.(כן,כבר אז ידעתי בדיוק מה אני רוצה.אפילו אם זו הייתה רק גלידה)

אין ספק שלבישת הצבעים האלה עדיפה על אכילת הגלידה וחוסכת מאיתנו קלוריות מיותרות,לכן אסיפת דוגמאות לשילובים מנצחים מתבקשת כאן.
אני באמת חושבת שהצבעים האלו יתאימו להרבה מבנות ישראל בקיץ,יבליטו את השיזוף,הנמשים,ויתרמו להרגשה קלילה מאין כמוה.

שתי התמונות הבאות הן-איך לא-ממסלול התצוגה של המעצב אלי סאאב.מנטה,לילך,צהוב בייבי וורוד עדין הינם רק חלק מהצבעים המובילים את קולקציית קיץ/אביב 2012 שלו,בשילוב טקסטורות משגעות של רקמות עדינות וחרוזים.


המעצב השני והמוצלח לא פחות הוא כמובן פיליפ לים. אני פשוט רוצה כל פריט ופריט מהקולקציה שלו! הגזרות משוחררות ורחוקות מהגוף אך עדיין מחמיאות,שילובי הצבעים פשוט גורמים לי לרצות ללקק את האצבעות וההרגשה הכללית היא פשוט כיפית,נינוחה,ורגועה.
אחד הפריטים(אם לא ה) האהובים עליי בקולקציה שלו הוא מעין ג'קט נטול שרוולים,גדול ומשוחרר עם צווארון סיני בצבע משגע לא פחות-מעין ג'ינס בהיר ודהוי.הלוואי ויכולתי לשים עליו את ידיי...
אה,ויש אותו גם בגרסאת הטרנץ'.רק חבל שאין לי 850$ מיותרים כדי להגשים כמה חלומות...


רק עוד קצת והחורף יגמר!ועד אז,שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים מלא בצבעים עליזים שכאלה. נתראה בקרוב,

ניצן

יום שלישי, 1 ביוני 2010

dion lee











פשוט מעצבת מוכשרת...


היום יומולדת-פוסט יומולדת בקרוב:)
מוזמנים להגיב עם על הפוסט הקודם

יום ראשון, 30 במאי 2010

תחרות או לא להיות

עוד אחד מהטרנדים העוטפים אותנו-התחרה
60 שניות על תחרה:
תחרה היא כינוי לאריג טקסטיל אווירי, עשוי בידי מכונה או בתפירת יד. תחרה ניתן ליצור הן על ידי הסרת חוטים מתוך בד ארוג, על מנת להגדיל את המרווחים שבין חוטי האריג, והן באמצעות טכניקת אריגה בה נשמרים חורים בין חוטי האריג. ראשיתה של התחרה בשלהי המאה ה-15 או ראשית המאה ה-16. בגדי תחרה נארגים לרוב מכותנה, אך גם מחוטי משי, כסף וזהב.
(ויקיפדיה)

הבד שתחילה היה מיועד לבגדים התחתונים במאות הקודמות עבר בעונה הנוכחית לקדת הבמה-בגדי גוף,גרביונים,שמלות,חצאיות,נעליים ואפילו תכשיטים-התחרה השתלטה על כולם ולנו רק נשאר לאמץ את הבד בחום.


תחרה משנת 1884,מוזיאון ויקטוריה ואלברט

תחרה מאירלנד,המאה ה 19

תחרה כחלק מהאוסף המלכותי בבלגיה


קיימות מספר דרכים להשתמש בבד-אך כמו המנומר אשר פקד אותנו לטובה,גם בתחרה צריך לדעת להשתמש במינון הנכון.

תכשיטי תחרה-אאורלה בידרמן


אלה שחלק עליון עשוי תחרה (כמו בגד הגוף הזה,החולצה של קיארה מהblond salad ובגד הגוף של וולפורד) נחשב לאקט אמיץ מידי בשבילה,תמיד יכולה למצוא דרכים חלופיות לשימוש בבד העדין הזה-ותאמינו לי שלא חסרות

פיליפ לים 3.1


מתחרות על זה-סלבס בשמלות תחרה

אחת האופציות האהובות עליי-שמלה/חלק עליון כלשהו שמקדימה נראית חלקה ואף שמרנית,ומאחורה מסתתר אלמט תחרה/ קרושה(הבן דוד של התתחרה-קצת יותר גס ועבה)
לי יש גופיה בצבע סגול חציל בהיר יחסית,של DKNY שמקדימה נראית מאוד פשוטה ומאחורה-גב שעשוי מפרפר שכולו תחרה,כאשר הסוף של הכנף העליונה הופך לכתפיות של הגופיה-פשוט מדהימה וסוחטת כל פעם מחדש מחמאות!(תמונה בהמשך)

האהובה שבחבורה-שמלה עם גב תחרה של מייקל קורס

תכשיטי תחרה מבית קורל

the blond salad עושה תחרה


לוח תחרה שאני הכנתי-רק לבחור

בגד גוף עשוי תחרה של וולפורד

אז זהו בנות,עד כאן להיום-היה כל כך כיף לכתוב כאן שוב! תכניות לשבוע הקרוב: יום רביעי שכולו sweet 16 אחד גדול!
נתראה :)

יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

baby steps

את השינוי המיוחל של הבלוג אני סוג של דוחה,כי ברגעים אלו ממש אני נאלצת להתמודד עם קשיים טכניים עד לתיקון המצלמה,לכן השינוי לא יתחיל בפוסט המתוכן של הD.I.Y...פשוט הייתי חייבת לעדכן! לאחרונה אני מוצאת המון סיפוק והנאה בכתיבה,ואני מרגישה שאני ממש מתחילה להיות טובה בזה. אז נתחיל?:)
- - -
בתור אחות לאח הקטן ממני ב-6 שנים מחובתי היא להדריך ולייעץ לאחי בכל אשר הוא נזקק.
יעוצים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי ליחסים בין בנים לבנות,בלימודים וגם-ניחשתם נכון-אופנה.
סיפור קצר,שתדעו איך הכל התחיל:
בימי ראשון אני מסיימת ללמוד בשלוש וחצי,ולאחי יש חוג במקום מאוד קרוב לבית הספר שלי. מידי יום ראשון אנו חוצים זה את זו בדרכינו,עד שיום אחד אחי פשוט זעזע אותי.הוא לבש חולצה ארוכה עם איזה הדפס אדום,ומכנס תכלת עם שוליים בצבע ירוק,ונעליי הקרוקס האהובות שלו בצבע כחול כהה-אבוי,האסון!
חגיגה לעין לכל משמעותה,החלטתי שאין לחזור על התאבדות אופנתית זו.
מיד כשאחי הגיע הביתה,הערתי לו,(אפשר להגיד שקצת נזפתי) והחלטתי להמציא שיטה פשוטה כדיי שהוא לא יחזור על טעיותיו ויהיה לו יותר קל להתאים צבעים.
הכנתי לו טבלה(כמו לוח הכפל) בה כל הצבעים שיכולים להיות קיימים בארון של ילד בכיתה ד'
במשבצת המקשרת בין שני צבעים רשמתי לו סימונים:X=אסור בתכלית האיסור,V=מעולה,V2(וי בריבוע)=מצויין,ואף ראוי לתשבוחות ושריקות מקהל מעריצים.
לאט לאט אחי החל לשים לב לשילובי הצבעים שלו,והחל 'להיגמל' מנעליי הקרוקס המזוויעות(ושאני אפילו לא אתחיל לדבר עליהן).לאחי יש בגדים מ ה מ מ י ם שסבא שלי מביא לו מארצות הברית,שבאים בדמות חולצות פולו של טומי הילפיגר,ג'ינסים שלו (ואפילו גרביים!),נעליי נייק דאנק של ג'ורדן ועוד מלא ממתקים אופנתיים שהוא פשוט לא אוהב ללבוש(!!!) הוא לא אוהב ג'ינסים בכלל ורק באירועים מיוחדים (כמו הבת מצווה שלי או חג) הוא מוכן ללבוש ג'ינס מלווה בפרצוף לימוני חמצמץ.
התחלתי לחשוב,מדוע ילדים צעירים חייבים ללבוש תמיד את 'חליפות' הספורט המרופטות לבית הספר? ועוד למה הן מורכבות משילובי צבעים נוראיים?
התחלתי לחפש משיח לחליפות הספורט ולאחר זמן מה של חיפושים נמצאו התמונות הבאות,שנותנות קונטרה לחליפות של החנות 'גוד בוי'ועוד רבים וטובים(?).
למרות שכרגע אני עוסקת בבעיות של המין הגברי,לא יכולתי להימנע מהאאוטפיטים עוצרי הנשימה של בנות מיננו-היפות המטופחות המולבשות והאופנתיות-הנשים.
*אני מצטערת מראש אם התמונות קטנות מידי.באפשרויות העלאת תמונות זה על הגודל המקסימאלי
ולגברברים:
כל שלושת התמונות מחברה בשם BONPOINT לפי מה שהבנתי מהאתר,זו חברה צרפתית.(ויש גם הפתעה שקשורה אליה למטה,שווה לראות!)


ונמשיך להפקות אופנה לא ממש ילדותיות שאת רוב מקורן אינני יודעת:







ואיך אפשר בלי קצת ווג?

ופפה ג'ינס שלוקחים את אופנת הילדים רמה מעל...


וכמובן,גולת הכותרת,הספרדיה הנגישה והאהובה שאליה תמיד נחזור בסופו של דבר- ZARA:
(שמתרגמים ממש יפה טרנדים)











-מכנס מנומר לבנות 10,הולך?^




-מיני בלמיין? אני רוצה עכשיו!

ועם כל השיטוטים הללו,מצאתי בלוג שלם שעוסק באופנה של ילדים!



ועל כן נשאלת השאלה מדוע ילדים לא יכולים להתלבש כך ביומיום?
ולסיום,ההפתעה הקטנה שהבטחתי לכם-תצוגת אופנה של הקטנטנים מבית BONPOINT (אני פשוט לא יודעת איך לשמור סרטונים מיוטיוב במחשב)
מי ייתן וילדיי יתלבשו כך במשך כל חייהם.אני פשוט רוצה את כל הבגדים שהיו בתצוגה!
ובקשה צנועה נוספת-שקד אחי היקר והאהוב,עבר זמנן של חליפות הטרנינג,אז אם מביאים לך ג'ינס של טומי-תנצל את ההזדמנות כי אתה תמות לאחד כזה כשתיהיה בגילי :)
יום טוב לכולם וסוף שבוע מעולה!