‏הצגת רשומות עם תוויות יד שנייה. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות יד שנייה. הצג את כל הרשומות

יום שני, 24 בינואר 2011

חנות קטנה ומטריפה

ולפני הכל:תמונה ראשונה עם האופנוע!:
והקסדה הכי נדירה באיזור גוש דן...נראת כמו סוכריית צ'ופה צ'ופה:
ולחנות הקטנה והמטריפה...:
אתם בוודאי זוכרים שלא פעם הזכרתי וכתבתי על חנות בשם נגה לולו שנמצאת בגבעתיים.אז בגלל שהרבה זמן לא יצא לי לבקר-וכי נגה בדיוק חזרה ממסע קניות מטורף בספרד,החלטתי לקפוץ אליה(עם האופנוע כמובן) ולצלם את ההתחדשויות.
מוזמנים לראות,להתרשם,וכמובן לקפוץ להצצה-חנות שווה ומומלצת ביותר!

חלון הראווה:


מתלה שרובו מעילים,קרדיגנים,ושמלות:
למעלה-שלל של תיקים נפלאים(וזה לא הכל)וגם 'קייסים' ללפטופים:

הנעליים הכי מדליקות שיצא לי לראות.למי שלא הבין-שימו לב לעקב,כאילו נעל עקב שכלואה בתוך נעל ספורט:
שלל של אקססוריז:
ועוד אקססוריז ופיצ'יפקעס:
התיק המדליק של נגה,שהוא דו צדדי:
אוסף החגורות:
צעיפים,תיקים,קלאצ'ים,ארנקים,ומה לא?
מטפחת מדליקה ביותר,שבתוכה יש חוט ברזל עדין-כן שניתן לעצב אותה וליצור צורות מדליקות:(צפו פרוייקט DIY בקרוב)
והרכישות שלי מנגה לולו:
קרדיגן כיפי בצבע לבן-שמנת עם עיטורים בכחול כהה.על הקרדיגן יש דוגמא סרוגה יפייפיה,והוא מלא בדיטיילים עדינים:
ה-מעיל ב ה' הידיעה.יש לי כבר אחד בצבע אפור עם משבצות בכחול מהחורף הקודם,ושבגלל שהמעילים האלה כל כך נהדרים נגה החליטה להביא עוד בצבעים וגזרות נוספים.המעיל בעל סילואט רישמי,אבל עשוי בד פוטר חמים ונעים.

בנוסף,צעיר מנומר מלא בד עבה וכיפי:

אז אלה הרכישות החדשות שלי לבנתיים,יש עוד רכישה אבל היא בדרך לארץ-אני מניחה שיקח לה קצת זמן.

כל הבגדים שנמצאים בחנות הם חדשים לחלוטין,לא יד שנייה! בכל פעם נגה המקסימה טסה ליעד אחר בעולם ובוחרת את הפריטים לבדה,כך שמכל פריט יש אחד או שניים-מה שמבטיח שלא תראי בחורה ברחוב עם שרשרת/צעיף/מעיל כמו שלך :)

נגה לולו-שינקין 54 גבעתיים לאתר של נגה

חדשות חמות-בסופ"ש האחרון היה לי סמינר משלחת ראשון.זה היה מעט מבהל והלחיצו אותנו כהוגן,בכל זאת-זו משימה לא פשוטה להיות שגריר של ישראל בגיל 17 למשך שלושה חודשים.כל האנשים שיצא לי להכיר פשוט מדהימים,אחד אחד,בלי יוצא מן הכלל.מקווה שימשיך להישאר ככה.אעדכן בהקשר למשלחת בקרוב :)

אוהבת אתכם,
ניצן

יום שישי, 14 בינואר 2011

ביקור בשוק הוינטג' והיד שנייה

היום ביקרתי לראשונה בשוק הוינטג' והיד שנייה ליד כיכר דיזינגוף.לשוק תכננתי ללכת כבר הרבה זמן,אבל דברים מנעו ממני להגיע אליו. אל השוק הגעתי דרך הפייסבוק של הבלוג,שם הכרתי מישהי בשם איה אשר מוכרת בכל יום שלישי ושישי בגדי וינטג'(וגם אקססוריז)בשוק זה.מתוך התמונות ראיתי מטפחת יפהייפה,שממש מזכירה את אלו מהפוסט שלי על מטפחות.

המטפחת הזו היא שעזרה לי לקום מהמיטה בבוקר וללכת לשוק הוינטג'.כשהגעתי לא ידעתי לאן לפנות תחילה,הכל כל כך דורש תשומת לב-לכל פריט אתה הפרטים הקטנים שלו. הנה שלושה דוכנים שאהבתי במיוחד:

ענת ומיטל

כל הדברים אשר מוצעים למכירה בדוכן שלהן הם דברים מארונם הפרטי.בדוכן חולצות מכופרות וסריגים מקסימים,אקססוריז למיניהם ואפילו נעליים.




קוקלה וינטג' ועדי וינטג'
גם הן שתי בחורות מקסימות(ולבושות בצורה סטייליסטית להפליא) שיצא לי להכיר. הדוכן שלהן הוא בין המגוונים,המון אקססוריז שווים,אבל גולת הכותרת-התיקים ההורסים שלהם,שרבים מהם נראים ממש כמו מה שמוכרים לנו בזארה,רק בחצי מחיר ועם הסטוריה.




איה וינטג'
הדוכן האחרון שלשמו התכנסנו.כמובן שברגע שהגעתי איתרתי בעיניי את המטפחת שכל כך רציתי,שכמובן-חיכתה רק לי :)
גם אצל איה יש סריגים מהממים ורכים,המון זוגות מכנסיים,תיקי עור וינטג' ומטפחות שנראות כמו מהקולקציה האחרונה של הרמס.


אז ההתחדשויות שלי מאותו בוקר נפלא: שעון בציפוי זהב-הציפוי קצת מתקלף אבל אני אוהבת אותו ככה.הוא מקסים ועדין,אבל גם מספיק בולט.כשמדדתי אותו לא הצלחתי להוריד אותו-ישר חייכתי אל המוכרת ואמרתי לה שזה סימן שהוא צריך להישאר על פרק ידי :) (50 שקלים)
וההתחדשות השנייה-המטפחת הנהדרת מאיה וינטג'. היא רכה ונעימה,וההדפס מקסים ומלא פרטים.ממש כמו המטפחו של הרמס (40 שקלים)

מה לבשתי-עמכן הסליחה.לשוק הלכתי לבד,ולא היה מי שיצלם אותי אז תאלצו לחבר את כל הפריטים ביחד:)




מכנס וחגורה:זארה,מוקסינים:הארון של אמא,סריג:זארה,שרשרת:שוק בצלאל,תיק:טופ טן,צעיף:הוחרם מארון של חברה.

מצטערת על התמונות הלא מקצועיות,שברתי (שוב!) את המצלמה והיא בתיקון עד להודעה חדשה...לכן צילמתי את התמונות דרך הנייד.

בשורה משמחת לאוסף: עברתי טסט! ולכל אלה ששואלים-על אופנוע :) תמונות יעלו בקרוב.


שוק הוינטג' והיד שנייה,כל יום שלישי בין 12:00-20:00, שישי 8:30-16:00. ממולץ בחום!

הפייסבוק של הבלוג: Blossom Button Fashionblog
הפייסבוק של איה:Aya יד שנייה ווינטג'

קוקלה וינטג':052-3959961
עדי וינטג':050-6938250

יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

תיק ותיק

שלום כולם:)
זוכרים שפרסמתי בפוסט הקודם את רכישות חדשות מצפון גבעתיים?
אז החלטתי הפעם לפרט קצת על אחת מהרכישות


כבר המון זמן שאני מחפשת תיק.תיק קטן,חמוד,עם רצועה לנשיאה באלכסון על הכתף.
רוב התיקים שמצאתי בארץ(שהיו במחיר סביר כמובן)היו קטנים מידי,כל כך קטנים שרק הפלאפון שלי נכנס אליהם,או משעממים או שכבר היה אותם לכל העולם-דבר שאני לא מסוגלת לסבול
לאחר שלא מצאתי את מבוקשי בשוק המקומי החלטתי לפנות לאתר הכל יכול הלא הוא- איביי
באיביי מצאתי תיק נורא חמוד,בגודל שאני מחפשת עם שני תאים,אבזם בחלק הקדמי וכמובן רצועה לנשיאה על הכתף בצבע לבן מלוכלך/שמנת,אבל המוכר לא שולח לארץ

בעודי מאוכזבת ומיואשת הלכתי עם חברתי מאיה לסיבוב בצפון גבעתיים. התחלנו בחנות "כמו חדש" ושם,בפינה של החנות,חצי מוסתר-הוא היה תלוי על כסא ישן.

מיד חטפתי אותו,בדקתי את חלקו הפנימי ושאלתי מה מחירו,מפחדת שמא מישהי תבוא כמו בסרט שופוהוליק ותחטוף אותו מידיי
לאחר שהתברר לי שמחירו הוא 10 שקלים,לא היססתי והוספתי אותו לדלפק עם חברים נוספים מהחנות המופלאה.

בבית הספקתי לחקור אותו עוד קצת,וגיליתי באחד התאים החיצוניים זוג כרטיסים לסרט "הלוחש לסוסים" משנת 1998,מה שאומר שהוא בן 11 שנים לפחות
התיק יוצר בארץ,בטירת הכרמל(על פי מה שהיה כתוב בתווית הפנימית)על ידי חברה בשם A.A תיקי עור.ניסיתי לחפש באינטרנט מידע על החברה,אך לשווא.
אין לדעת אם היה שייך לילדה קטנה או לאישה מבוגרת, אבל מה שבטוח -הוא חתיכת תיק עם היסטוריה הא?


לפני שמצאתי את האחד,הכנתי לעצמי לוח השראות של תיקים בדיוק כמו שחיפשתי-אתם מוזמנים לשזוף את עינכם בתיקים תוצרת UK הלא היא החנות TOPSHOP (וכמובן-אף אחד מהממתקים הללו לא יגיע לארץ)






הלוואי והייתי יכולה להיות הבעלים של כל שבעת המופלאים הללו.(התמונות נלקחו מהאתר של טופשופ)


שיהיה יום מעולה מלא בהפתעות קטנות :)

יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

הכר את עירך

ביום שני אני וחברתי הטובה מאיה החלטנו לעשות מעשה,ולצאת צפונה לכיוון החנות "כמו חדש".ההליכה הייתה משימה בפני עצמה,אבל לבסוף הגענו (בפעם הראשונה!)אל היעד מרוצות ומתרגשות מהחיטוטו בערמת הבגדים ולקראת המציאות שעמדו להתגלות לפנינו.

כשנכנסנו לחנות טיפה התקשנו למצוא בגדים במידה שלנו,אבל לא חזרנו בידיים ריקות.
מאיה קנתה מין סוודר עם רווחים גדולים,שלובשים מעל גופייה כמובן ותיק שחור קטן,


ואני התחדשתי במין ז'קט כחול במצב מצויין(אני עדיין לא יודעת מה אני יעשה איתו,אבל אני אמצא לו שימוש)צעיף 'רוסי' גדול ועבה עם רקמת פרחים ותיק קטן לבן שאני מחפשת כבר ה מ ו ן זמן (שעליו יפורסם פוסט נפרד)



הפריטים נראים מעט מבוגרים,אבל אני חושבת שעם השילובים הנכונים הם יראו נהדר.(אין לי תמונה של הפריטים של מאיה,אז תאלצו לדמיין אותם :) )
סכ"ה:30 ש"ח (10 ש"ח לכל פריט)


"כמו חדש" סירקין 5 03-7321040 (אסתר)



נמשיך הלאה:
חזרנו אחורה,מהכיוון ממנו באנו ונכנסנו לחנות "נגה לולו"
זוהי אינה הפעם הראשונה שאנו מבקרות שם.בחנות יש אוירה כיפית,והעין לא יודעת לאן להסתכל קודם.כשנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה,ותמיד אפשר למצוא שם משהו חדש ומרענן
נגה מלקטת את הבגדים בחו"ל,מבוטיקים,חנויות יד שנייה,רשתות כמו H&M ומעצבים כמו טומי הילפיגר,ברשקה וDKNY.ולכן את יכולה להיות בטוחה שלאף אחת לא יהיה בגד כמו שלך.
כל הקולבים מקושטים ע"י ידיה של נגה המוכשרת,בפרחים,חיפושיות,ופרפרים מפלסטיק,שרשראות ארוכות מחרוזים עגולים וצבעוניים ואפילו חמסות מוזהבות מידי פעם.
חלק מחווית הקנייה בחנות היא שגם אם תעבור על המתלים 3 פעמים,כל פעם יתגלה לך משהו חדש שלא ראית בסיבוב הקודם.
מאיה מצאה שתי חולצות,בגזרה גדולה ורחבה,אחת עם הדפס של עיגולים/גלים באדום שחור ולבן ואחת עם הדפס פרחים חי וצבעוני באדום וכחול.
נגה מביאה גם אקססוריז למיניהם,אשר מקשטים את תא ההלבשה ומוצגים לראווה.בחנות ישנו גם אוסף של משקפיי וינטג' מקוריות המוצגות בתוך ארון וטרינה עם מסגרת מוזהבת
אני התחדשתי בחולצה שחורה עם אלמנט קרושה בחלקה הקדמי,וגופיה בצבע שהוא שילוב של כחול רויאל וכחול אפרפר עם אלמנט תחרה מקדימה.

מאיה מודדת את חולצת הפרחים בכחול ואדום


"שנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה"

וילון האקססוריז
אקססוריז נוספים בנגה לולו


הפריטים שרכשתי
סכ"ה: 230 ש"ח(לאחר הנחה)

"נגה לולו" שינקין 54 גבעתיים 03-7321471 נגה-054-4261960 http://www.nogalulu.com/






ונמשיך לחנות הבאה!
מנגה לולו שמנו פעמינו לחנות נוספת בשם "אלוירה"
בחנות יש אוסף של פריטי וינטג' מרשימים,משולבים עם תכשיטים חדשים וישנים ולפעמים גם בגדים חדשים שמתאימים לאופי החנות.


בחנות קיימות שתי קומות,הקומה למטה מוקדשת בעיקר לשמלות וחלקים עליונים והקומה השנייה למכנסיים וחצאיות.כל החנות מעוצבת בניחוח בוטיק פריזאי,מקושטת בפסלונים יפהייפיים ובאוסף נרחב של תיקי ערב.

מאיה מצאה מין סווצ'רט עם שרוולים קצרים בהדפס גיאומטרי ואני מצאתי בה חצאית שחורה בגזרה גבוהה עם כיסים,דומה מאוד לחצאיות של אמריקן אפרל אך החלטתי להשאיר אותה שם בשל התלבטות קשה. מה אתם אומרים?



לקנות או לא לקנות? זו השאלה...

מאיה מתחדשת בעליונית קיצית

הקומה הראשונה






הקומה השנייה
סכ"ה-החצאית שלא נקנתה:60 ש"ח,הסווצ'רט של מאיה-25 ש"ח


אז זהו,מקווה שנהנתן מהשופינג הוירטואלי ושהכרתן חנויות חדשות שלא שמעתן עליהן בעבר,כי גבעתיים זה לא רק קניון גבעתיים!(שגם הוא מאוד מוצלח יחסית.יש בו אחלה סניף של זארה ;))
אה וכמובן לסיום-רק כי הבטחתי,תמונה של התספורת החדשה:





נקודה לציון:אני מתנצלת על האיכות הנוראית של התמונות.אולי אם תקלילו עליהן להגדלה זה ישתפר.
שיהיה יום מקסים לכולם!
תודה רבה למאיה על ההצטרפות לשופינג ועל חלק מהתמונות :)