‏הצגת רשומות עם תוויות h&m. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות h&m. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

Gotta have them:אקססוריז לשיער של H&M

לא יודעת מה איתכם,אבל בחורף אני אוהבת את השיער שלי אסוף.גולגול,קוקו,צמה-העיקר שלא יעוף לי על הפנים/יתפס בצעיף/בצווארון של המעיל.
ואם כבר לאסוף אותו-שיהיה בסטייל. לא הייתי מתנגדת לקבל את אחד משני אלה כמתנה לחג (האמ אמאזהמופנהאלייך האמ) או כסתם פינוק קטן לפני הטיסה המיוחלת ל ברלין.
אני כל כך גאה בעצמי שהצלחתי לממן לבד(!) את הטיול בלא אף עזרה אחת מההורים(!) וממשכורת בתור מלצרית(!!!) אבל על זה כבר תשמעו לפני שאמריא לי לדרכי

>>זה רק בשביל להמחיש לכם כמה משמרות טחנתי במסעדה ולמה 'תפוקת' הפוסטים שלי הייתה נמוכה כרגיל -_-


מה דעתכם על אקססוריז לשיער?והאם יש לכם המלצות לברלין בשבילי? אשמח לקרוא את תגובותיכם!
מקווה שנתראה בקרוב....

ניצן

יום חמישי, 3 במאי 2012

זה רישמי

בהתחלה לא האמנתי,ואף וידאתי בפייסבוק של הבלוג-האם זה אמיתי?או רק שמועה? אנה דלו רוסו (הידועה גם כ ADR) אכן תעצב קולקציה ל H&M? אז זהו,חבריי היקרים-שכן! כן אחד גדול!!
הקולקציה תצא לחנויות ברביעי לאוקטובר 2012,ותהיה מורכבת מתכשיטים,משקפי שמש,תיקים ואפילו מזוודת טרולי.

אני בטוחה שחצי מהישראלים אפילו לא מכירים את אושיית האופנה הזו,אבל התורים בחנויות עדיין יהיו ארוכים כמו כל שיתוף פעולה טוב...



אז בלי להכביד במילים,קבלו אותה-האחת והיחידה:











יום ראשון, 3 באפריל 2011

הפעם הם לא אכזבו (לגמרי)...

היום הלכתי עם חברתי דניאל לקניון עזריאלי,כשהמטרה הראשית שלנו הייתה החנות של H&M,וגם זה בשביל לקנות חזיות. ובכן,הפלא ופלא-הפעם הרשת השבדית הצליחה לא לאכזב כמו בפעם הקודמת שביקרתי בה. בנוסף לאחלה חזיה,באחלה מחיר ואחלה איכות התחדשתי לי גם בחולצת פסים (שיש לי כבר בלבן) זוג משקפי שמש(הקודמים,לא מH&M,נשברו) וגולת הכותרת שהפתיעה לטובה בנוחות,באיכות ובמחיר-זוג פלאטס עם דיטייל של מעין סלסולים בקדמת הנעל. ממש אחלה.

הכל טוב ויפה,אבל עדיין הם לא הצליחו לרגש אותי. בכל החנות ניסיתי למצוא בלייזר,ואפילו לא אחד נמצא. אחד נוח,בלי קשקושים,עם גזרה קלאסית-לא קצר מידי ולא ארוך מידי-זה כל מה שביקשתי. ורצוי שכשמקפלים את השרוולים יהיה בד נחמד ומעניין. למישהי יש הצעות?

אלה הנעלי סירה,דווקא ממש מרוצה מהן:

בנוסף קניתי ב 24/7 ג'ינס חדש ונהדר בצבע ממש יפה,וחולצה בצבע חול אוורירית ונשפכת-כיפית כיפית כיפית ורחוקה מהגוף

למישהו יש מושג איפה מוצאים בלייזר נורמאלי במחיר שיצדיק אותו?(רצוי לא יקר מידי)

מקווה שיהיה לכולם שבוע נהדר...מקווה שנתראה בקרוב :)

יום שני, 20 בספטמבר 2010

כוננות חורף

חורף זו העונה האהובה עליי ביותר מכל ימות השנה,מהרגע הראשון ששמעתי את הגשם ביום שני בשבוע שעבר ב 12 וחצי בלילה,הדבר היחידי שאני חושבת עליו זה מה אני אלבש.
אז על החורף שבא עלינו לטובה(כמעט בא)המעצבים החליטו להשתמש בפלטת גוונים שהולמת (ואפילו מאוד) צהובות שיער כמותי-הרגשת רווחה שיש מקום גם לבלונדיניות בעולמנו הקטן :)

פלטת הצבעים:(כמובן שגם שחור,לבן צחור ואפור אמריקאי שותפים לפשע החורפי והמושלם הזה)

ברחובות:











איך משלבים?אופציות ורעיונות למתקשים:



וכמובן שגם אני לא יכולתי להישאר אדישה,ובטח שלא לקשת הצבעים הזו.מיד התחדשתי בשני סריגים מזארה-אחד בכחול רויאל ואחד בגוון אבן,ובחולצת פסים שתעזור להוסיף קצת נופך גרפי להכל:ובלי שום קשר-(או שכן?)גם שתי מכופרות חדשות בגווני תכלת רגועים,את הימנית עוד לא חנכתי(אבל בראש יש לי כבר תכנון איך ללבוש אותה) ואת השמאלית לבשתי ביום כיפור(+ג'ינס כהה על גבול השחור,חגורה דקה לבנה והסנלים האלה בשחור)

ואיך לא...אם כבר אפורים וחומים אז עד הסוף.לק שנגנז מהמגירה של אמא,יש לו תת גוון סגלגל מאוד מעניין.כרגע אני נמצאת בעיצומו של פרוייקט אי כסיסת הציפורניים שלי(שמתקדם יפה מאוד בעזרת סאלי הנסון והמחזק המופלא שלה).מקווה שבקרוב אוכל לצלם אותו על ציפורניי.ורק כדיי להוכיח שהבלונדיניות הרוויחו בחורף הזה-רק תראו כמה H&M צודקים :זהו לעת עתה,מקווה שאהבתם.אם יש לכם הערות או שאלות אני אשמח לשמוע את דעתכם :)
מקווה שנתראה בקרוב,
ניצן

יום שני, 24 במאי 2010

אחח H&M...

ונמשיך ברצף הפוסטים המטורף לאחרונה(8 בחודש! גאווה עצמית!!! D:)
ביקורות? תגובות? הפעם לא, סתם מה חדש בשבדית שמטריפה את העולם...
קצת שיעורי בית אצל השוודים לפני שאני הולכת לעלייה החודשית שלי לקניון שמביא לי מזל רע:

חלק מקולקצית הקיץ,ממה שהיה באתר:

*תקליקו על התמונות להגדלה שתוכלו לראות גם את המחירים.עשיתי פה עבודת צייר רצינית ומושקעת!


הכוכבת שבחבורה-האדומה בפינה הימנית,קיבלה אצלי את הכוכב להיום
30 שקל...מה,לא נקנה?

עוד כמה תמונות עם פריטים שאהבתי,מתוך הקטלוג:
(אני דורשת את הגופייה המנומרת אצלי עכשיו!!!)
ומה הקטע של הטוניקה שעולה 120 שקלים? השמלה למעלה עולה 30!! מה הולך כאן?!


ומתוך הקולקציה נגד האיידס:







מדליק!! השאלה אם זה יגיע למוקד העלייה לרגל הלא הוא עזריאלי..שמעתי הורידו שם את הסימון של התורים,הייתכן?

יום ראשון, 28 במרץ 2010

שבדית,אמריקאית וספרדיה עלו לארץ...

נשמע כמו התחלה של בדיחה גזענית עלובה הא? אז כמו שכבר בטח הבנתם מדובר ברשתות H&M,גאפ,וזארה.

היום קפצתי עם חברתי דניאל(+החבר שלה) לקניון עזריאלי,מתוך סקרנות.
המטרה: למצוא שמלה,למסיבה.אחת שאוכל לרקוד בה בלי להרגיש מוגבלת. אין העדפות מסויימות לצבע/הדפס,רצוי בעלת שרוולים משוחררים ונינוחים,במקרה ולא נמצאה השמלה המתבקשת-חצאית שחורה/בעלת הדפס מעניין תחליף אותה.
תקציב: 250 ש"ח

השבדית


ש.ב באתר של השוודים:


הכל חוץ מהשמלה בפינה השמאלית מקולקצית הגארדן,שהושקה בישראל.

בבבאאאטוח שתיהיה פה אחת מהשמלות הללו.הרי השיקו את הקולקציה בארץ לא?
הגענו בשעה מוקדמת,10 בבוקר,לכן לא היינו צריכים בכלל לחכות בתור-ישר נכנסו בלי בעיות. הלב שלי פעם בחוזקה כאילו כל הבגדים אשר מוצעים בחנות הזו היו חינם-רק לקחת,הכל נראה כל כך נגיש,זמין...בואי תבחרי!אין אצלינו הגבלות,שמעתי קול קורא לי.
נכנסנו לחנות בפתח קיבלה את פנינו קולקציית הגארדן,שמעל כולן מנצחת השמלה הזו

אה וואלה,מגניב.חשבתי לעצמי-נמדוד אותה,רק בשביל הקטע. בעודי משוטטת בחנות,מחפשת אחר השמלה האבודה נתקלתי בשמלה נוספת מקולקציית הגארדן-האדומה עם השושנים(שבוודאי כולכם כבר מכירים).לא ידעתי שזו תיהיה השמלה האחרונה שאני הולכת לראות בחנות הזו.
המשכנו ללכת,והיה לי ברור שאת השמלה האבודה והמרשימה כבר לא אמצא...טוב נו,בטוח יש משהו אחר.יותר טוב. בטוח יש שמלה שמחכה במיוחד בשבילי.והפלא ופלא...אף שמלה לא נראתה באופק. וגם אם כן,זו הייתה שמלה שהתחפשה לחולצת טי שירט ענקית,שגם עם חגורה את תיראי כאילו את סוחבת על עצמך שק תפוחי אדמה בורוד פוקסיה.
'טוב נו...זה בטוח עוד לא הסוף! בכל זאת- H&M...' המשכנו לשוטט וללכת לאיבוד בחנות-דניאל והחבר הלכו למחלקת הגברים(שהייתה על הפנים-הכל בייסיק פשוטות) ואני לקחתי לי קצת זמן כדיי לחפש אחריי ה-שמלה שלי,זו שכאשר חברות ישאלו מאיפה היא אני אגיד בגאווה ובחצי חיוך זדוני H&M.

אוקיי,התייאשתי. אמרתי לחברתי דניאל-לא מצאתי שום שמלה,אבוד!זהו! אני את שלי עם השבדים גמרתי. "נו בואי נעשה עוד סיבוב..בטוח לא הגעת לכל החנות! איתמר(החבר) ישאר פה דקה(מחלקת הגברים) ואני אבוא איתך לסיבוב קצר"
לא היה מה לראות...שם-ג'ינסים, צד שני-הריון-משמאל-ילדים. כבר הכרתי את החנות בעל פה. דניאל:"אאאה אוי! יש את הקולקציה של סוניה ריקל! בואי נלך!" אני:'אם את מתכוונת לערימת סריגים עם האבנים בצבע ורוד פוקסיה שבפינה,אז גם שם כבר הייתי...
בהחלט דיכאון.בחיים שלי לא הרגשתי יותר מאוכזבת...הסריגים המפוספסים והמפורסמים של ריקל נעלמו כלא היו,וגם אלה שהיו, היו..איך נאמר...מפוספסים.תרתי משמע. עוד בייסיק במיטבו..goodby gap

לסיכום:אכזבה. כל שמלה שהוצגה על הבובות המבריקות הפכה לחולצות בייסיק בצבעים של אותה השמלה,חוץ מהבגדי הריון וכמה צעיפים שהיו מוצלחים.חבל שאני לא בהריון...כי בשביל צעיף אני לא אעמוד בקופה רבע שעה.
סחורה שנגמרה?לא יודעת...הגענו ישר כשהחנות נפתחה.אולי השבדים היו צריכים להביא אספקה גדולה יותר.(גם במחלקת הגברים לא נרשמה הצלחה כלל:לא נמצאו חולצות,וגם אלו שהיו היו בלויות ומשעממות.אנשים שעמדו בתור הסתכלו עלינו בפליאה שיצאנו בידיים ריקות)
האמריקאית

ש.ב באתר של האמריקאים:לא היו בדיוק,שם לא כל כך חיפשתי שמלה אבל רציתי לראות מה התחדש מאז הביקור בסניף של ירושליים בחורף(20 דקות של שופינג בקניון מלחה+מורה צעקנית לשל"ח=חולצת עם מעבר צבעים מאדום לאפור אמריקאי.אין עליי;))

מה נשתנה? גאפ..בייסיק...בואו נצא.
סיבוב קצר בחנות והבנתי שזה לא אני,זה הם. הכל פשוט מידי,חסר פאנץ'. לא שמלה ולא נעליים-אני לפה אחזור בחורף.השבדים השפיעו עליהם לרעה,הם צריכים זריקת מציאות.
אפילו שהמטרה של גאפ זה בייסיק,אני חושבת שאפשר קצת לחדש,להוסיף צבע,ולא להתמסטל מטרנד הג'ינס(כפי שניתן לראות בתמונה למעלה)
לסיכום:אמריקקים-השבדים מאחוריכם! אה, אופס.הם כבר עקפו...וג'ינס זה לא הפתרון למציאת בדים איכותיים ומרגשים! בד הפועלים והכל,100 שנה,אבל חלאס!!!
הספרדיה

הייתי בטוחה שבזארה אמצא את מבוקשי.מה כבר ביקשתי?? שמלה?! נו באמת
אבל לא.גם פה לא היה כלום.
טרנד הג'ינס נתקע לכל הרשתות עמוק בגרון,ושלא תבינו אותי לא נכון-אני מתה על ג'ינסים! אבל אפילו לא התפתתי לקנות את אחת מהחולצות,כי תביני זארה,יש לי כבר 4 מגאפ...
פה גם שיעורי בית לא היו. האתר של זארה בכלל לא עולה...כמה חבל..
לסיכום של הסיכומים: קניון עזריאלי מביא לי מזל רע.
מוזמנים להשאיר תגובות-אשמח לשמוע את דעתכם בנושא,במיוחד לאחר שכולם כל כך שיבחו את H&M