הצגת רשומות עם תוויות hight fashion. הצג את כל הרשומות
הצגת רשומות עם תוויות hight fashion. הצג את כל הרשומות
יום שבת, 3 במרץ 2012
יום שבת, 18 בפברואר 2012
פונץ',בננה,וגם קצת פיסטוק
מזג האויר שקוע בשלו-עם סופות רוח וגשם שבא לביקור כדי לראות מה נשתנה.כמו מזג האויר כך גם רשתות האופנה(ע"ע-זארה) אשר מפשילות את שרווליהן לקראת הקיץ שקועות בשלהן, עם הגעתה הבלתי פוסקת של סחורה בעלת הדפסי פרחים,פסים בהירים,קרדיגנים קלילים וכמובן-צבעי פסטל שרק גורמים לי לחלום על גלידת פונץ' בננה(וקצת פיסטוק) אשר הייתה אחת הדרישות שלי בתור ילדה בת 5 בסופ"ש קיצי ונעים.(כן,כבר אז ידעתי בדיוק מה אני רוצה.אפילו אם זו הייתה רק גלידה)
אין ספק שלבישת הצבעים האלה עדיפה על אכילת הגלידה וחוסכת מאיתנו קלוריות מיותרות,לכן אסיפת דוגמאות לשילובים מנצחים מתבקשת כאן.
אני באמת חושבת שהצבעים האלו יתאימו להרבה מבנות ישראל בקיץ,יבליטו את השיזוף,הנמשים,ויתרמו להרגשה קלילה מאין כמוה.
שתי התמונות הבאות הן-איך לא-ממסלול התצוגה של המעצב אלי סאאב.מנטה,לילך,צהוב בייבי וורוד עדין הינם רק חלק מהצבעים המובילים את קולקציית קיץ/אביב 2012 שלו,בשילוב טקסטורות משגעות של רקמות עדינות וחרוזים.

המעצב השני והמוצלח לא פחות הוא כמובן פיליפ לים. אני פשוט רוצה כל פריט ופריט מהקולקציה שלו! הגזרות משוחררות ורחוקות מהגוף אך עדיין מחמיאות,שילובי הצבעים פשוט גורמים לי לרצות ללקק את האצבעות וההרגשה הכללית היא פשוט כיפית,נינוחה,ורגועה.


אחד הפריטים(אם לא ה) האהובים עליי בקולקציה שלו הוא מעין ג'קט נטול שרוולים,גדול ומשוחרר עם צווארון סיני בצבע משגע לא פחות-מעין ג'ינס בהיר ודהוי.הלוואי ויכולתי לשים עליו את ידיי...
אה,ויש אותו גם בגרסאת הטרנץ'.רק חבל שאין לי 850$ מיותרים כדי להגשים כמה חלומות...
רק עוד קצת והחורף יגמר!ועד אז,שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים מלא בצבעים עליזים שכאלה. נתראה בקרוב,
ניצן
תוויות:
colors,
designer,
dress code,
hight fashion,
inspiration
יום שבת, 5 ביוני 2010
אבו דאבי דו!
אתמול הלכתי לסרט "סקס והעיר הגדולה 2". אני מאלה שכשתמיד יוצא סרט חדש נורא רוצה ללכת,ומבטיחה לעצמי שאלך-אבל איכשהו אף פעם לא יוצא לי ועד שכבר יש זמן יש סרטים חדשים מרתקים יותר,וגם הסרט עצמו הגיע לחברת הכבלים ה'חמה' שלי.כמובן סקס והעיר זה שונה,ולא יכולתי לוותר על הקרנה שכזו-בניגוד לסרט הראשון שראיתי בבית
כשהגענו(אני ודניאל) האולם היה מפוצץ,ואני מדברת על האולמות הגדולים של קניון גבעתיים המהולל-בגלל שקנינו כרטיסים טיפה מאוחר יצא לנו לשבת בשורה 5(שתבינו את כמות האנשים! וכל השורות היו מ ל א ו ת )
המון סצינות מצחיקות בכפלי משמעויות ודימויים,הניסיון של קארי להבין את חיי הנישואים שלה עם ביג,משרת אישי+רכב צמוד לכל אחת ווילה ענקית שמשקיפה על נוף מדהים הפכו את אבו דאבי לנווה מדבר קסום באמצע המזרח התיכון
ועכשיו לעניינינו-אופנה
שמלות של מיטב המעצבים,תכשיטים מעוררי קנאה ואיך לא-נעליים מהפנטות עד כדי טירוף חושים.ליקטתי עבורכן כמה שיותר תמונות מהסרט,אז קבלו את קארי,סמנת'ה,שרלוט ומירנדה באבו דאבי שיק:
2 מהאאוטפיטים האהובים עליי מתוך הסרט: שמלה כחולה-סגולה מדהימה ביופייה של הולסטון(שימו לב גם לשרשרת התלתן שחוזרת על עצמה)

וההולסטונית השנייה-לא מצאתי תמונות כל כך ברורות. מדובר בשמלה בצבע ורוד בהיר-סלמון,כתף אחת,שרוול ארוך שלא נראה כמו שרוול,היד כאילו נעלמת בתוכו.מתבלים בטורבן צבעוני משגע(עשה לי חשק להתחיל ללכת עם טורבנים.בחיי) עקבים עם הצלבות בצבע ניוד ושרשרת מדהימה שגם היא חוזרת על עצמה במשך הסרט-ירח דקיק שנתלה בקציהו כוכב זעיר.


השמלה שפותחת את הסרט










כי ככה הולכים לשופינג בסוק(לא,לא טעיתי-מדובר כמובן בשוק.תראו את הסרט ותבינו:))התבלינים של אבו דאבי







לקט של תמונות מתוך הטריילר-אז תחשבו מה הולך בסרט עצמו..אה וזה אפילו לא חצי מהאאוטפיטים שרואים שם..
אז זהו מקווה שנהנתן ושעשיתי לכן חשק לצפות בסרט,בהחלט מומלץ! שימו לב לאאוטפטים ולתכשיטים בפרט,פשוט חגיגה לעיניים! have fun :)
לסיכום:אבו דאבי עושה רק טוב לבנות.ולמלתחה שלהן
תוויות:
fashion,
hight fashion,
inspiration,
movie,
sex and the city
יום שלישי, 1 ביוני 2010
dion lee
הירשם ל-
רשומות (Atom)















