‏הצגת רשומות עם תוויות fashionblog. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות fashionblog. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

shop 'till you drop.to bed. part I

אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד זה שופינג. ומה יותר כיף משופינג איכותי מבלי לעזוב את שמיכת הפוך המפנקת? אז זהו,שאין. אולי בעצם כשמקבלים את החבילה ;)
שמתי לב שרוב זמני הפנוי מתנקז למטרה אחת: למצוא פריטים שווים במחירים מצחיקים שלא ימצאו על כל אחת שעוברת ברחוב. אז אני מקווה שאתם מוכנים,הנה הרשימה שלי לאתרי הקניות השווים ביותר בחו"ל ששולחים לארצנו הקטנטונת.
בחלק השני-האתרים הלוהטים ביותר תוצרת כחול-לבן :)


אי ביי הוא בערך האתר המפורסם ביותר שקשור ברכישת ומכירת פריטים בצורה מאובטחת.
באתר תוכלו למצוא פריטים מקוריים של מעצבי על,חיקויים זולים וגם פריטי 'וואן פיס' שכמוהם לא תמצאו.

כמה עולה?
תלוי מה מחפשים. אספדרילס מקוריות של שאנל יכולות להגיע לכ600$,בעוד אספדרילס רגילות יעלו לכן רק 20$.
ומה לגבי המשלוח?
המשלוח משתנה בהתאם למוכר,יש לשים לב שיש כאלה שלא שולחים לארץ ישראל-אז אם יש לכם קרוב משפחה בחו"ל זה הזמן לנצל אותו.
 מילה ממני:
הכל תלוי בשולח.שימי לב שיש שולחים המסומנים כ "top seller"-מהם מקבלי החבילות מרוצים במיוחד.
החיסרון-חלק מהפריטים נמכרים במכרזים ולא קנייה מיידית,דבר שיכול מעט לבאס.

2.Etsy
אפשר להגיד שאיטסי זה מעין האח הקטן של איביי. ההבדל הוא שלכל מוכר יש ממש 'חנות' (כך למשל ניתן לחפש את שם החנות ולהגיע אליה ישירות) והמון מהפריטים הם hand-made של מעצבים צעירים.

כמה עולה?
כמו באיביי גם כאן הטווח מחירים משתנה בהתאם למוצר,כך ששרשרת זהב 18K לא תעלה כמו שרשרת בציפוי גולדפילד.
ומה לגביי המשלוח?
כמו באיביי,גם כאן המשלוח משתנה בהתאם למוכר,אבל הרוב כן שולחים לארץ.
מילה ממני:
מאיטסי עדיין לא יצא לי להזמין,אבל המגוון באמת מהפנט ושווה.שימו לב שבגלל האתר מפעיל "חנויות" פרטיות של אנשים,בדומה לאיביי לא כולם שולחים לארצנו הקטנטונת.



3.Ali Express
מבין התגליות הכי טובות שלי כשזה קשור לשופינג באינטרנט. אלי אקספרס הוא אתר סיני אשר מוכר מגוון רחב מאוד של מוצרים,הרוב חיקויים.אמנם חיקויים-אבל חיקויים מוצלחים ביותר,מגוון רחב של סגנונות ודוגמאות וטבלת סינון מאוד מאוד יעילה.

כמה עולה?
מכיוון שמדובר בייצור סיני המחירים מצחיקים עד כדי גיחוך.תוכלי להתחדש במעיל דמוי עור במחיר של כ25$,או צמיד מתכת טרנדי שיעלה לך 2$ בלבד. ההתמכרות קשה,ובגלל שהאתר מורכב גם הוא ממוכרים רבים שווה לחפש ולא להתעצל-ההנחות חוגגות ותוכלי למצוא את אותו פריט בדיוק במחיר נמוך מאשר אצל המוכר הראשון שראית.
ומה לגבי המשלוח?
ובכן,כפי שידוע לכן סין היא ארץ רחוקה מאוד,ולכן המשלוח בהתאם. זמני המשלוח נאים בין 15-34 ימים מרגע קבלת ההזמנה,אבל המשלוח חינם-חינמי ככה שההמתנה בהחלט שווה.
מילה ממני:
אם יש פריט מעצבים שלא הצלחתם למצוא לו חיקוי ראוי,זה המקום. לי יצא להתחדש בזול אספדרילס מזוייפות של שאנל בכ-40$.ההמתנה לחבילה הייתה מורטת עצבים,שכן הגיע לאחר 25 ימים. אבל מראה החבילה שהגיע עם הנעליים הנחשקות היה שווה כל דקה.



4.asos
אם לא האתר האהוב עליי ביותר.ניתן להמיר את הפאונד בדולר אמריקאי/מטבעות נוספים,העיצוב נוח והסרגל הסינון פשוט מאוד להבנה. ראי הוזהרת:לאתר המושקע קיימת גם אפליקציה,ככה שאין מצב שלא תישארי מעודכנת בכל מה שקשור לפריטים חדשים או שופינג מזדמן. באתר תמצאי מגוון רחב של פריטים בשלל מידות,וגם ליין של פלאס סייז ושל הריוניות.המגוון הרחב מורכב מפריטים של מעצבים וגם מליין הבית של מעצבי אסוס.

כמה עולה?
טווח מחירים רחב מאוד,תוכלי למצוא סגנונות דומים במחירים שונים-תלוי מה את מחפשת.הליין של אסוס באיכות גבוהה מאוד,כך שאין ממה לחשוש.
ומה לגבי המשלוח?
איזה כיף ואיזה יופי,גם כאן המשלוח חינמי לחלוטין,גם ההחזרים עליהם. זמן משלוח לארץ הוא סביבות התשעה ימים מרגע קבלת ההזמנה,אל תדאגו-הם ישלחו לכם במייל היכן הבייבי שלכם נמצאת בכל רגע נתון.
מילה ממני:
אתר ממולץ מאוד,שכל פעם מחדש אני חוזרת אליו ומזמינה ממנו ללא הרף.פריטים נהדרים וסיילים שווים לאורך כל השנה.



5.Sheinside
זוכרים את אלי אקספרס וכל המוכרים שבאתר? אז כאן כמעט אותם פריטים בדיוק תוצרת סין מרוכזים תחת קורת גג אחת.

כמה עולה?
מחירים זולים עד כדי גיחוך,ממש כמו אלי אקספרס.
ומה לגבי המשלוח?
גם פה המשלוח חינם,אבל אני לא רוצה להטעות אתכם תוך כמה זמן הוא מגיע
מילה ממני:
נראה שווה ניסיון,בקרוב אעדכן את חווית הקנייה שלי מהאתר :)

עדכון:
הזמנתי מהאתר חולצה ב60 שקלים חדשים,המשלוח לישראל היה חיני-חינם. החולצה הגיע אחרי שבועיים וחצי בערך (יותר מהיר מאלי אקספרס) ונראתה בדיוק בתמונה-המידה קצת גדולה אבל אני אשרוד את זה.שורה תחתונה: חולצה כזו בדיוק בזארה הייתה מגיעה גם לכ300 שקלים. שווה כל יום המתנה.

6.rings&things
'טבעות ודברים' אתר מלא אקססוריז טרנדיים חביבים ביותר שגם אותו לצערי לא יצא לבדוק(עדיין)

כמה עולה?
צמידים בממוצע יעלו כ 3.5 פאונד,השרשרת היקרה ביותר שיצא לי להתקל בה עולה כ8.5 פאונד.
ומה לגבי המשלוח?
לפי מה שכתוב-משלוח חינם לכל רחבי העולם.
מילה ממני:
המון סגנונות,המון פריטים,אבל סרגל סינון לא יצא לי לראות.לא נורא,אני אתמודד גם בלעדיו ;)



אתר שרובו חולצות וקפוצ'ונים מודפסים,מלווה בכיסויים הורסים לחבר הכי טוב שלך. ההדפסים מיוחדים ומלאי הומור,הכיסויים לפלאפון-נו טוב,אני רוצה את כולם.

כמה עולה?
אם אנחנו פה בשביל כיסויים לפלאפון,אז סביבות ה 15$ לאייפון 4/4S. לפי מה שראיתי אייפון 5 יקר יותר.
ומה לגבי המשלוח?
לא בטוחה ואשמח לדעת אם למישהו יוצא להזמין-אבל כתוב שהם שולחים לישראל.נו טוב לפחות זה....
מילה ממני:
אני כבר בונה על כמה מהכיסויים.בקרוב אצלי.


8.DressLily
מזכיר מאוד את שיינסייד (נאמבר 5 ברשימה),אולי מעט יותר יקר. אני מציגה אותו כאן כי המבחר הוא רחב מאוד וכמובן-זול. איך תדעו כמה זול? הסינים החמודים לא השאירו את ישראל הקטנה מקופחת וניתן להחליף את המטבע בפינה הימנית למעלה לשקל חדש על מנת שיהיה לכן קל יותר לעשות את השופינג ולראות כמה הפריטים עולים בשקלים.

כמה עולה?
מעיל אופנוענים טרנדי יעלה כ 160 שקלים,ז'קט רוח עם הדפס כ110 שקלים ושלא נדבר בכלל על התכשיטים-ג ר ו ש י ם!
ומה לגבי המשלוח?
אז ככה,פה הקאץ'. אם אפשר בכלל לקרוא לזה ככה... יש שלושה סוגי משלוחים:פלאט רייט שיפינג-0.00 שקלים חדשים, סטנדרט שיפינג-שיעלה כמעט כמו המוצר עצמו או אקספנדיט שיפינג שעולה כשליש מהמוצר ועדיין לא הבנתי את המשמעות שלו. נבר מיינד,איך תדעו איזה משלוח לבחור? תלוי במה שאתם מזמינים. אני הזמנתי זוג שרשראות ו"התפנקתי"במשלוח סטנדרטי-מהסיבה הפשוטה שכל שרשרת עלתה 15 שקלים והמשלוח 10 שקלים-דהיינו 40 שקלים עבור שתי שרשראות (אני מנחשבת שבארץ המחיר היה משולש.לכל פריט כמובן)אם אתן מזמינות מעיל או תיק ובא לכן להשקיע קצת במשלוח-לכו על זה.
מילה ממני:
מומלץ בחום.השרשראות שהזמנתי נראות בול כמו באתר,רק אם אתם מזמינים פריט לבוש-שימו לב למידה כי חלק מהפריטים מגיעים רק בone size.ממליצה לבקר לעיתים קרובות במחלקת האקססוריז-יש שם מציאות שוות ממש.


ולסיום,כמה טיפים:
1) תקנו רק דברים מיוחדים. בגדי בייסיק ניתן למצוא גם בארץ,ואם המידה בסוף לא טובה או הפריט לא נראה כמו שחשבתם-אתם סתם תתאכזבו.
2) שימו לב למידות הדוגמנית ולמידות הפריט,ותמיד תמדדו אתכם בהשוואה למידה בה בחרתם. כך הסיכויים לטעות קטנים מאוד.
3) מתלבטים איזו מידה להזמין בנעליים?תמיד עדיף חצי מידה יותר,מקסימום שמים ספידה ושלום על ישראל.
4) באתרים מסוים משלוח חינם יהיה מעל סכום קנייה מסוים,שימו לב לא להתבלבל.
5) לא בכל האתרים ניתן לשלם באמצעות pay-pal,אך גם הקנייה בעזרת ויזה מאובטחת. אם אתם חוששים-עדיף שתבדקו את העניין לעומק או שלא תזמינו כלל.
6) שופינג באינטרנט ממכר-נסו לעשות "חושבים" על כל פריט בו בחרתם,ותשאלו את עצמכם האם אתם באמת צריכים אותו?האם הוא באמת מה שחיפשת או שאת סתם מתפשרת? כך תמנעו מבזבוזים מיותרים.
7) שימו לב לפינת הסייל שמתעדכנת מאוד מהר,הפריטים שם שווים ביותר ובמדינה בה הקיץ ארוך יותר מאשר אירופה-העניין יוצא משתלם פי כמה.
8) מפחדים להתחיל? תתחילו בקטנה. ההזמנה הראשונה שלי הייתה זוג עגילים,ולאט לאט מתקדמים. תתחילו בפריט שהסיכוי שהוא לא יתאים לכם יהיה כמה שיותר קטן.
9) ומה לגבי המכס? ובכן,עד 70$ לא תחויבו במכס. מעל לסכום זה זה כבר סיפור אחר,לכן אם חפצה נפשכם בפריט מעל 70$ נסו לשלוח לחבר שגר בחו"ל או פשוט לחכות שיהיה בהנחה. לפעמים המכס יעלה יותר מהפריט שהזמנתם,וחבל.

זהו להיום,מקווה שעזרתי לכולם! אם למישהו יש מידע נוסף אשמח מאוד אם תחלקו-בסופו של דבר קניות באינטרנט הן או נפילה או הצלחה,ורק לומדים מטעויות.
שיהיה סופ"ש רגוע ונעים,בהמשך חלק II על שופינג אינטרנטי תוצרת כחול לבן :)
אוהבת,

ניצן

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

גשם גשם בוא כבר!

הפתעה הפתעה-עוד פוסט לבוש!
האמת שאת הפוסט הזה צילמתי לפני הרבה זמן,בציפייה שבזמן שירד גשם אוכל להעלות אותו.ובכן,לא ירד גשם כבר הרבה זמן-ובתור אדם שיכולת ההתאפקות שלו שואפת לאפס החלטתי לפרסם את הפוסט הזה,למרות שאין בכלל גשם.
אז כמו שניתן לראות גולת הכותרת כאן היא כמובן המטרייה החדשה וההורסת שלי-מבחוץ שחורה חלקה ומבפנים עם הדפס עננים משגע שרק עושה שמח על הלב.החלטתי ליצור אאוטפיט שפשוט כיף ללבוש אותו(וכמובן שגם נוח). הלכתי על סריג כיפי וצבעוני מH&M(עוד מהתקופה שהייתי בארצות הברית) וטייץ ומעיל שחורים שיאזנו את המעיל.הנעליים אפורות(אחד מצבעי הפסים של הסוודר) ולסיום השעון הצהוב המושלם שלי-לתת עוד נגיעה של צבע:


סגול,ירוק,ורוד,אפור וצהוב...מי חשב אי פעם שזה יראה כל כך טוב?

טייץ:הודיס,סריג:אייץ'&אם,מעיל:נגה לולו,נעליים:ריפבליק,שעון:סווטצ'


וכמובן:מטרייה-גולף&קו


אני באמת חושבת שבמחלקת המטריות קורה שינוי לטובה.לא עוד מטריות חלקות בצבעים משמימים-כיום יש המון סוגי מטריות בכל צבע,הדפס,וצורה שרק אפשר להעלות על הדעת,וזה משהו שאני מאוד אוהבת-ההתייחסות הזו למטרייה כאל אקססוריז מן השורה היא רק לטובה.


מקווה שאהבתם,

פטפוטי מטריות ועל החורף הישראלי יתפרסמו בקרוב... ועד אז,שבוע נהדר ורגוע לכולם!

עריכה:ברגע זה ממש התחיל לרדת גשם.אני מאושרת!

יום שלישי, 29 במרץ 2011

who's got pink?

לפני שנעבור למהות הפוסט וחלק האופנתי שבו,יש כמה דברים שהייתי רוצה לספר לכם-זוכרים שהתקבלתי למשלחת לארצות הברית? אז אמרו לנו עם מי,לאן,ומתי אנחנו טסים(וחוזרים). אני טסה לקונטיקט,שזה ממש דרומית לניו יורק-לפי מה שהבנתי זה אזור מעולה(ורווי בשופינג). הטיסה שלי היא ב 9 ביוני,יצא לי במזל-אחרי יום ההולדת שלי,ואני חוזרת ב 26 באוגוסט.4 ימים לחופש הגדול בישראל,לא הרבה,אבל אני אסבול בשקט ;)
אז עד כאן בפינת העדכונים,אני מקווה שיהיה לי יותר זמן לעדכן את הבלוג,פשוט התחילה תקופת מסכמים (שאחריה תקופת בגרויות).

עם כל הטרנדים העוטפים אותנו לקראת הקיץ הקרב ובא,יש טרנד אחד שאני מאוד מתחברת אליו,שמוסיף המון עניין שמחת חיים ו'כיפיות' לאאוטפטים משעממים. זה כמובן ערבוב צבעים מטורף,שמוסיף עליזות לכל דבר. יש בטרנד הזה משהו מאוד נחמד והומור משחרר שנורא התחברתי אליו. אחד מהצבעים הבולטים יותר שנהנים להתערבב בטרנד הזה הוא הורוד. הבאתי לכם כמה דוגמאות איך הצבע המקסים הזה מקפיץ כל הופעה,אני כבר בדרך לרכוש כמה פריטים ורודים... מה איתכם?

מצטיינת הטרנד,הבלוגריות סיירה מהבלוג the blond salad. אהבתי בעיקר את השילוב של הורוד עם הכחול רויאל,ואם כבר עסקיננו בצבעים בולטים אתם מוזמנים להסתכל בשתי התמונות האחרונות,וכמובן לקבל המון המון השראה :)






עד כאן..שיהיה לכולם יום ורוד ואופטימי,אשמח לשמוע את דעתכם :)

יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן

יום ראשון, 30 במאי 2010

תחרות או לא להיות

עוד אחד מהטרנדים העוטפים אותנו-התחרה
60 שניות על תחרה:
תחרה היא כינוי לאריג טקסטיל אווירי, עשוי בידי מכונה או בתפירת יד. תחרה ניתן ליצור הן על ידי הסרת חוטים מתוך בד ארוג, על מנת להגדיל את המרווחים שבין חוטי האריג, והן באמצעות טכניקת אריגה בה נשמרים חורים בין חוטי האריג. ראשיתה של התחרה בשלהי המאה ה-15 או ראשית המאה ה-16. בגדי תחרה נארגים לרוב מכותנה, אך גם מחוטי משי, כסף וזהב.
(ויקיפדיה)

הבד שתחילה היה מיועד לבגדים התחתונים במאות הקודמות עבר בעונה הנוכחית לקדת הבמה-בגדי גוף,גרביונים,שמלות,חצאיות,נעליים ואפילו תכשיטים-התחרה השתלטה על כולם ולנו רק נשאר לאמץ את הבד בחום.


תחרה משנת 1884,מוזיאון ויקטוריה ואלברט

תחרה מאירלנד,המאה ה 19

תחרה כחלק מהאוסף המלכותי בבלגיה


קיימות מספר דרכים להשתמש בבד-אך כמו המנומר אשר פקד אותנו לטובה,גם בתחרה צריך לדעת להשתמש במינון הנכון.

תכשיטי תחרה-אאורלה בידרמן


אלה שחלק עליון עשוי תחרה (כמו בגד הגוף הזה,החולצה של קיארה מהblond salad ובגד הגוף של וולפורד) נחשב לאקט אמיץ מידי בשבילה,תמיד יכולה למצוא דרכים חלופיות לשימוש בבד העדין הזה-ותאמינו לי שלא חסרות

פיליפ לים 3.1


מתחרות על זה-סלבס בשמלות תחרה

אחת האופציות האהובות עליי-שמלה/חלק עליון כלשהו שמקדימה נראית חלקה ואף שמרנית,ומאחורה מסתתר אלמט תחרה/ קרושה(הבן דוד של התתחרה-קצת יותר גס ועבה)
לי יש גופיה בצבע סגול חציל בהיר יחסית,של DKNY שמקדימה נראית מאוד פשוטה ומאחורה-גב שעשוי מפרפר שכולו תחרה,כאשר הסוף של הכנף העליונה הופך לכתפיות של הגופיה-פשוט מדהימה וסוחטת כל פעם מחדש מחמאות!(תמונה בהמשך)

האהובה שבחבורה-שמלה עם גב תחרה של מייקל קורס

תכשיטי תחרה מבית קורל

the blond salad עושה תחרה


לוח תחרה שאני הכנתי-רק לבחור

בגד גוף עשוי תחרה של וולפורד

אז זהו בנות,עד כאן להיום-היה כל כך כיף לכתוב כאן שוב! תכניות לשבוע הקרוב: יום רביעי שכולו sweet 16 אחד גדול!
נתראה :)

יום שישי, 23 באפריל 2010

Happy B.Day B.B

היום יומולדת היום יומולדת היום יומולדת ל...

Blossom Button

לא להאמין שכבר עברה שנה...אז לסיכום בכמה מילים קצרות:בחיים לא האמנתי שאפתח בלוג.המילה 'בלוג' תמיד הייתה מקושרת למילים ווירדואו,פריק,ויומן וירטואלי של ילד "חסר חיים".
פחדתי להזדהות עם הקישור הזה,שכן B.B הוא ההיפך המוחלט מהסטיגמה שהודבקה למילה 'בלוג' אצלינו,וזו גם הסיבה שחוץ מ 3 חברות אנשים לא ממש יודעים עליו.
הבלוג שינה אותי מאוד,גרם לי להיות אדם יותר פתוח ממה שהוא,הכרתי גם המון אנשים חדשים,נחשפתי לבלוגים אחרים ובקיצור-המון תודה(כן כן,גם לכם!)
אז שנתחיל בחגיגות?
טוב אז החלטתי שלכבוד היומולדת הבלוג צריך לשנות קצת את האדרת,מקווה שאהבתם את העיצוב החדש :)



ונעבור לחלק האומנותי...
בגלל שאתם כאלה קוראים מדהימים,החלטתי לפנק אתכם במתנה מיוחדת.

אז זוכרים את השרשרת הזו?
לא,אני לא מגרילה אותה(בחיים לא!!)
אני מעמידה להגרלה את אחותה התאומה,בדיוק אותה שרשרת רק בצבע כחול(טיפה אפרפר)



אז מה צריך לעשות בכדיי להיכנס להגרלה?
1.להשאיר תגובה עם שם,וכתובת אימייל כדיי שאוכל ליצור קשר.
2.להצטרף לרשימת העוקבים(ממש פה בצד ימין)

וזהו-כל כך פשוט!

מי שרוצה להגדיל את סיכוייו לזכות בהגרלה יכול לפרסם קישור להגרלה שלי בבלוג שלו(וכמובן להראות לי)

ההגרלה תסתיים בעוד שבועיים בדיוק,ב 8.5.10

שיהיה לכולם בהצלחה וסוף שבוע רגוע :)

יום שני, 15 במרץ 2010

מעשה בשמלה

אז קבלו את הרכישה הכי חדשה שלי בארון:שמלת טריקו עם הדפס טאיי-דאיי.הגזרה מזכירה את השמלה מהסילבסטר,שרוולים משוחררים,כמו החלק העליות והחלק התחתון יותר צמוד.
החלטתי לא סתם להעלות תמונה של השמלה,שזה נחמד ויפה אבל אפשר קצת מעבר. הכנתי אאוטפיט לכל חלק בימי הקיץ הלוהטים של ישראל.אחד לים,אחד לסידורים יום יומיים ואחד לערב.
אז זו השמלה,כמובן הבסיס לכל האאוטפיטים:
אז הלוק לים מורכב בצורה הפשוטה ביותר:השמלה בצורתה המקורית,בלי יותר מידי תוספות.הכל מתבסס על צבע,משקפיי השמש בטורקיז ושמנת,הלק הכתום,אפילו הקליפס לשיער והארנק. גם בבגד ים שיכל להיות מאוד שמרני,הוסיפו את השרוכים בצהוב ניאון מה שהקפיץ אותו לרמה אחרת לגמריי,אה וכמובן-כמעט שכחתי,כיסוי לאייפוד בטורקיז-שחס וחלילה לא יכנס חול לשקעים :)
1)בגד ים:אברקרומבי&פיץ' 2)לק כתום תפוז:פרו ביוטי 3)'בננה' לשיער:סופרפארם 4)כיסוי טורקיז לאייפוד:אפל סטור 5)ארנק:אודם 6)משקפיי שמש:רייבאן 7)צמיד עם ריקוע בזהב ואדום:שוק הפשפשים 8)כפכפים:הוויאנס
תקריב על האקססוריז:
לאחר הגיחה הקצרה לים בבוקר,צריך להיראות קצת יותר רישמיים,אבל עדיין עם ספלאש של צבע.לשמלה התווספו חולצת ג'ינס וחגורת עור קלועה,סנדלים חומים זוג עגילים מגניבים ומשקפיי שמש סגולים.
הארנק נשאר קטן,כי איך נאמר...כל הכסף התבזבז כבר על השופינג :)
1)חולצת ג'ינס:גאפ 2)משקפיי שמש:שוק בצלאל 3)לק:אסי 4)הצמיד מהבוקר:) 5)אנק עור כחול:נקנה בטורקיה 6)חגורת עור קלועה:נקנתה גם היא בטורקיה 7)עגילי חישוק קצת אחרים:ניו יורק&קומפני 8)שעון:אייס ווצ' 9)אייפוד:אפל(כי איך אפשר בלי קצת מוזיקה?) 10)סנדלים חומים:נקנו בביאליק 11)המוווון שקיות שופינג! :))
תקריב על האקססוריז:
מה בתיק?
אישה עסוקה,כבר אמרנו לא? לסידורים של יום שישי נרכש תיק בגודל קטן עד בינוני,עם תאים פניימים והרבה מקום(הוא מכיל הרבה יותר ממה שנראה).כמובן שהתיק חייב להיות עם רצועה לסחיבה על הכתף/באלכסון,מפני שהיידים יהיו עמוסות שקיות...
1)תיק:טומי הילפיגר 2)בקבוק מים:כי מים זה בריא ומרווה צימאון. 3)לק אדום:אסי(למקרה ויזדקק לתיקונים) 4)מסטיקים:מאסט 5)מברשת לגבות:כי לפעמים העניינים הופכים לפרועים. 6)לק מחזק:לציפרון שעומדת להישבר 7)מסקרה:רבלון 8)ליפגלוס חצי שקוף:פופה 9)אייפוד:אפל 10)מצלמה:קנון 11)עדשי שוקולד בקופסא אישית:כדיי להעלות את רמת הסוכר בדם, הפישופ 12)ארנק:קטן ככל האפשר,כי הוא גם ככה יתרוקן מהר. 13)בושם מניאטורי:ז'אן פול גוטייה-כי למי יש עצבים להיסחב עם בקבוק גדול שבשלב מסויים יתנפץ בתיק?! 14)פלאפון:צריך באמת לפרט? 15) מייקאפ:כי פצעוני לחץ יכולים לצוץ בכל רגע נתון.


השמלה נותנת את אלמנט הצבע המרכזי,(אליה מצטרפות הציפוניים) ומעוגנת על ידי הצבע האלמוותי-שחור:חגורה,תיק ונעליים.
גם באקססוריז לא מפריזים,עגילי חישוק קטנים ועדינים ושעון בעל רצועה דקה(ושחורה).

1)חגורה:ניו יורק&קומפני 2)סנדל פרנזים:אמריקן איגל 3)עגילי חישוק:ניו יורק&קומפני 4)בושם לגבר:אברקרומבי&פיץ'-FIRCE כי זה מה שאת בערב הזה. 5)לק כתום:חוזרים לבוקר-פרו ביוטי 6)אודם אדום:נגנב מאמא למטרות צילום 7)שעון עם רצועה דקה ואבן משובצת:ניו יורק&קומפני 8)תיק קטן עם רצועה לנשיאה על הכתף:נגנב מאמא,וינטג' אמיתי חבריה :)


תקריבים על האקססוריז:


מה בתיק?
האמת,שלא הרבה. אודם-לתיקונים,טישו-למקריי חירום,מסטיק-ריח פה טוב זה חובה,קיסם שיניים-למנוע פאדיחות


מקווה שאהבתם ושנתתי לכם קצת השראה,רציתי בעצם להראות שפריט אחד לא חייב לשמש למשהו ספציפי ושכל הכיף זה לשחק בעיקר עם האקססוריז כדיי ליצור מראות שונים:)