‏הצגת רשומות עם תוויות nails. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות nails. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 18 באוגוסט 2012

INSPIRATION: THE STATEMENT NAIL



מה דעתכם? לדעתי א"אצבע המורדת המנצנצת" היא אחלה רענון,ותתאים מאוד לחורף.גם השילובי צבעים שבתמונות מעל מאוד נקיים ומתאימים לחורף ולקיץ גם יחד.

**כרגע אני מתכננת לטוס לברלין עם חבר טוב-מישהו יכול לעזור לי עם מקומות ששווה לבקר בהם,מוזאונים שווקים ובעיקר חנויות יד שנייה טובות וזולות? אשמח אם תצרו איתי קשר :)

נתראה בקרוב

ניצן

יום שני, 20 בספטמבר 2010

כוננות חורף

חורף זו העונה האהובה עליי ביותר מכל ימות השנה,מהרגע הראשון ששמעתי את הגשם ביום שני בשבוע שעבר ב 12 וחצי בלילה,הדבר היחידי שאני חושבת עליו זה מה אני אלבש.
אז על החורף שבא עלינו לטובה(כמעט בא)המעצבים החליטו להשתמש בפלטת גוונים שהולמת (ואפילו מאוד) צהובות שיער כמותי-הרגשת רווחה שיש מקום גם לבלונדיניות בעולמנו הקטן :)

פלטת הצבעים:(כמובן שגם שחור,לבן צחור ואפור אמריקאי שותפים לפשע החורפי והמושלם הזה)

ברחובות:











איך משלבים?אופציות ורעיונות למתקשים:



וכמובן שגם אני לא יכולתי להישאר אדישה,ובטח שלא לקשת הצבעים הזו.מיד התחדשתי בשני סריגים מזארה-אחד בכחול רויאל ואחד בגוון אבן,ובחולצת פסים שתעזור להוסיף קצת נופך גרפי להכל:ובלי שום קשר-(או שכן?)גם שתי מכופרות חדשות בגווני תכלת רגועים,את הימנית עוד לא חנכתי(אבל בראש יש לי כבר תכנון איך ללבוש אותה) ואת השמאלית לבשתי ביום כיפור(+ג'ינס כהה על גבול השחור,חגורה דקה לבנה והסנלים האלה בשחור)

ואיך לא...אם כבר אפורים וחומים אז עד הסוף.לק שנגנז מהמגירה של אמא,יש לו תת גוון סגלגל מאוד מעניין.כרגע אני נמצאת בעיצומו של פרוייקט אי כסיסת הציפורניים שלי(שמתקדם יפה מאוד בעזרת סאלי הנסון והמחזק המופלא שלה).מקווה שבקרוב אוכל לצלם אותו על ציפורניי.ורק כדיי להוכיח שהבלונדיניות הרוויחו בחורף הזה-רק תראו כמה H&M צודקים :זהו לעת עתה,מקווה שאהבתם.אם יש לכם הערות או שאלות אני אשמח לשמוע את דעתכם :)
מקווה שנתראה בקרוב,
ניצן