‏הצגת רשומות עם תוויות השראה. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות השראה. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

Weekend Reading


נראה כאילו הדבר היחידי שאני מפרסמת בתקופה האחרונה זה פוסטים של קריאה של סופ"ש,כי באמת הכי קל לי לעדכן בסוף השבוע,מה גם שאני נורא נהנית לכתוב את הפוסטים הללו ולחלוק איתכם כל מיני מקורות השראה

אז הפעם אשתף אתכם באובססיה קטנה שפיתחתי לקולצייה של מרקוס לאופר,בדגש על הסוודרים עם אפליקציות הפאייטים. אספתי בשבילכן מספר בלוגריות שלקחו השראה מיצירות האומנות שלו,והחליטו ליצור לעצמן סוודר 'מפוייט'.

(בתמונה למעלה הבלוגרית קיארה מהblond salad בסוודר שחשקה נפשי בו עד מאוד)

אז כבר פרסמתי את הקישור לפוסט של קארה מsprinkles in springs,שיצרה סוודר שנראה ממש כמו המקור

מיד אחריה הבלוגרית של stripes and sequins בסוודר חתול מתוק

ואיך אפשר גם בלי קצת Honestly WTF ? שיצרו גרסה משלהן עם אוזניי ארנב

גם בגזרת הסוודרים עם האפליקציות,טיילור מtaylor and demolish לקחה השראה מסוודר של Acne ויצרה את הDIY הזה

עד כאן גזרת הסוודרים,שנמשיך?

DIY חמוד וקל מאודדד למגש משולש לתכשיטים,אני אימצתי בחום

וכמובן איך אפשר לפספס את הקולקציה החדשה ששחררה זארה,והפעם-ZARA HOME!!! אני פשוט התאהבתי בכל פריט ופריט.חלק מהתמחורים נראים לי קצת יקרים מידי,אבל נראה כי איכות המוצרים גבוהה.(בכללי,זו רק אני או שזארה ממששש העלו את המחירים העונה?)

ועוד אובססיה שפיתחתי-עקב שיפוצים ורענון החדר שלי,ננעלתי ממש על ראש צבי עשוי מקרטון ממוחזר.מצאתי המון אתרים שבהם יש ב ד י ו ק את זה שחיפשתי(במחיר שפוי ושווה לכל כיס),אבל הם לא מאפשרים לשלוח לארצינו הקטנטונת...אנא,אם מישהו מכם יודע איפה אני יכולה להשיג אחד בדיוק כזה לחדר שלי,אודה לו מאוד!!

וקצת השראה שיהיה משהו קטן להתניע את השבוע:קשתות,והרבה מהן.תכנסו לראות ממה זה עשוי ;)


זהו להיום,בפוסטים הבאים:כל מה שרציתם לדעת על טיול בברלין,והחדר המשופץ שלי
יום שלישי מתגייסת...אמאלה

נתראה!

יום שבת, 29 בספטמבר 2012

Weekend Reading

עוד פוסט של קריאה לסוף שבוע יוצא לדרך,הפעם לא גדוש כמו בפעם הקודמת(בכל זאת,לא הייתי ממש מחוברת לבלוגוספירה בשמונת הימים האחרונים)אבל עדיף מעט מאשר בכלל לא.

* נתחיל באחת הדברים האהובים עליי,והוא לחשוב מחוץ לקופסא/להוציא דברים מהקשרם.פולביו בונבייה החליט לקחת את זה צעד אחד קדימה,בקולקציית אקססוריז המורכבת כולה מאוכל(!) במילה אחת:יאמי

* ובהמשך למילה האחרונה במשפט למעלה,גיליתי לאחרונה בלוג אוכל נהדר ששמו made for jen,אותו כותב בעלה של ג'ן מהבלוג made by girl (שגם הוא ד"א אחד הבלוגים האהובים עליי).מומלץ בחום לקרוא,או סתם להסתכל על התמונות היפות(והמגרות)

* הנעליים השמימיות האלה הן הפריט שהכי הייתי רוצה לצרף כרגע לארון הנעליים שלי.נו ברור,כשמדובר בולנטינו איך אפשר להתנגד?(אולי בעצם רק לגבי המחיר)

* וגם לא ממש הייתי מתנגדת לסוודר המגניב הזה.או שפשוט אכין את גרסאת הDIY שלו...

* ומה עוד הייתי שמחה לצרף למלתחתי?ללא ספק אחד מהפריטים עם הדפס זיקוקים של MSGM לסתיו 2012.החכימה ורכשה/קיבלה-סיארה פרגני מהבלוג the bloond salad בשילוב נפלא של נעליים אדומות וחולצת זיקוקים.

מקווה שאהבתם ממש כמוני ואף יותר,
נתראה

ניצן

יום שישי, 14 בספטמבר 2012

Weekend Reading

אז כפי ששמתם לב התחלתי ליצור מעין 'פינות' קבועות בבלוג בהן אני מפרסמת כל מיני דברים בהתאם לאותה פינה.
פינה נוספת שהחלטתי ליצור היא ה"weekend reading"-דברים לקרוא בסופש,עם כל מיני קישורים לדברים מעניינים שמצאתי באינטרנט שהעלו בי השראה/חשק ליצור והייתי רוצה לחלוק אותם עמכם-בלי הצורך להקדיש לכך פוסט שלם.
מקווה שתהנו!
אז בואו נתחיל:
*פרוייקט DIY שהייתי מתה לנסות בעצמי,אבל אני פשוט עצלנית מדי לשם כך

*עוד פרוייקט DIY מקורי ומגניב לבית. אותו אני חושבת שדווקא אנסה...

*כמובן איך אפשר בלי הIT GIRL הכי מתוקה שיש,אשר מתחילה לעלות בסקאלת הדרגות...מאחורייך סורי קרוז

*טרנד מדליק כבר מתחיל להשתלט על אופנת הרחוב ובכללי,השראות ופריטים מדליקים ניתן לראות כאן וגם כאן

*אחד הגימיקים המגניבים ביותר שיצא לי לראות לאחרונה

*ולא יודעת מה איתכם,אבל הלפטופ שלי בכלל לא היה מתנגד לאחד כזה

*ואני לא הייתי מתנגדת לאחד כזה לעצמי...הו פיליפ

-------

מה דעתכם על הפינה החדשה?מקווה שאהבתם! אשמח לקרוא את תגובותיכם,נתראה בקרוב

ניצן

יום שבת, 18 באוגוסט 2012

INSPIRATION: THE STATEMENT NAIL



מה דעתכם? לדעתי א"אצבע המורדת המנצנצת" היא אחלה רענון,ותתאים מאוד לחורף.גם השילובי צבעים שבתמונות מעל מאוד נקיים ומתאימים לחורף ולקיץ גם יחד.

**כרגע אני מתכננת לטוס לברלין עם חבר טוב-מישהו יכול לעזור לי עם מקומות ששווה לבקר בהם,מוזאונים שווקים ובעיקר חנויות יד שנייה טובות וזולות? אשמח אם תצרו איתי קשר :)

נתראה בקרוב

ניצן

יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

Tribal it

אז שנייה לפני שהקיץ נגמר רשמית,ושנייה אחרי הטרנדים הלוהטים לסתיו/חורף 2013 שכבר מתחילים לצוץ בכל פינה- הייתי רוצה הזדמנות אחרונה ללבוש מכנסיים קצרים,ושיראו ככה:








יום ראשון, 11 במרץ 2012

Ice,and CHANEL

כמה יצירתיות,כמה השקעה ותשומת לב לפרטים הכי קטנים...כמה השראה,כמה שאנל

יום ראשון, 10 באפריל 2011

הירוק הזה עושה לך טוב

תמיד אהבתי ירוק,בכל צורה עונה וגוון-לא משנה איפה מתי ולאן. אז השנה,בנוסף לצבע הורוד ולטרנד הקולור בלוק מצטרף אלינו גם הצבע הירוק. הגעתי למסקנה שזה פשוט צבע שמחמיא לכולן,בלונדיניות-ברונטיות-ג'ינג'יות-בהירות וכהות כאחד,וכל זאת בגלל קשת הגוונים הרחבה שלו. כמה תמונות להשראה:




הצעת הגשה: למראה קליל ושיקי,עם שכבות של ניוד ומעט זהב
מקווה שאהבתם :) נתראה בקרוב,חג שמח לכולם!

יום ראשון, 23 במאי 2010

מקרונייק?

ידוע שעוגיות המקרון הפכו כבר ממזמן לסמל סטאטוס ומקור השראה להרבה רשתות ומעצבים. נייקי החליטו לעלות על הגל ויצאו במהדורה מיוחדת בשם NIKE ROYALTY MACAROONS, על שם עוגיית המקרון הצרפתית. הנעל בעצם עשויה חתיכת עור אחידה-מה שמקנה לה את המראה של עוגיית מקרון מזוגגת

מחיר ההנאה המתוקה:120 יורו.ניתן להשיג "בחנויות הנעליים, ברחבי הרשת וגם בקולט בפריז"

אני אישית אף פעם לא פגשתי אותן פנים מול פנים..גם לא באתר של נייקי
כנראה שההנאה המתוקה תיהיה רק בגדר חלום (מזילה דמעה :'( )



מה דעתכם על הנעל המזוגגת?

יום שבת, 3 באפריל 2010

השראה-מפה משם ומכל העולם...










































אז כמו שבטח שמתם לב אני ממש בקטע של טבעות גדולות ודומיננטיות...אולי אני אמצא כמה כאלה בטי מרקט:)

ד"א- את מי אני אפגוש מחר?:))