תמיד אהבתי ירוק,בכל צורה עונה וגוון-לא משנה איפה מתי ולאן. אז השנה,בנוסף לצבע הורוד ולטרנד הקולור בלוק מצטרף אלינו גם הצבע הירוק. הגעתי למסקנה שזה פשוט צבע שמחמיא לכולן,בלונדיניות-ברונטיות-ג'ינג'יות-בהירות וכהות כאחד,וכל זאת בגלל קשת הגוונים הרחבה שלו. כמה תמונות להשראה:



הצעת הגשה: למראה קליל ושיקי,עם שכבות של ניוד ומעט זהב
מקווה שאהבתם :) נתראה בקרוב,חג שמח לכולם!