קצת מוזר לי שבעוד יומיים תתחיל לה שנת לימודים חדשה שהפעם,בשונה משתיים עשר השנים האחרונות-אין לי כל חלק בה.
אז גם אחרי 12 שנים במערכת החינוך(וסליחה על הרגשנות) והקושי בלעכל את העובדה שבעוד פחות מחודשיים אני אתגייס לצבא,(מחשבה שבינתיים אני מעדיפה להרחיק מראשי)החלטתי להציג בפניכם את חמשת הדברים שהייתי רוצה להצטייד בהם לקראת השנה החדשה(ואולי גם אצטייד בהם בלי שום קשר) תהנו!
תיק גב של BAGGU-כי תיק גב זה הכי נוח שיש,וכי התיק הזה הוא הכי יפה שיש
מחברת עם כריכה קשה וציורי ינשופים של רשת accessorize-כי אני אוהבת ינשופים,וכי אין דבר כזה יותר מדי מחברות
מסמני דפים של GIRL FOR ALL WORK-כי זה מקסים וצבעוני וכי הכי כיף לקנות ציוד משרדי
מכתבה של רשת KARE הגרמנית-אין צורך לפרט.גם אין צורך לפרט את המחיר שדורשים בעבורה.
אז זהו לבנתיים,אלו ה"טופ 5" שלי כשזה מגיע לחזרה ללימודים-מה לעשות שאני חולת קניות,לא משנה אם מדובר בבגדים,קניות בסופרפארם,במכולת השכונתית וכמובן-קניות של ציוד משרדי.
מבטיחה שנתראה בקרוב,יש לי כל כך הרבה דברים לכתוב עליהם!
שבת שלום,
ניצן




