הצגת רשומות עם תוויות accessories. הצג את כל הרשומות
הצגת רשומות עם תוויות accessories. הצג את כל הרשומות
יום רביעי, 5 בספטמבר 2012
יום ראשון, 20 במרץ 2011
רק פעם בשנה
תמיד היו לי רגשות מעורבים לגבי חג פורים. אני נורא אוהבת להתחפש,אבל כשהייתי קטנה יותר תמיד התלוותה לאהבה הזו המבוכה הגדולה של ללכת ברחוב עם שמלה מנופחת וכתר ולשכנע את כל הולכי הרגל שאת סינדרלה.אבל סינדרלה אמיתית,לא מזוייפת.
לגבי הזמן האחרון פורים תפס בליבי מקום אחר לגמריי.המבוכה הלכה לחפש בית אחר ואת מקומה החליפו ספונטניות וביטחון עצמי פורימי שכזה.
כבר הרבה זמן שלא חגגתי את חג הפורים בצורה כזו טובה. ביום שישי ישבנו כמה חברים ופשוט עשינו כיף וצחוקים.אחד מהבנים בא עם האוטו ושם מוזיקה,ובהפתעה גמורה שתיים מהחברות שלי עלו לשידור בלילה ב103 FM(ישבנו ממש ליד הבניין שלהם,והיה להם חור בתכנית.הם ירדו למטה ושאלו מי רוצה לדבר במשך 5 דקות על פורים-כמובן שהיו הרבה מתנדבים).
בבוקר יום שבת היה את הפורימון של הצופים.התחפשתי לחנונית-ג'ינס קצר גבוה,שלייקעס,חולצה משובצת ומשקפיי גיק שיק ענקיים.במשך שעתיים שלמות הייתי צריכה להיענות לבקשותיהן המופרזות של ילדות בנות 4 ויותר,לאיך הן רוצות את הפרפר/הפרח/לב/כוכב שלהן-צבע,צורה,גודל.מה שכן היה כיף להשתעשע ולאפר כל אחת בצורה דומה אך קצת שונה מזו שהייתה לפניה.
בערב שבת יצאנו למסיבת רחוב בפלורנטין,מה שחתם את השבוע כאחד המוצלחים שיצא לי לחוות. הייתה אוירה כיפית בצורה לא נורמאלית,מלא תחפושות מקוריות(וגם קצת פחות) ובעיקר הרבה פרחות על עקבים ומיני שלא משאיר מקום לדמיון.
הכרנו אנשים,צחקנו,בילינו,רקדו ואכלנו סושי נהדר ב 15 שקלים.
ממש בתחילת הערב מישהו החליט שהוא רוצה להרוס לי את תחפושת המינימאוס שלי,ופשוט שלף את הקשת היקרה מראשי כשלא שמתי לב. התבאסתי ממש-(דברים כאלה קטנים יכולים להרוס לי ערב שלם) עד שהכרתי תייר שוודי מקסים ששאל מאיפה אני. הסתלבטתי עליו ואמרתי שאני מניו יורק,ושבאתי לביקור בארץ. הוא הביא לי את המשקפיים שלו, "שתישאר מזכרת ממני ומפורים בישראל". איזה מזל שהבאתי בתיק את המשקפיי גיק שיק שלי מהבוקר.ככה לפחות לא הרגשתי לא-פורימית בעליל.

התייר השוודי.תודה על המשקפיים
בערב של המסיבת רחוב לא רציתי להתחפש יותר מידי,כי ידעתי שיהיה לי קר-אז פשוט הלכתי על פלטת גוונים של שחור-אפור-אדום,מה שהתאים בדיוק לקשת של מיני מאוס.לא נורא,גם עם המשקפיים זה יצא בסדר.
חולצה-אברקרומבי,מעיל-נגה לולו,ג'ינס-24/7,סנדלים-סטיב מאדן,צעיף-זארה,משקפי גיק שיק-שוק בצלאל,משקפי קלפים-באדיבות התייר השוודי.
מה אתם אומרים,הייתם רוצים לחגוג את הפורים יותר מפעם בשנה?
תוויות:
accessories,
party,
tel aviv,
twenty four seven,
ZARA
יום ראשון, 14 בנובמבר 2010
Infinity
לא פעם נתקלתי בצעיף שהוא בעצם מעגלי שכזה-שני קצוותיו תפורים,מה שיוצר את ה "infinity scarf" -הצעיף הבלתי נגמר.על הצעיף הספציפי הזה שמתי עין כבר ממזמן,והוא הרכישה האחרונה שלי מאיביי-אתר שבו לאט לאט אני מתחילה לקלוט מה שווה ומה לא,והאם כדאי להשקיע את הסכום הזה. מה אתם אומרים,20$ כולל דמי משלוח רואיים לצעיף שכזה? ;)
הצעיף הוא כמו בתמונה(הלקוחה מהאתר) בצבעי ענבר כהה המתחלף ללבן,מה שיוצר זרימה מאוד יפה.לא אלא אתכם בפרטים נוספים,רק תראו את הפלא החדש שנחת אצלי בארון היישר פרום דה USA:
ואם כבר USA...לחלום אף פעם לא מזיק,והפעם הכמיהה הבלתי פוסקת שלי לטיול לארצות הברית בא לידי ביטוי במדבקות צבעוניות של העיר ניו יורק,(אקססוריז,10 ש"ח).הרבה זמן שלא עשיתי קניות ואני כבר מתה ללבוש את כל הרכישות שלי לחורף..רק שיבוא כבר. בנתיים הצעיף היפה שלי יאלץ להמתין במדף עם חבריו החדשים :'(
עד כאן להיום,מקווה שנתראה במזג אויר סגרירי יותר
אוהבת
ניצן
תוויות:
accessories,
e-bay,
fall,
fashion,
online shopping,
scarf
יום שלישי, 13 באפריל 2010
רכישות חדשות וקצת עדכונים
אז כמו שהבנתם לפי הפוסט הקודם נסעתי לטי מרקט עם חברתי מאיה.זה היה יכול להיות פוסט שלם עם תיאור אאוטפיט והיום המטורף(טי מרקט,קצת ת"א,ואז ים)אלא אם כן המצלמה לא הייתה נהרסת לי אחריי הטיול חניכים אחרון(זה קרה גם בפעם הקודמת!!) והייתה מתפקדת כמו מצלמה טובה מבית טוב.
(אני מכחישה כל קשר להרס של המצלמה.אני אוליי ילדת נזק אבל בטיול היא תפקדה מצוין!)
אה וזוכרים את הפוסט הזועם(לפני 2 פוסטים) אז בסוף השמלה שנמצאה הייתה בכלל בגבעתיים,בחנות שאני תמיד מוצאת בה משהו(אני רוצה להעלות פוסט נפרד עליה,אבל אני זקוקה לצלמוס)
באותו יום הייתי במוזה לשופינג,וקניתי גם שרשרת שחיפשתי הרבה זמן:
רחבה,שטוחה,ומלאה נוכחות.פשוט מהממת.
ובטי מרקט(שהיה מאכזב כרגיל),למרות שלא ציפיתי למצוא כלום-בשנה שעברה יצאתי משם עם כובע,גופייה ו-2 חולצות כי הייתי עם אמא. השנה נסעתי עם חברה והתקציב היה קצת יותר מוגבל,הסתובבנו בין הדוכנים ומצאתי דווקא חולצה עם הדפס נמר מאוד מדליקה,אבל היא הייתה one size.העדפתי אפילו לא לנסות למדוד אותה.
כשבאנו לצאת קלטתי בזוית של העין דוכן קטן של החנות "ג'יפה",עם שעוני טלויזיה מהממים. אני ומאיה עצרנו,ותוך 3 דקות התחדשתי בשעון טלויזיה עגול עם רצועה אדומה:) ההתלבטות הייתה בין האדום לתכלת,אבל האדם יותר בולט-אם כבר,אז כבר. מאיה קנתה אחד מלבני,עם רצועה סגולה-ורודה(גם מהמם)
השעון שלי:
אז עוד שבוע(כמעט) הבלוג היקר שלי חוגג שנה(!!!!!) ואוווהוו מה שהולך להיות כאן...:P
בשבוע הבא אני לא אוכל לעדכן,בגלל תקופת מבחנים שהחלה וגם בגלל שאני צריכה ללמוד למבחן תיאוריה שיש לי ביום שישי(ואפילו לא התחלתי...)
ביום שבת יתפרסם הפוסט הכי מושקע בעולם בערך,המון הפתעות ודברים מגניבים
אוהבת המון, ניצן
יום שלישי, 3 בנובמבר 2009
מבשר הסתיו
בגינה שלנו פורחים חצבים.הם פתאום צצים,גבוהים ותמירים ולאחר חודש נעלמים כלא היו.
כל מי שעובר על יד ביתי עוצר,מסתכל כאילו לא ראה חצב מעולם,וכמובן מצלם תמונה או שתיים בניידו.
ניסיתי 3 צעיפים שונים מאוד בסגנונם על האאוטפיט הבא:
(לא צירפתי נעליים ושאר ירקות מפני שהצעיפים דיי שונים בסגנונם-למרות שסקאלת הצבעים של הצעיף השמאלי מחברת ביניהם.אה וגם כי בוייפרנד ג'ינס הכי יפה עם עקבים ואיך לומר את זה...אין לי)
ג'ינס-מנגו (299 ש"ח),חולצה-הינס(בא בחבילות של 3,כל חבילה 70 ש"ח)ז'קט-מהחנות של אסתר בצפון גבעתיים(30 ש"ח)
הצעיפים הנ"ל:
צעיף חלק-נקנה באילת תמורת 10 שקלים
צעיף משובץ-נקנה בחנות בגבעתיים תמורת 30 שקלים
צעיף עם דוגמא-נקנה בטורקיה ועלה 10 יורו (בערך 60 שקלים)
הכנתי גם מדריך קצת בעל שישה שלבים לקשר מגניב בצעיף,אני קוראת לו חלה של שבת-אתם מוזמנים להדביק לו כינוי משלכם(:
1.מקפלים את הצעיף לשניים
2.מניחים על הצוואר כאשר צד אחד משוחרר וצד שני בעל העיקול
3.משחילים רק אחד מקצוות הצעיף המשוחררים כך שרק חלק אחד יכנס לתוך הלולאה
4.מסובבים את הלולאה
5.מכניסים את הקצה השני ללולאה המסובבת
6מסדרים מעט את צורת הצעיף ו-וואלה:קשירת חלה של שבת :)(היא גם הרבה יותר מחממת מהקשר הניו יורקי הפשוט)
וסוף סוף הגיע המגזין האהוב שלי-הלא הוא "GO" בגליון הג'ינס המהמם...כבר שכחתי שהייתי אמורה לקבל אותו!
! Like
בסופשבוע הזה אני יוצאת לטיול עם החניכות שלי,מקווה שילך לי טוב. עד שבוע הבא(לפחות) אני לא אעדכן אז שיהיה לכולם סופ"ש נעים,קחו הפסקה קלה מהגשם כי תיהיה שבת יפה :))
יום שבת, 27 ביוני 2009
cool it down
שמתי לב לאחרונה שבמהלך הקיץ אני נוטה ללבוש גוונים שנוטים יותר לכיוון הכחולים-ירוקים-סגולים.
איני יודעת למה,אך העליתי בפי תיאוריה דיי מעניינת:בתור אחת שמציירת הרבה שנים,אני בעלת הבדלה חדה ביותר בין צבעים "קרים" לצבעים "חמים".בלבישת צבעים קרירים יותר,בניסיונותיי אני מנסה להערים על מוחי ולהתעלם מהחום הבלתי נסבל וליצור אוירה רגועה וקרירה יותר
והשבוע בהחלט התחדשתי בשני פריטים 'קרירים' וכחלחלים מזארה (איך אם לא?)
אני תמיד מנסה לא ללבוש שני פריטים חדשים בו זמנית,(כזו אני)אבל הפעם לא יכלתי לשלוט בעצמי...הגופייה והמכנס פשוט לא הפסיקו לצעוק כמה שהם מתגעגעים אחד לשני!
איני יודעת למה,אך העליתי בפי תיאוריה דיי מעניינת:בתור אחת שמציירת הרבה שנים,אני בעלת הבדלה חדה ביותר בין צבעים "קרים" לצבעים "חמים".בלבישת צבעים קרירים יותר,בניסיונותיי אני מנסה להערים על מוחי ולהתעלם מהחום הבלתי נסבל וליצור אוירה רגועה וקרירה יותר
והשבוע בהחלט התחדשתי בשני פריטים 'קרירים' וכחלחלים מזארה (איך אם לא?)
אני תמיד מנסה לא ללבוש שני פריטים חדשים בו זמנית,(כזו אני)אבל הפעם לא יכלתי לשלוט בעצמי...הגופייה והמכנס פשוט לא הפסיקו לצעוק כמה שהם מתגעגעים אחד לשני!
למרות שלפעמים כחול וכחול נראה יותר מידי 'מאצ'י מאצ'י',הג'ינס נוטה יותר לגוון משופשף-ירקרק והגופייה לגוון כחול ימי שכזה-מה שגורם לכל היופי בהתאמתם.
לחברים החדשים בארוני הוספתי חגורת ניטים דקה(עוד מציאה מוצלחת,איך אם לא-מאמא,שמסתמנת כאימפריית חגורות של ממש!) ומגוון גדול של (6) שרשראות באורכים שונים,עם תליונים שונים. אהבתי דווקא את השילוב בין הזהב לכסף,ובשביל שלא יהיה משעמם מידי תליתי על אחת מהשרשראות עגיל של מיכל נגרין שנראה כמו תליון
שורטס וגופייה-זארה,חגורה-אמא
שרשרת עם תליון אובאלי מוזהב-מדוכן ביום העצמאות//שרשרת עם תליון 'לוקט' כסוף-שוק בצלאל//שרשרת זהב עם תליון לב-מתנה מאמא//שרשרת עם תליון נוצה-שוק בצלאל(מהדוכן של הכל ב 2 שקל)//עגיל-מיכל נגרין(כל שאר השרשראות הן מה שאני מכנה "שרשראות צבא"-כאלו שנשארו אצלי מקניות של שרשראות נשכחות אחרות)
ובכן,לעוד דבר אשר משאיר את האווירה סביבי קרירה איך אם לא-אייסקפה תוצרת עצמית(לימור ואדווה הזכירו לי שכדאי לי להוציא את הבלנדר מהמדף העליון במטבח ולחזור ולהשתמש בו בימות הקיץ הישראלי שלנו)
ובפנייה חדה(ואף נושכת)>שמתי לב לאחרונה שהדפסים נמריים (ושל בעלי חיים בכלליות) מתחילים להסתמן כטרנד עולה,תמיד אהבתי הדפסים מסוג זה,והדפסי זברה ופסים טיגרסיים בפרט.(דוגמא מצויינת בשימושם נמצאת בבלוג של אפונה,הלא היא דר המדהימה)
הדפס מסוג זה מתבטא בציור של טיגריס לבן שתלוי בחדרי,אותו ציירתי בשנה שעברה(תמונה למטה)
גם בחיי היומיום אני מאוד אוהבת לקחת השראה מבעלי החיים,שילובי צבעים של נוצות ציפורים,הדפסים של בעליי חיים פראיים(כמו ה'זיברה פרינט'-שלמות בשחור ולבן)וגם טקסטורות כמו פרוות עבות,עורות של נחשים וקרוקודילים.
אני חושבת שבעולם בעליי החיים הכל כ"כ נכון ומדוייק,וכל סוג שהוא של הדפס מתאים לסוג של החיה בצורה מאוד הרמונית ומהונדסת כאחד
שיהיה שבוע נהדר וקריר :)
נ.ב-אני נורא מצטערת על איכות הצילום הלא מזהירה,אבל זה מה שיש לבנתיים...(עד שיהיה לי כח לצאת החוצה במקום להישאר במזגן.וזה לא יקרה בקרוב..)
תוויות:
accessories,
denim,
made by me,
painting,
shopping,
summer,
that's me,
ZARA
הירשם ל-
רשומות (Atom)















