‏הצגת רשומות עם תוויות go style magazine. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות go style magazine. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 22 בפברואר 2011

לפנק,לפנק,לפנק

אחד השבועות הכי מפנקים שהיו לי מאז תחילת שנה.(חוץ מהשבוע בו התקבלתי למשלחת ועברתי טסט כמובן). מנהל בית הספר שלנו החליט לפנק את שכבת י"א-י"ב,ולפרגן לנו בטיול של יומיים לחרמון-מה יכול להיות יותר כיף מזה?
ביום הראשון הגענו לאכסנייה,ובבוקר היום השני נסענו לחרמון.איך אני מתה על מזג האויר הזה...בדיוק בשבילי! בניתי איש שלג קטן(לא היה מספיק שלג בשביל אחד גדול חחח) וכמובן נהניתי מכל דקה.על הרכבל לא עלינו כי היה ערפל,אבל מה זה משנה-הכרחתי את ההורים שלי שבשנה הבאה(או השנה אם ירד שוב שלג) אנחנו נוסעים לשלושה ימים לחרמון ואני הולכת ללמוד סנובורד.אחריי החרמון נסענו למרכז קנדה ועשינו קצת החלקה על הקרח.בהתחלה היה קשה וכאבו הרגליים,אבל אחריי זמן מה מתרגלים-אין לכם מושג כמה כיף זה!

ועוד פינוק אחד אחרון-המגזין ההורס שהחליט להשמין(לטובה) GO style פינק את הקוראות במלא פריטים שווים מתנה-כל מה שהיה צריך לעשות זה לשלוח מייל למה לפי דעתי מגיע לי לזכות באחד מהפריטים השווים.החלטתי שאין לי מה להפסיד ומיד שלחתי מייל למערכת GO עם בקשה לתיק של טופשופ. ונחשו מה? זכיתי! איזו הרגשה נהדרת.פעם ראשונה שזכיתי בהגרלה.אני ועוד 9 בנות נהנות עכשיו מהתיק קנבס ההורס הזה:

והכי טוב זה שהוא מתאים גם לחורף וגם לקיץ.וגם גדול מספיק לספרי לימוד,ולמגבת אם רוצים ללכת לים.איזה שבוע מפנק

קצת תמונות מהחרמון:




יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

מבשר הסתיו

בגינה שלנו פורחים חצבים.הם פתאום צצים,גבוהים ותמירים ולאחר חודש נעלמים כלא היו.

כל מי שעובר על יד ביתי עוצר,מסתכל כאילו לא ראה חצב מעולם,וכמובן מצלם תמונה או שתיים בניידו.

אז הסתיו חלף ביעף,והתחיל החורף.החלטתי להרכיב את האאוטפיט הכי בסיסי לחורף הישראלי,ג'ינס בוייפרנד,טי שירט חלקה ז'קט וצעיף עבה ומחמם.

ניסיתי 3 צעיפים שונים מאוד בסגנונם על האאוטפיט הבא:

(לא צירפתי נעליים ושאר ירקות מפני שהצעיפים דיי שונים בסגנונם-למרות שסקאלת הצבעים של הצעיף השמאלי מחברת ביניהם.אה וגם כי בוייפרנד ג'ינס הכי יפה עם עקבים ואיך לומר את זה...אין לי)


ג'ינס-מנגו (299 ש"ח),חולצה-הינס(בא בחבילות של 3,כל חבילה 70 ש"ח)ז'קט-מהחנות של אסתר בצפון גבעתיים(30 ש"ח)

הצעיפים הנ"ל:

צעיף חלק-נקנה באילת תמורת 10 שקלים

צעיף משובץ-נקנה בחנות בגבעתיים תמורת 30 שקלים


צעיף עם דוגמא-נקנה בטורקיה ועלה 10 יורו (בערך 60 שקלים)
אמנם המחיר אינו קובע,אך הצעיף התכלת פרום בקצוותיו,לעומת הצעיף עם הדוגמא שנקנה בטורקיה-pure silc.

הכנתי גם מדריך קצת בעל שישה שלבים לקשר מגניב בצעיף,אני קוראת לו חלה של שבת-אתם מוזמנים להדביק לו כינוי משלכם(:



1.מקפלים את הצעיף לשניים
2.מניחים על הצוואר כאשר צד אחד משוחרר וצד שני בעל העיקול
3.משחילים רק אחד מקצוות הצעיף המשוחררים כך שרק חלק אחד יכנס לתוך הלולאה
4.מסובבים את הלולאה
5.מכניסים את הקצה השני ללולאה המסובבת
6מסדרים מעט את צורת הצעיף ו-וואלה:קשירת חלה של שבת :)(היא גם הרבה יותר מחממת מהקשר הניו יורקי הפשוט)

וסוף סוף הגיע המגזין האהוב שלי-הלא הוא "GO" בגליון הג'ינס המהמם...כבר שכחתי שהייתי אמורה לקבל אותו!



! Like

בסופשבוע הזה אני יוצאת לטיול עם החניכות שלי,מקווה שילך לי טוב. עד שבוע הבא(לפחות) אני לא אעדכן אז שיהיה לכולם סופ"ש נעים,קחו הפסקה קלה מהגשם כי תיהיה שבת יפה :))