‏הצגת רשומות עם תוויות food. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות food. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן