‏הצגת רשומות עם תוויות outfit. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות outfit. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

גשם גשם בוא כבר!

הפתעה הפתעה-עוד פוסט לבוש!
האמת שאת הפוסט הזה צילמתי לפני הרבה זמן,בציפייה שבזמן שירד גשם אוכל להעלות אותו.ובכן,לא ירד גשם כבר הרבה זמן-ובתור אדם שיכולת ההתאפקות שלו שואפת לאפס החלטתי לפרסם את הפוסט הזה,למרות שאין בכלל גשם.
אז כמו שניתן לראות גולת הכותרת כאן היא כמובן המטרייה החדשה וההורסת שלי-מבחוץ שחורה חלקה ומבפנים עם הדפס עננים משגע שרק עושה שמח על הלב.החלטתי ליצור אאוטפיט שפשוט כיף ללבוש אותו(וכמובן שגם נוח). הלכתי על סריג כיפי וצבעוני מH&M(עוד מהתקופה שהייתי בארצות הברית) וטייץ ומעיל שחורים שיאזנו את המעיל.הנעליים אפורות(אחד מצבעי הפסים של הסוודר) ולסיום השעון הצהוב המושלם שלי-לתת עוד נגיעה של צבע:


סגול,ירוק,ורוד,אפור וצהוב...מי חשב אי פעם שזה יראה כל כך טוב?

טייץ:הודיס,סריג:אייץ'&אם,מעיל:נגה לולו,נעליים:ריפבליק,שעון:סווטצ'


וכמובן:מטרייה-גולף&קו


אני באמת חושבת שבמחלקת המטריות קורה שינוי לטובה.לא עוד מטריות חלקות בצבעים משמימים-כיום יש המון סוגי מטריות בכל צבע,הדפס,וצורה שרק אפשר להעלות על הדעת,וזה משהו שאני מאוד אוהבת-ההתייחסות הזו למטרייה כאל אקססוריז מן השורה היא רק לטובה.


מקווה שאהבתם,

פטפוטי מטריות ועל החורף הישראלי יתפרסמו בקרוב... ועד אז,שבוע נהדר ורגוע לכולם!

עריכה:ברגע זה ממש התחיל לרדת גשם.אני מאושרת!

יום שני, 28 בנובמבר 2011

the perfect stipes

אז הנה אני,כן כן,זו אני-בפוסט לבוש. כפי שניתן לראות הבלוג שלי לא מורכב ברובו מפוסטי לבוש מכמה סיבות מאוד פשוטות:
1.אני לא סוחבת איתי בתיק צלם מקצועי עם מצלמת ניקון שהעדשה שלה יותר גדולה מהראש שלי שיצלם אותי בכל מיני מקומות מגניבים ורקעים עוצרי נשימה כשאני לבושה ב'מילה האחרונה'(ואני לא אוהבת להעלות לבלוג דברים שלא נראים מקצועיים.שריטה אישית שלי)
1.5-זה כי אני עדיין לומדת,ואין מה לעשות-אין לי יותר מדי זמן וצריך להשקיע בלימודים ולפעמים להעלם לתקופה מהבלוג
2.אני שונאת להצטלם.מה זאת אומרת שונאת,בכל בנאדם שקיים על פני עולמנו המתכלה יש דיוה קטנה שרק מחכה לפרוץ בשנייה שהם שומעים מצלמה,אבל איך נאמר..אצלי הדיוה הזו חבויה עמוק עמוק בתוכי.וגם כי בתמונות שתכף תראו אני בתחילתה של מחלה,אז בכלל.
2.5-אני הרבה הרבה יותר אוהבת לצלם

אז בסוף כן הצטלמתי,וכן התמונות לא נראות מקצועיות/מושכות בכלל-אבל הרגשתי כי מתוך חובתי לבלוג היקר והאהוב שלי אני צריכה להעלות פעם ב פוסט לבוש. היות והיה לי את הזמן ולו את מעט הרצון(והצלמת) החלטתי לשנס את מותניי החלושעס ולהצטלם

אז התמונות מאוד פשוטות,כאן מתחת לביתי הקט-בין השסק להרדוף הנחלים. רק רציתי להשוויץ בחולצת הפסים המושלמת שלי.כן,היא מושלמת.

ולהציג בפניכם את האחיות החורגות של המוקסינים שלי.למה אחיות חורגות? כי הן פשוט נקנו באותה חנות,הן מאותה חברה,וגן בהן אני מאוהבת

*גילוי נאות-לא חשבתי שנעליים כחולות יהיו כל כך פרקטיות.אז זהו,שטעיתי.




אאאאה וגם התיק דמוי מאלברי שלי שהרצועה הספיקה להישבר לו פעמיים.לא נורא,בשביל זה יש אבא יצירתי אחד :)
ובסוף גם ג'ינג'ר השמן החליט לקפוץ לביקור(ובדיוק כמוני-לברוח מעדשת המצלמה תוך רגעים ספורים)

חולצה ומכנס-זארה.נעליים-ריפבליק.תיק-טופטן

(תודה ליעלי על התמונות)


אז זהו לבנתיים,מקווה שהשבוע התחיל לכם ברגל ימין ושכולם בריאים ושלמים. דרך אגב-מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק הרשמי של הבלוג ממש כאן. כל לייק יתקבל בברכה :)

נתראה בקרוב


ניצן

יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן