‏הצגת רשומות עם תוויות hair. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות hair. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

Gotta have them:אקססוריז לשיער של H&M

לא יודעת מה איתכם,אבל בחורף אני אוהבת את השיער שלי אסוף.גולגול,קוקו,צמה-העיקר שלא יעוף לי על הפנים/יתפס בצעיף/בצווארון של המעיל.
ואם כבר לאסוף אותו-שיהיה בסטייל. לא הייתי מתנגדת לקבל את אחד משני אלה כמתנה לחג (האמ אמאזהמופנהאלייך האמ) או כסתם פינוק קטן לפני הטיסה המיוחלת ל ברלין.
אני כל כך גאה בעצמי שהצלחתי לממן לבד(!) את הטיול בלא אף עזרה אחת מההורים(!) וממשכורת בתור מלצרית(!!!) אבל על זה כבר תשמעו לפני שאמריא לי לדרכי

>>זה רק בשביל להמחיש לכם כמה משמרות טחנתי במסעדה ולמה 'תפוקת' הפוסטים שלי הייתה נמוכה כרגיל -_-


מה דעתכם על אקססוריז לשיער?והאם יש לכם המלצות לברלין בשבילי? אשמח לקרוא את תגובותיכם!
מקווה שנתראה בקרוב....

ניצן

יום שבת, 17 במרץ 2012

ככה השיער שלי יראה בקיץ הזה

אסוף אבל מרושל,ולא מתאמץ.
מה דעתכם?אילו מן התמונות הכי אהבתם?אשמח לשמוע את דעתכם!

נ.ב-אני מתכננת נסיעה לפראג בקרוב,סדר גודל של 4-5 ימים,אשמח לשמוע מכם טיפים עצות והמלצות! :)

ניצן

יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

תמיד רציתי להיות ג'ינג'ית...








בנתיים אאלץ להסתפק בחתול הג'ינג'י והשמנמן שלי... ג'ינג'ר :)
כמה עובדות שאולי לא ידעתם:
1.ג'ינג'ר לא כזה מפחיד,והוא הרבה יותר יפה במציאות.הוא סתם לא פוטוגני
2.האמת היא שנולדתי ג'ינג'ית,ובגיל 4 חודשים בערך השיער התבהר לי לבלונדיני
3.הג'ינג'ים מהווים כפחות מ 1% מכלל האוכלוסיה בעולם
4.בעבר ג'ינג'יות/אדומות שיער נחשבו למכשפות
5.הג'ינג'יות נוצרת בעצם בגלל פגם בכרומוזום מספר 16(כלומר-ג'ינג'ים הם סוג של מוטציה)

שיהיה לכם יום נפלא ומואר!

יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

פוקהונטס,מאחורייך



כבר הרבה זמן שאני חולמת על נעליי "פוקהונטס",כפי שאני מכנה אותן.
ביום שבת שעברה הלכנו כל המשפחה למרכז מרום נווה לאכול קינוח(לפניי האוכל) ולשבת ליד המתקנים בזמן שאחי הקטן משחק.
בדרך למתקנים אני ואמא שלי נעצרנו ליד חלון ראווה של חנות בשם "קולקטיק".
אף פעם לא נכנסנו לחנות,אמא שלי דיי נרתעה ממנה כאשר ראתה מגף באלף שקל בחלון ראווה שלה אבל אף פעם לא בדקנו את הסחורה כמו שצריך.

ישר אני ואמא שלי ננעלנו על זוג סנדלים,עם פרנזים בצבע אפור.
אמא שלי ראתה כמה שהתלהבתי מהן,אבל לא אמרה מילה,היא רק שאלה, "את באמת תלכי איתן?" במין טון של הרמת גבה.
כמובן שעניתי בחיוב.לא ביקשתי ממנה שנבוא בהמשך השבוע לקנות אותן כי הן נראו לי נורא יקרות ולא רציתי לגרום להוצאה שכזו לאמא שלי



יום לאחר מכן הגיע אליי בספיישל דליברי קופסא כסופה של "אמריקן איגל". איך שראיתי את הקופסא ידעתי שאלה הן,אולי לא בצבע אפור,אבל יפות מתמיד. כמובן שמיד שאלתי את אימי כמה הן עלו והיא השיבה במבט מחוייך "עלו,עלו" שאלתי אותה,כמה? 200? 300? "לא.150 ש"ח" היא השיבה בפרצוף מחוייך ומרוצה

ואז בכלל הייתי בעננים.אני ואמא שלי אותה מידת נעליים,אז שתינו יכולות להינות מהן.היא גם אמרה לי שגם אם הן היו עולות 600 ש"ח היא הייתה קונה,מפני ששתינו יכולות להשתמש בהן.



את היפהייפיות האלו שילבתי עם גופייה שכבר הופיעה בפוסט הזה,מכנס קצר בהיר שקניתי לפניי שנתיים מאמסטרדם של ריפליי,ותיק קטן ונשכח עם דוגמת דגל ארצות הברית עליו שמצאתי בזמן שסידרתי את המדפים העליונים בארון.הייתי נוהגת ללכת עם התיק הזה המון כשהייתי בכיתה ד'-ה' והוא פרקטי בצורה מושלמת-הוא גדול מספיק בשביל להכיל פלאפון,מפתחות,מסטיקים,ארנק,משקפיי שמש וגומיות ספייר,וגם קטן מספיק ולא מסרבל.



דבר נוסף שתמיד רציתי לנסות זה לקלוע צמה בחלק הקדמי של ראשי. בגלל שיש לי שיער חלק זה היה ממש קשה כי הצמה לא הצליחה לתפוס, אז ניסיתי משהו קצת שונה-מין קשת כזו לשיער בדוגמת צמה,שעשיתי בצד אחד ומשכתי לצד השני.

כדיי לשדרג את הצמה קצר, הוספתי צמה נוספת לצד השני שלא יתקבל מראה ריק ופשוט מידי






הודעה קטנה: מהתאריך ה 5.8 עד ל 9.8 אני לא יהיה פה,יש לי קורס מסכם של ההדרכה בצופים.

מחכה לתגובות שלכם,שיהיה שבוע נהדר :)