‏הצגת רשומות עם תוויות mom. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות mom. הצג את כל הרשומות

יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

שביזות ה 2 בספטמבר

בחיים התחלה של בית ספר לא הייתה יכולה להיות משוגעת והזויה יותר!היו המון צרות עם העירייה,שרצו(ופיטרו)את המנהל שלנו(שבאמת אין כמוהו)מכל מיני סיבות שטויות ומאוד אישיות.אני לא אלאה אתכם בפרטים,אבל אם מישהו שמע על תיכון שמעון בן צבי(שב"צ)ועל זה שהמנהל לא מוכן לפתוח כיתות תנופה ורוצה לדעת קצת פרטים-מוזמן לפנות אליי ואני אדאג לעדכן אותו כמו שצריך.

אז כיתה י"א לא התחילה ב 1 בספטמבר,בגלל כל הצרות עם העירייה,אלא ב 2 בספטמבר.היום הראשון ללימודים וכבר למדתי 9 שעות..8 בבוקר עד רבע ל4 עם שתי שעות חלון.אני לא יודעת איך אני אשרוד כך שנה שלמה,אני לפחות יכולה להתנחם בכמה דברים שיוכלו לי להעביר את השנה קצת יותר בקלות:

פנקסי עוגיות,די מאוס אבל מתוק בטירוף(אני דיי מנהלת את החיים של דרך פנקסים,אז זה מעולה לי)


חכו..יש חידוש!והפעם בגזרת השוקולד:עכבר מעוצב בצורה של חפיסת שוקולדוגם מחשבון שיעזור להעביר את שיעורי המתמטיקה האין סופיים:עוד משהו קטן ומעודד-קלמר מקסים בצורת מעטפה של TFS,הם ממש חזקים בקטע הזה של להוציא דברים מהקשרם וזה ממש מוצא חן בעינייכמובן שאי אפשר להסתדר בלי שרשרת חידודיםאו סנדוויץ של חמאת בוטנים וריבה.אפ אפ אפ-טעות! תעברו לתמונה הבאה ותבינו למה אני כל כך אוהבת את הדבר הזה :)זה ארנק!כמה גאוני!!ונראה ממש אמיתי לא?בתור חולת שופינג מוכרזת,ניתן לראות בבירור ששופינג לאו דווקא בא אצלי לידי ביטוי בבגדים.סוג הקניות השני האהוב עליי זה קניות לפני בית ספר,כל הציוד המשרדי,העטים החדשים,המחברות הנקיות והספרים העטופים משום מה עושה לי רק טובועוד כמה דברים מגניבים שצריך בתיק,למקרה ו..:
עם כיוון השעון מצד שמאל למעלה-
#מחזק ומזרז צמיחת ציפורניים של סאלי הנסן.אני ממש בקטע של לא לכסוס כרגע,ואני חייבת להגיד שאני בנתיים עומדת במילה שלי.התחלתי עם מרה(מהמילה מר)-לק עם טעם מר שכאשר באים לכסוס אפילו הריח מגעיל אותך,מאז שהציפורניים התחזקו בעקבות הלק של סאלי אני כבר לא משתמשת במרה,ממולץ בחום,תוצאות נראות לעין מהר מאוד.(וזה גם נותן להן ברק יפה)
#בושם מיניאטורי של 212,הגברים כמובן-כי להריח טוב זה אף פעם לא מזיק.
#צמיד שאני הכנתי מתליון ישן כמה חרוזים ושרוך זמש,שבמקרה מתאים גם בתור שרשרת.
#גומיות מגניבות לשיער מסיליקון שחוזרות לצורתן המקורית,לשיער שלי זה מעולה כי הן לא מאסיביות ומתוחות מידי.
#צמיד נוסף שהכנתי,יותר נכון היה לי,אני עשיתי לו מן הארכה עם שרשרת חוליות.
#מראה קטנה של הלו קיטי,תמיד טוב,שיהיה למקרה חירום.

די בסיסי לא?אז עבר עלינו היום הראשון(או השני אם תרצו לקרוא לו ככה) והמוח שלי פשוט מפוצץ.כל כך הרבה שעות,כל כך הרבה מורים,כל כך הרבה עייפות שיעמום וחוסר עניין משווע.כרגע המוח שלי מצליח לחשוב רק על הדברים האלה:ולנושא אחר אבל גם קשור-כפי שאתם יודעים יום הולדתה של אימי חל יום לפני תחילת הלימודים(31.8.10) השנה אני ואחי הלכנו לקנות לה זר פרחים,שהפלטת גוונים שלו נורא קסמה לי.המון פרחים בצורות גדלים ומרקמים שונים,רק עשו אותו יפה יותר.הייתי חייבת קלוז אף על הפרחים האלה,שלעלי הכותרת שלהם יש ממש הרגשה של קטיפה:
הזר:וכמובן-מתנת יומולדת:זוג עגילים מכסף (הם מאוד ארוכים וגדולים)בדיוק כמו שאמא שלי אוהבת אותם-ארוכים,בולטים,דרמטיים ומרשימים.
אז מקווה שנהנתם עד כה,הרבה זמן לא כתבתי פוסט שהוא ממש "שלי" עם תמונות שאני צילמתי וזה חסר לי מאוד.אני מקווה שאוכל להצליח לשלב כמו שצריך את הצופים עם הלימודים והבלוג,מה שגם יש לי המון רעיונות לפוסטים שיושבים בתיקיות מסודרות ורק מתחננים שיעלו אותם(לחלק אפילו כבר "פג תוקף"האקטואליות)
שתיהיה שנה טובה ופורחת,מלאה באהבה בריאות ושלווה,וכמובן-לתלמידים שביננו-שנת לימודים פורייה!
נתראה בקרוב...:)

יום רביעי, 10 במרץ 2010

כבר אמרתי שיש לי את האמא הכי טובה בעולם לא?

אז גם אם כן וגם אם לא,יש לי את האמא הכי טובה בעולם!!.
כפי שוודאי ידעתם אמא חזרה אתמול משבועיים בארצות הברית אצל סבא.
וכמו בכל פעם,יש חדשות טובות וחדשות רעות...
נתחיל ברעות,כדיי להישאר עם טעם טוב:) :
-לא יצא לה לבקר בניו יורק.הנסיעה הייתה לסבא שלי,שגר בפילדלפיה,עם שתיי אחיותיה.בתכנון הן היו אמורות לנסוע לניו יורק ולעלות לקבר של דוד שלי,אבל כנראה שהמצב הרגשי השפיע על סבא והוא חטף חום גבוה...
אבל עדיין יש לי חולצה של I ♥ NY :)
-אין רכישות שוות בגזרת הנעליים.היא קנתה לי נייק דאנק(דגם שהוא מעל הקרסול) שחיכיתי להן כבר המון זמן כי אין אותן בארץ,והן נשכחו באחת החנויות/אצל סבא בבית.בירור עדיין לא נעשה.בקשר לנעליים אחרות-היא העדיפה לקנות דברים מיוחדים מייד אין USA כי איך נאמר,השאר כבר הספיק להגיע לארץ...(GAP,H&M ועוד רבים וטובים...) אז רכישות נעליים יתקיימו בסופ"ש D:
-בכלליות,כל הרכישות הן דיי בייסיק.אבל בייסיק איכותי...לא יצא לה להסתובב בשווקים וחנויות יד שנייה או אאוטלטים,כי סבא לא ממש מכיר את האיזור...וגם הדברים שהוא מביא הם תמיד של מותגים.הם היו בעיקר בפרנקלין מול,קניון ענקי בגודל שכונה שלמה בערך וטיילו קצת בפילדלפיה מידי פעם.

ולחדשות הטובות...תמונות של הרכישות(שאני באמת מרוצה מכולן,אבל עדיין יש טיפת אכזבה בתוכי...,אין חצאיות,ג'ינסים ארוכים ושמלות כי אלה דברים שקשה להביא בשבילי בלי שאני אמדוד.בנוגע למעילים וכו'-המשקל היה קופץ תוך שנייה כי הם יותר כבדים.ביגוד חורף,בכל זאת.אז רוב החולצות הן קצרות,והמון גופיות בייסיק)

הההכל ביחד:(תפס את כל המיטה!)


חולצות בייסיק של טומי הילפיגר(כי סבא מת על הדברים שלו,והתעקש ממש)הכי אהבתי את הירוקה עם השוליים הלבנים:P

חולצת טי שירט של הדובי של ראלף לורן-כל כך הולכת לחרוש עליה! יש חולצה נוספת באפור,אבל הדובי לבוש אחרת

2 חולצות ג'ינס שחברה של סבא שלי שמרה לי מגאפ,+ג'ינס בוייפרנד מאברקרומבי ו2 חולצות לבנות מכופתרות מגאפ ובננה ריפבליק


תיק הורס מטומי הילפיגר,הגודל מושלם ויש לו רצועה לנשיאה על הכתף


בתחום הגאד'טים:אוזניות סיליקון ירוקות(יש גם באלקטריק בלו,למקרה ואלה יהרסו.הרי אני ואלקטרוניקה זה שילוב גרוע במיוחד-ואלה יהיו האוזניות הרביעיות שלי השנה)


בתחום הקוסמטיקה:שלושה בשמים-1.ligh blue של דולצ'ה וגבאנה.אני פשוט חולה עליו-כבר בקבוק שלישי!
2.אברקרומבי-"fierce" לגבר.חולה על בשמים לגברים(גם את הז'אן פול גוטייה והלקוסט של אבא הספקתי לגנוב)
3.בושם של כריסטינה אגילרה,דיי מיותר כי אני לא מתה על ריחות מתוקים,אבל תמיד טוב שיהיה
חולת בשמים שכמותי:)


ולגולת הכותרת:ice-watch לבן ומהמם שהוא רק שלי:) אמא התלבטה בין הכחול רויאל ללבן,אבל לבן מתאים להכל.ומרוב שהיא התלהבה מהקופסא(בא בצורה של קוביית לגו) היא אמרה שבסוף יהיו לי את כל הצבעים.וכן,אני מאמינה לה

בנוסף-2 חולצות בייסיק מאברקרומבי,2 גופיות ספק שמלות (אחת פסים ירוק זוהר ולבן והשנייה פסים אדום זוהר ולבן) עם כתפיות קלועות,טיפה גדולות עליי אבל נסתדר,ושניי בגדי ים שפשוט אין לי כח לחזור לחדר ולצלם-אחד כחול כהה עם הדפס של הסמל+שרוכים בצהוב ניאון והשני סטרפלסט פסים כחול כהה ולבן,סווצ'רט לבן מאברקרומבי ו-2 סווצ'רים פסים מטומי הילפיגר
אז זהו בעיקרון,יכול להיות שיצאתי ממש פלצנית בפוסט הזה,מצד אחד אני אוהבת מותגים(מי לא?!) ומצד שני אני מתה על חנויות יד שנייה ואאוטלטים,פשוט זה לא כל כך הסגנון של סבא...:)
פוסט הבא הצצה לאוסף בשמים שלי! SEE YOU SOON

יום שני, 31 באוגוסט 2009

אמא

את הפוסט הזה אני כותבת לפני יומהולדתה של אימי כי אני יודעת שלא אוכל למצוא זמן לכתוב אותו בתאריך של יום הולדתה.
אימי נולדה ב 31.8-יום לפני תחילת הלימודים,אז עכשיו אתם בטח מבינים מדוע לא יהיה לי זמן לכתוב אותו.


אימי היא הקטנה מבין שתי אחיות ואח הגדולים ממנה-לא בהפרש גדול.


מאז שהיא נולדה חייה סבבו סביב אופנה.היא הייתה עושה שילובים שאף אחד לא ידע איך היא חשבה עליהם,משלבת בדים,טקסטורות,ואקססוריז כמובן






(שימו לב לכובע,הוו הכובע...)



בראש ובראשונה אמא היא 'האייקון אופנה' שלי.כשהייתי קטנה תמיד אהבתי להסתכל עליה מתארגנת ליציאות(ואפילו עוזרת לה לבחור את הבגדים) וישר אחריי שהיא הייתה יוצאת מהבית הייתי מודדת את הבגדים שלה(ונראת מגוחכת להפליא כמובן)


כמו ששמתם גם לב,המון מהפריטים המפורסמים כאן בבלוג הם שלה.לצערי הרב לאחר שעברה לארצות הברית עם שאר משפחתה,היא השאירה אצל אחותה הגדולה(שנשארה בארץ) את רוב הבגדים שלה,תמונות,אקססוריז ומזוודה קטנה של מרלין מונרו בשחור לבן כשרק האודם שלה צבוע באדום.(ועל זה אני עד עכשיו כועסת!)
עם התפתחות האופנה בעולם,יכולתי להשתמש בכל כך הרבה פריטים שלה-רבותיי ההיסטוריה חוזרת.

עם סבתא (שלה)-כנראה בכניסה לקמפוס.לא רואים בתמונה אבל החולצה הלבנה מקושטת בוולנים מקדימה.(שימו לב לתיק התכלת המהמם!)


הסגנון של אימי הוא משהו כמו ספורט-אלגנט-קז'ואל.היא מתלבשת רגיל ביום יום אבל עם טוויסט קטן,שמה לב תמיד לפרטים הקטנים(אם זה להחליף את העגילים באוזניים שיתאימו לאאוטפיט)וכמובן אף פעם לא נראת כאילו היא התאמצה להתלבש.

כשזה מגיע לערב,הסגנון שלה הוא יותר קלאסי,משהו שחור על בטוח,תיק שחור קטן של גוצ'י שחברה של סבא שלי הביאה לה במתנה וזוג עגילים ארוכים ודרמטיים(בחתונה שלה היא ענדה עגילים שהגיעו עד הכתפיים!!)
אז אמא,תודה רבה על הירושה הכי מדהימה שיכולתי לקבל ממך-האהבה לאופנה.המון המון מזל טוב,מאחלת לך רק טוב ועד 120 אוהבת אותך הכי בעולם!

נקודה לציון:זה רק קומץ קטן(מאוד) מהתמונות שרציתי לשים.האיכות לא כל כך טובה כי צילמתי את התמונות במצלמה והעליתי למחשב כי הסורק הורס את הדבק שעל התמונה ואלה תמונות נורא ישנות.