‏הצגת רשומות עם תוויות street style. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות street style. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 29 באוקטובר 2010

GREYsful

אם יש צבע שהארון שלי באמת מלא בו,זה אפור. נעליים,תיקים,חולצות,צעיפים-פשוט הכל!
למרות שהרבה מחשיבים את האפור כצבע דכאוני,לפי דעתי הוא אחד הצבעים הכי פרקטיים שיכול להימצא בארונה של אישה(וגם גבר). הוא משתלב עם כל צבעי הקשת(עם כולם,בדקתי!) ולפי הצבע המתלווה אליו הוא משנה את אופיו בקלות.
אפשר להגיד שהוא כמעט כמוני,בת מזל תאומים שכמותי,-משתנה לפי הסובבים אותי ובעלת מצבי רוח שונים ומגוונים.
אם עדיין לא הצלחתי לשנות את דעתכם,רק תראו כמה הצבע הזה עושה טוב:
פלטת הגוונים-הכל פה אפור! תאמינו או לא:)






















מה דעתכם על אפור באמת? איזה שילובים אתם הכי אוהבים איתו? מקווה שייצא לי לעדכן לעיתים קרובות יותר:)

אוהבת,
ניצן