‏הצגת רשומות עם תוויות that's me. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות that's me. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

גשם גשם בוא כבר!

הפתעה הפתעה-עוד פוסט לבוש!
האמת שאת הפוסט הזה צילמתי לפני הרבה זמן,בציפייה שבזמן שירד גשם אוכל להעלות אותו.ובכן,לא ירד גשם כבר הרבה זמן-ובתור אדם שיכולת ההתאפקות שלו שואפת לאפס החלטתי לפרסם את הפוסט הזה,למרות שאין בכלל גשם.
אז כמו שניתן לראות גולת הכותרת כאן היא כמובן המטרייה החדשה וההורסת שלי-מבחוץ שחורה חלקה ומבפנים עם הדפס עננים משגע שרק עושה שמח על הלב.החלטתי ליצור אאוטפיט שפשוט כיף ללבוש אותו(וכמובן שגם נוח). הלכתי על סריג כיפי וצבעוני מH&M(עוד מהתקופה שהייתי בארצות הברית) וטייץ ומעיל שחורים שיאזנו את המעיל.הנעליים אפורות(אחד מצבעי הפסים של הסוודר) ולסיום השעון הצהוב המושלם שלי-לתת עוד נגיעה של צבע:


סגול,ירוק,ורוד,אפור וצהוב...מי חשב אי פעם שזה יראה כל כך טוב?

טייץ:הודיס,סריג:אייץ'&אם,מעיל:נגה לולו,נעליים:ריפבליק,שעון:סווטצ'


וכמובן:מטרייה-גולף&קו


אני באמת חושבת שבמחלקת המטריות קורה שינוי לטובה.לא עוד מטריות חלקות בצבעים משמימים-כיום יש המון סוגי מטריות בכל צבע,הדפס,וצורה שרק אפשר להעלות על הדעת,וזה משהו שאני מאוד אוהבת-ההתייחסות הזו למטרייה כאל אקססוריז מן השורה היא רק לטובה.


מקווה שאהבתם,

פטפוטי מטריות ועל החורף הישראלי יתפרסמו בקרוב... ועד אז,שבוע נהדר ורגוע לכולם!

עריכה:ברגע זה ממש התחיל לרדת גשם.אני מאושרת!

יום שני, 28 בנובמבר 2011

the perfect stipes

אז הנה אני,כן כן,זו אני-בפוסט לבוש. כפי שניתן לראות הבלוג שלי לא מורכב ברובו מפוסטי לבוש מכמה סיבות מאוד פשוטות:
1.אני לא סוחבת איתי בתיק צלם מקצועי עם מצלמת ניקון שהעדשה שלה יותר גדולה מהראש שלי שיצלם אותי בכל מיני מקומות מגניבים ורקעים עוצרי נשימה כשאני לבושה ב'מילה האחרונה'(ואני לא אוהבת להעלות לבלוג דברים שלא נראים מקצועיים.שריטה אישית שלי)
1.5-זה כי אני עדיין לומדת,ואין מה לעשות-אין לי יותר מדי זמן וצריך להשקיע בלימודים ולפעמים להעלם לתקופה מהבלוג
2.אני שונאת להצטלם.מה זאת אומרת שונאת,בכל בנאדם שקיים על פני עולמנו המתכלה יש דיוה קטנה שרק מחכה לפרוץ בשנייה שהם שומעים מצלמה,אבל איך נאמר..אצלי הדיוה הזו חבויה עמוק עמוק בתוכי.וגם כי בתמונות שתכף תראו אני בתחילתה של מחלה,אז בכלל.
2.5-אני הרבה הרבה יותר אוהבת לצלם

אז בסוף כן הצטלמתי,וכן התמונות לא נראות מקצועיות/מושכות בכלל-אבל הרגשתי כי מתוך חובתי לבלוג היקר והאהוב שלי אני צריכה להעלות פעם ב פוסט לבוש. היות והיה לי את הזמן ולו את מעט הרצון(והצלמת) החלטתי לשנס את מותניי החלושעס ולהצטלם

אז התמונות מאוד פשוטות,כאן מתחת לביתי הקט-בין השסק להרדוף הנחלים. רק רציתי להשוויץ בחולצת הפסים המושלמת שלי.כן,היא מושלמת.

ולהציג בפניכם את האחיות החורגות של המוקסינים שלי.למה אחיות חורגות? כי הן פשוט נקנו באותה חנות,הן מאותה חברה,וגן בהן אני מאוהבת

*גילוי נאות-לא חשבתי שנעליים כחולות יהיו כל כך פרקטיות.אז זהו,שטעיתי.




אאאאה וגם התיק דמוי מאלברי שלי שהרצועה הספיקה להישבר לו פעמיים.לא נורא,בשביל זה יש אבא יצירתי אחד :)
ובסוף גם ג'ינג'ר השמן החליט לקפוץ לביקור(ובדיוק כמוני-לברוח מעדשת המצלמה תוך רגעים ספורים)

חולצה ומכנס-זארה.נעליים-ריפבליק.תיק-טופטן

(תודה ליעלי על התמונות)


אז זהו לבנתיים,מקווה שהשבוע התחיל לכם ברגל ימין ושכולם בריאים ושלמים. דרך אגב-מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק הרשמי של הבלוג ממש כאן. כל לייק יתקבל בברכה :)

נתראה בקרוב


ניצן

יום שני, 24 בינואר 2011

חנות קטנה ומטריפה

ולפני הכל:תמונה ראשונה עם האופנוע!:
והקסדה הכי נדירה באיזור גוש דן...נראת כמו סוכריית צ'ופה צ'ופה:
ולחנות הקטנה והמטריפה...:
אתם בוודאי זוכרים שלא פעם הזכרתי וכתבתי על חנות בשם נגה לולו שנמצאת בגבעתיים.אז בגלל שהרבה זמן לא יצא לי לבקר-וכי נגה בדיוק חזרה ממסע קניות מטורף בספרד,החלטתי לקפוץ אליה(עם האופנוע כמובן) ולצלם את ההתחדשויות.
מוזמנים לראות,להתרשם,וכמובן לקפוץ להצצה-חנות שווה ומומלצת ביותר!

חלון הראווה:


מתלה שרובו מעילים,קרדיגנים,ושמלות:
למעלה-שלל של תיקים נפלאים(וזה לא הכל)וגם 'קייסים' ללפטופים:

הנעליים הכי מדליקות שיצא לי לראות.למי שלא הבין-שימו לב לעקב,כאילו נעל עקב שכלואה בתוך נעל ספורט:
שלל של אקססוריז:
ועוד אקססוריז ופיצ'יפקעס:
התיק המדליק של נגה,שהוא דו צדדי:
אוסף החגורות:
צעיפים,תיקים,קלאצ'ים,ארנקים,ומה לא?
מטפחת מדליקה ביותר,שבתוכה יש חוט ברזל עדין-כן שניתן לעצב אותה וליצור צורות מדליקות:(צפו פרוייקט DIY בקרוב)
והרכישות שלי מנגה לולו:
קרדיגן כיפי בצבע לבן-שמנת עם עיטורים בכחול כהה.על הקרדיגן יש דוגמא סרוגה יפייפיה,והוא מלא בדיטיילים עדינים:
ה-מעיל ב ה' הידיעה.יש לי כבר אחד בצבע אפור עם משבצות בכחול מהחורף הקודם,ושבגלל שהמעילים האלה כל כך נהדרים נגה החליטה להביא עוד בצבעים וגזרות נוספים.המעיל בעל סילואט רישמי,אבל עשוי בד פוטר חמים ונעים.

בנוסף,צעיר מנומר מלא בד עבה וכיפי:

אז אלה הרכישות החדשות שלי לבנתיים,יש עוד רכישה אבל היא בדרך לארץ-אני מניחה שיקח לה קצת זמן.

כל הבגדים שנמצאים בחנות הם חדשים לחלוטין,לא יד שנייה! בכל פעם נגה המקסימה טסה ליעד אחר בעולם ובוחרת את הפריטים לבדה,כך שמכל פריט יש אחד או שניים-מה שמבטיח שלא תראי בחורה ברחוב עם שרשרת/צעיף/מעיל כמו שלך :)

נגה לולו-שינקין 54 גבעתיים לאתר של נגה

חדשות חמות-בסופ"ש האחרון היה לי סמינר משלחת ראשון.זה היה מעט מבהל והלחיצו אותנו כהוגן,בכל זאת-זו משימה לא פשוטה להיות שגריר של ישראל בגיל 17 למשך שלושה חודשים.כל האנשים שיצא לי להכיר פשוט מדהימים,אחד אחד,בלי יוצא מן הכלל.מקווה שימשיך להישאר ככה.אעדכן בהקשר למשלחת בקרוב :)

אוהבת אתכם,
ניצן

יום שישי, 6 באוגוסט 2010

POLSKA,HO POLSKA...

לפני ארבעה ימים חזרתי מהמסע לפולין,בהחלט מסע מדהים מלא חוויות וסיפורים אישיים.לאחר שחזרתי מפולין קיבלתי נקודת מבט שונה לגמריי על החיים שלי,על כמה שזה לא מובן מאיליו שיש לי משפחה חמה ואוהבת,שיכולה להעניק לי כל כך הרבה-אם זה קורת גג,אוכל,והלבשה.
לכל דמעה שנפלה במסע הזה יש גם חיוך ענק,רגעי החברות,התמיכה,האהבה אחד לשני-בהחלט מדהים.אני רוצה להסתכל על הצד השמח והחיובי של המסע,ולא לדכא אתכם פה סתם.מה שכן חשוב לי להגיד-אם מזדמן לכם לצאת למסע כזה ואתם מהססים-אל תחשבו פעמיים! זו חויה מעצימה,כמה שהיא קשה.בנוסף אם למישהו מכם יש קרובי משפחה ששרדו את השואה ועדיין נמצאים איתנו-תקליטו את הסיפור שלהם,תכתבו,תצלמו,תמצאו מסמכים,תמונות-הכל.אתם תתחרטו על כך מאוחר יותר אם לא תעשו זאת עכשיו(אני גורמת לאבא שלי עד עכשיו חרטות עם כל השאלות שלי)אתם תגלו סיפורים חדשים ודברים שלא ידעתם לפני כן,מבטיחה.

אז נתחיל מההתחלה,של החלק השמח כמובן.אפילו שזה המסע לפולין,חו"ל זה תמיד חו"ל ואמא דאגה לצייד אותי כראוי,על כל מקרה שיהיה:

כן,יכולתי לחשוב בפולין על קניות.נתנו לנו שעה וחצי להסתובב בקניון ורשה,וגם זה כולל לקנות ארוחת צהריים-אני וחברה שלי מיד דילגנו על הארוחה ויצאנו עם שלל לא רע בכלל,אבל קודם כמה תמונות:

מחוץ למלון הראשון שהיינו בו:
ארוחת בוקר:
בזאקופנה,מין עיירה תיירותית בהרים.הרבה חנויות עם מזכרות ודוכני גבינות,יש גם חנויות אבל בשביל זה יש את קניון ורשה:) לכל אורך המדרחוב הראשי בזאקופנה אתם תמצאו את הגלידה הזו,כל שתי מטר יש מקום שמוכר אותה.מטורף פשוט
ולשלל:
ז'קט כחול כהה-ברשקה,שרשרת עלה-חנות אקססוריז בשם SIX,מעיל עור חום-חנות בשם CUBUS,סוג של H&M פולנית,זול בטירוף.אודם אדום לאמא-אסתי לאודר,מהדיוטי פרי בורשה,לק אדום-מהדיוטי פרי בורשה,מטריה וכובע ורוד-H&M,נייק דאנק שייחלתי אליהן כל כך-מהדיוטי פרי בארץ.
(לשלל מצטרף גם סווצ'רט בצבע ורוד כמו הכובע,גם הוא כמו המעיל עור מהרשת CUBUS,פשוט לא הרגשתי צורך לצלם אותו-הוא דיי רגיל,וחולצת פסים בלבן וכחול כהה מH&M שניתן לראות בתמונה למעלה מארוחת הבוקר)

תקריב על הבייביז החדשות:
ועוד קצת מתנות לאמא,נרתיק למשקפי השמש,גם הוא מהחנות SIX,עם דוגמת תחרה בלבן וטורקיז
וכמובן איך אפשר שלא-עוד כמה חברים הצטרפו לאוסף הבשמים המיניאטורי שלי(שמונה כבר 60 חבר'ה!הריי!),הבטחתי לכם בעבר שאראה לכם אותו,ואף פעם לא יצא-צילמתי חלק מהסדרות של הבשמים שתוכלו לראות :) ליד חלק מהסדרות מופיע האודם האדום של אמא,שתראו בערך את הגודל והפרופורציה

קרולינה הררה,החמישייה החדשה:





קופסאת הבשמים
האוסף התחיל בכלל מאמא שלי,סבא וסבתא שלי היו מטיילים הרבה בעולם וכל פעם שסבתא הייתה קונה בושם היא הייתה מקבלת איתו דוגמית.אמא החלה לאסוף אותם,שמרה,וכשהיא התחילה לטוס הרבה הייתה מביאה לי.עכשיו אני כבר משלימה את האוסף לבד-מה שהופך אותו למיוחד היא קודם כל העובדה שאת הסדרות המיניאטוריות(לא דוגמיות,מיניאטורות,אני מבקשת!)ניתן להשיג רק בדיוטי פרי(יים?) ברחבי העולם,ובנוסף צורת הבקבוקים,המעצב,הקולקציה וכו'.

ואם כבר בקטע של להחזיר חובות-תיק הטלויזיה שהייתי חייבת לכן(תואם לשעון האדום מהT מרקט)
זהו להיום,שתיהיה לכם שבת מנוחה :)

יום ראשון, 9 במאי 2010

על יציאה מהארון ובזבוז מיליון ש"ח

לא בדיוק יציאה מהארון כמו שאתם חושבים...אבל סוג של...כבר יותר משנה שאני מסתירה את הבלוג,חוץ מ2 חברות שיודעות עליו-אף אחד לא ידע על קיומו בכלל,אז אני נרגשת ושמחה להודיע ש blossom button כבר לא שמור בסוד,אמא יודעת ואפילו אבא. אני לא יודעת כל כך למה הסתרתי את זה מהם,יכול להיות בגלל התגובה אבל אני שמחה מאוד שסוף סוף השתחררתי מזה,תחושת ההקלה הופיעה ברגע.
טוב אז אתם בוודאי תוהים לגביי החלק השני של הכותרת-בזבוז של מיליון ש"ח ?!?!?!!!

אז זה הסיפור:

אתמול אני ורוני הוזמנו ע"י חברת יח"צ לשריקת הפתיחה של אירוע "big spender" במגדל משה אביב.אז מה זה בכלל ביג ספנדר?
המטרה:לבזבז מיליון שקלים (על חוויות,לא על דברים מוחשיים כמו בגדים)
זמן:פחות מ 24 שעות
כלים:דמיון מפותח ופרוע

כל שעליכם לעשות זה להעלות קבוצה עם הרעיון שלכם(הופעה פרטית של הדג נחש,לסגור את הלונה פארק לי ולחברים שלי,להשכיר מסוק פרטי וכדומה) בפייסבוק,מי שיהיו לו הכי הרבה לייקים ושהרעיון שלו יהיה הכי מקורי יכול לזכות בחלום שלו!!!!
פרטים נוספים באתר של ביג ספנדר:



היה ממש כיף באירוע,היו בלוגריות נוספות (אדווה ולימור-אני פשוט לא הייתי בטוחה שאלה אתן! וישבתן ממש לידי...לא להאמין) ובתוכנית הבידורית-משחק טרוייה קטן בלהעריך סכומים- שאלה מטורפת אחת כמו כמה יעלה לי להשכיר 4 דוגמניות שיעשו לי מסאז'? ומחירים-4 אופציות ותשובה אחת נכונה .על כל שולחן הייתה מלופפת על האגרטל שרשרת עם הסימן $,ובסוף קיבלנו גם שובר לספא לפי בחירתנו :)
לאחר מכן אני ורוני ישבנו בספגטים(סניף לא ממולץ בכלל...אוכל תפל) והשתעשנו מעט עם המצלמה :)



(בראיון עם סיוון קליין)

עם כנרת המדהימה! המון המון תודה שהזמנת אותנו :)
אני לובשת: גופיית תחרה-זארה,חצאית וקרדיגן-נגה לולו(המון המון תודה!),סנדלים-סטיב מאדן,טבעות גל ואבן-היו של אמא,שלושת האחרות-שוק הכרמל,תיק רקום-של אמא
רוני:חצאית,גופייה-זארה,סנדלים-פול אנד בר,קרדיגן-אחותה
אף פעם לא יצא לי לעדכן יום אחריי יום,אתם מוזמנים להגיב גם על פוסטים קודמים-אני אשמח לשמוע את דעתכם וכמובן להגיב חזרה :)
עד כאן להיום, אוהבת
ניצן