‏הצגת רשומות עם תוויות וינטאג'. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות וינטאג'. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 14 בינואר 2011

ביקור בשוק הוינטג' והיד שנייה

היום ביקרתי לראשונה בשוק הוינטג' והיד שנייה ליד כיכר דיזינגוף.לשוק תכננתי ללכת כבר הרבה זמן,אבל דברים מנעו ממני להגיע אליו. אל השוק הגעתי דרך הפייסבוק של הבלוג,שם הכרתי מישהי בשם איה אשר מוכרת בכל יום שלישי ושישי בגדי וינטג'(וגם אקססוריז)בשוק זה.מתוך התמונות ראיתי מטפחת יפהייפה,שממש מזכירה את אלו מהפוסט שלי על מטפחות.

המטפחת הזו היא שעזרה לי לקום מהמיטה בבוקר וללכת לשוק הוינטג'.כשהגעתי לא ידעתי לאן לפנות תחילה,הכל כל כך דורש תשומת לב-לכל פריט אתה הפרטים הקטנים שלו. הנה שלושה דוכנים שאהבתי במיוחד:

ענת ומיטל

כל הדברים אשר מוצעים למכירה בדוכן שלהן הם דברים מארונם הפרטי.בדוכן חולצות מכופרות וסריגים מקסימים,אקססוריז למיניהם ואפילו נעליים.




קוקלה וינטג' ועדי וינטג'
גם הן שתי בחורות מקסימות(ולבושות בצורה סטייליסטית להפליא) שיצא לי להכיר. הדוכן שלהן הוא בין המגוונים,המון אקססוריז שווים,אבל גולת הכותרת-התיקים ההורסים שלהם,שרבים מהם נראים ממש כמו מה שמוכרים לנו בזארה,רק בחצי מחיר ועם הסטוריה.




איה וינטג'
הדוכן האחרון שלשמו התכנסנו.כמובן שברגע שהגעתי איתרתי בעיניי את המטפחת שכל כך רציתי,שכמובן-חיכתה רק לי :)
גם אצל איה יש סריגים מהממים ורכים,המון זוגות מכנסיים,תיקי עור וינטג' ומטפחות שנראות כמו מהקולקציה האחרונה של הרמס.


אז ההתחדשויות שלי מאותו בוקר נפלא: שעון בציפוי זהב-הציפוי קצת מתקלף אבל אני אוהבת אותו ככה.הוא מקסים ועדין,אבל גם מספיק בולט.כשמדדתי אותו לא הצלחתי להוריד אותו-ישר חייכתי אל המוכרת ואמרתי לה שזה סימן שהוא צריך להישאר על פרק ידי :) (50 שקלים)
וההתחדשות השנייה-המטפחת הנהדרת מאיה וינטג'. היא רכה ונעימה,וההדפס מקסים ומלא פרטים.ממש כמו המטפחו של הרמס (40 שקלים)

מה לבשתי-עמכן הסליחה.לשוק הלכתי לבד,ולא היה מי שיצלם אותי אז תאלצו לחבר את כל הפריטים ביחד:)




מכנס וחגורה:זארה,מוקסינים:הארון של אמא,סריג:זארה,שרשרת:שוק בצלאל,תיק:טופ טן,צעיף:הוחרם מארון של חברה.

מצטערת על התמונות הלא מקצועיות,שברתי (שוב!) את המצלמה והיא בתיקון עד להודעה חדשה...לכן צילמתי את התמונות דרך הנייד.

בשורה משמחת לאוסף: עברתי טסט! ולכל אלה ששואלים-על אופנוע :) תמונות יעלו בקרוב.


שוק הוינטג' והיד שנייה,כל יום שלישי בין 12:00-20:00, שישי 8:30-16:00. ממולץ בחום!

הפייסבוק של הבלוג: Blossom Button Fashionblog
הפייסבוק של איה:Aya יד שנייה ווינטג'

קוקלה וינטג':052-3959961
עדי וינטג':050-6938250

יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

תיק ותיק

שלום כולם:)
זוכרים שפרסמתי בפוסט הקודם את רכישות חדשות מצפון גבעתיים?
אז החלטתי הפעם לפרט קצת על אחת מהרכישות


כבר המון זמן שאני מחפשת תיק.תיק קטן,חמוד,עם רצועה לנשיאה באלכסון על הכתף.
רוב התיקים שמצאתי בארץ(שהיו במחיר סביר כמובן)היו קטנים מידי,כל כך קטנים שרק הפלאפון שלי נכנס אליהם,או משעממים או שכבר היה אותם לכל העולם-דבר שאני לא מסוגלת לסבול
לאחר שלא מצאתי את מבוקשי בשוק המקומי החלטתי לפנות לאתר הכל יכול הלא הוא- איביי
באיביי מצאתי תיק נורא חמוד,בגודל שאני מחפשת עם שני תאים,אבזם בחלק הקדמי וכמובן רצועה לנשיאה על הכתף בצבע לבן מלוכלך/שמנת,אבל המוכר לא שולח לארץ

בעודי מאוכזבת ומיואשת הלכתי עם חברתי מאיה לסיבוב בצפון גבעתיים. התחלנו בחנות "כמו חדש" ושם,בפינה של החנות,חצי מוסתר-הוא היה תלוי על כסא ישן.

מיד חטפתי אותו,בדקתי את חלקו הפנימי ושאלתי מה מחירו,מפחדת שמא מישהי תבוא כמו בסרט שופוהוליק ותחטוף אותו מידיי
לאחר שהתברר לי שמחירו הוא 10 שקלים,לא היססתי והוספתי אותו לדלפק עם חברים נוספים מהחנות המופלאה.

בבית הספקתי לחקור אותו עוד קצת,וגיליתי באחד התאים החיצוניים זוג כרטיסים לסרט "הלוחש לסוסים" משנת 1998,מה שאומר שהוא בן 11 שנים לפחות
התיק יוצר בארץ,בטירת הכרמל(על פי מה שהיה כתוב בתווית הפנימית)על ידי חברה בשם A.A תיקי עור.ניסיתי לחפש באינטרנט מידע על החברה,אך לשווא.
אין לדעת אם היה שייך לילדה קטנה או לאישה מבוגרת, אבל מה שבטוח -הוא חתיכת תיק עם היסטוריה הא?


לפני שמצאתי את האחד,הכנתי לעצמי לוח השראות של תיקים בדיוק כמו שחיפשתי-אתם מוזמנים לשזוף את עינכם בתיקים תוצרת UK הלא היא החנות TOPSHOP (וכמובן-אף אחד מהממתקים הללו לא יגיע לארץ)






הלוואי והייתי יכולה להיות הבעלים של כל שבעת המופלאים הללו.(התמונות נלקחו מהאתר של טופשופ)


שיהיה יום מעולה מלא בהפתעות קטנות :)