היום ביקרתי לראשונה בשוק הוינטג' והיד שנייה ליד כיכר דיזינגוף.לשוק תכננתי ללכת כבר הרבה זמן,אבל דברים מנעו ממני להגיע אליו. אל השוק הגעתי דרך הפייסבוק של הבלוג,שם הכרתי מישהי בשם איה אשר מוכרת בכל יום שלישי ושישי בגדי וינטג'(וגם אקססוריז)בשוק זה.מתוך התמונות ראיתי מטפחת יפהייפה,שממש מזכירה את אלו מהפוסט שלי על מטפחות.
המטפחת הזו היא שעזרה לי לקום מהמיטה בבוקר וללכת לשוק הוינטג'.כשהגעתי לא ידעתי לאן לפנות תחילה,הכל כל כך דורש תשומת לב-לכל פריט אתה הפרטים הקטנים שלו. הנה שלושה דוכנים שאהבתי במיוחד:
ענת ומיטל
כל הדברים אשר מוצעים למכירה בדוכן שלהן הם דברים מארונם הפרטי.בדוכן חולצות מכופרות וסריגים מקסימים,אקססוריז למיניהם ואפילו נעליים.







איה וינטג'

אז ההתחדשויות שלי מאותו בוקר נפלא: שעון בציפוי זהב-הציפוי קצת מתקלף אבל אני אוהבת אותו ככה.הוא מקסים ועדין,אבל גם מספיק בולט.כשמדדתי אותו לא הצלחתי להוריד אותו-ישר חייכתי אל המוכרת ואמרתי לה שזה סימן שהוא צריך להישאר על פרק ידי :) (50 שקלים)
וההתחדשות השנייה-המטפחת הנהדרת מאיה וינטג'. היא רכה ונעימה,וההדפס מקסים ומלא פרטים.ממש כמו המטפחו של הרמס (40 שקלים)
מה לבשתי-עמכן הסליחה.לשוק הלכתי לבד,ולא היה מי שיצלם אותי אז תאלצו לחבר את כל הפריטים ביחד:)



