‏הצגת רשומות עם תוויות vacation. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות vacation. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 17 במרץ 2012

ככה השיער שלי יראה בקיץ הזה

אסוף אבל מרושל,ולא מתאמץ.
מה דעתכם?אילו מן התמונות הכי אהבתם?אשמח לשמוע את דעתכם!

נ.ב-אני מתכננת נסיעה לפראג בקרוב,סדר גודל של 4-5 ימים,אשמח לשמוע מכם טיפים עצות והמלצות! :)

ניצן

יום חמישי, 9 ביוני 2011

יום חמישי, 23 ביולי 2009

!summer time

סוף סוף חופש.
ואני לא האמנתי שאני אגיע לרגע הזה בחופש שיהיה לי משעמם,אשכרה משעמם-פשוט לשבת בבית ולהשתעמם.

עד עכשיו החופש שלי היה כל כך עמוס שאי אפשר בכלל לתאר-עמוס בעיקר בצופים.עד המחנה קיץ היו לנו עבודות מכינות ואחר כך המחנה עצמו התיש אותי בצורה בלתי רגילה (זה לא קל להיות חמשוש במחנה!)
במחנה עצמו היה את הטקס פרידה מהשמיניסטים.רק שנה שעברה התרגשתי לעלות לכיתה ט' וכבר זה נגמר,אז מה זה כבר 3 שנים שיעברו עד שאני אגיע למקום שהם בו היום?

יום אחרי המחנה(או יותר נכון יום אחרי "היום להשלמות שינה אחרי המחנה") הייתה הופעה של מוש בן ארי ואיזה עוד אחד בגבעתיים. אני חייבת לציין שכל השכבה הבוגרת של הצופים אלינו מטורפים על מוש ובמיוחד על שיר אחד-ג'ה איז וואן.מוש שינה את כל העיבוד ושר רק את הבתים שלו בלי כל האטרף שתמיד סובב סביב השיר הזה.במילה אחת-אכזבה.אחר כך הסתובבנו כמה בנות אבל חזרנו דיי מוקדם כי היום לנו שיבוצים בבוקר.
ממש התרגשתי לקראת השיבוצים(למי שלא יודע-השיבוצים היו כדי לדעת איזה כיתה(גדוד) אני אדריך שנה הבאה,מי יהיה איתי בצוות ומי יהיה הראש"גד שלי(ראש גדוד))

הכניסו את כל השכבה שלי למשרד ובגלל שהיו כמה בנות שהיו צריכות ללכת לחזרות להופעה שלהן הקריאו קודם את הצוותים שלהן.

התחילו להקריא שמות של חבר'ה מהשכבה שלי(כולל אותי) וכולם לא הבינו והיו בטוחים שזה צוות אחד ענקי.כל הילדים שהקריאו הם הכי תותחים בשכבה וממש שמחתי. אחר כך הקיראו עוד פעם קבוצת אנשים(שוב,אני בתוכה) ואמרו לנו שאנחנו צוות.לא ידענו של איזה גדוד או כיתה ומי הרשגד,הכניסו אותנו לחדר מרכזים והודיעו לנו את ההודעה המשמחת-אני בצוות עידן.אני בטוחה שזה לא אומר לכם הרבה,אז קצת פירוט:

גדוד עידן=כיתות ה',בית ספר אלון(שהוא הבית ספר הכי צופיפניק בגבעתיים)ועידן זה השם שלו.
אז את הצוות הכרתי,גם את הגדוד-אבל לא ידענו מי הרשגד. ואז כל המרכזים אמרו-קבלו את הרשגדית שלכם! והצביעו על הדלת. בצורה טבעית כולנו הסתכלנו על הדלת,ופתאום עמית קפצה בין הכסאות של המרכזים. לא הייתה מאושרת ממני! גם צוות תותח,גם רשגדית מושלמת וגם הגדוד שרשמתי באפשרות שיבוצים הראשונה.

אני ממש שמחה אבל גם ממש ממש מתרגשת בטירוף-תיהיה לי קבוצה של בנים או בנות?איך הם יהיו?איך אני יהיה בתור מדריכה? את זה תדעו בפרק הבא... חח סתם,אבל אני מבטיחה לעדכן אותכם בקשר לזה אחרי טקס פתיחת שנה!(רק אם אתם מעוניינים כמובן)



ונעבור לענייני אופנה


אני וענבל אחת מחברותיי היינו אמורות ללכת להופעת סטודיו של הבנות,(למרות שבסוף לא הלכנו) ולבשתי(או יותר נכון תכננתי ללבוש)את האאוטפיט הבא: מכנס-בילבונג,חולצה-היינס,שרשרת-הכנתי בעצמי,סנדלים-שופצו מהטיילת באילת



אני פשוט מתה על המכנס הזה.הוא כמובן חלק מהשלל של השופינג עם אמא בדיזינגוף סנטר,והוא מזכיר לי קיץ וארטיקים

בגלל שיש לו צבעים דיי בולטים ולכן החלטתי לשלב אותו עם חולצה חלקה,אבל להוסיף קצת עניין עם השרשרת פרנזים הום מייד שלי

כבר הרבה זמן שרציתי מכנס בצבע מעניין יותר,שונה מכל הג'ינסים החלקים שקיימים כבר אצלי בארון ואני חושבת שהסגתי את מטרתי בצורה מעולה. הרי כל הקטע בלהיות פאשניסטה הוא להעז,לא כך?



בפעם הבאה שאלך איתו אני אנסה לשלב אותו עם משהו קצת יותר מעניין ומורכב ופחות ברור מאליו כמו החולצה הלבנה.
אה וגם נעלתי את הסנדלים המשופצרות שלי מהפוסט הקודם :)



שיהיה לכם יום קיצי ונהדר! ניצן