אז חזרתי מאילת,היה כיף לא נורמאלי מלווה בשופינג קצת פחות משוגע,אני חושבת שהגיע הזמן לעדכן,מה דעתכם?
הרכישות מאילת לא כל כך מסעירות-עליהן אפרט בפוסט נפרד,אחריי שאני אעבור על כל (612) התמונות...
בפוסט הזה רציתי קצת לדבר על מה נלבש בקיץ הזה,טרנדים חמים ושווים שכדאי וכיף לאמץ:
עד הרצפה
שמלות וחצאיות ארוכות שמגיעות עד הקרסוליים ואף יותר,כבר לא קיימות על המדפים בשביל הדוסיות שביננו:









עירומות
פריטים מיוחדים ומקוריים שאין לאף אחת אחרת,כל אחת תוכל למצוא את הפריט המנצח שלה עם קצת רצון(רצוי לחפש בארון של אמא!)




סרבל
ארוך או קצר,צמוד ומחטב או רחוק מהגוף וקליל-הפריט המבוקש שיציל אותך מהמשפט 'אין לי מה ללבוש!' רק לאבזר ולצאת.
שימו לב לסרבלים של לנווין,לא רק לשעות הבוקר/אחרה"צ-הסרבל מוכיח את עצמו גם בערב במראה דרמטי ומרשים




















סדרת ההדפסים של Miu Miu
ציפורים חתולים ונשים עירומות מעולם לא היוו סנסציה אופנתית כזו גדולה-ההדפסים שמטריפים את הבלוגריות והמגזינים החשבים,אז מהר-לכי להשיג את שמלת החיקוי של זארה!







מקווה שאהבתם-אשמח לשמוע את דעתכם.
נ.ב-עדכונים יהיו רק בעוד שבועיים בערך..וגם זה בקושי. אשתדל להעלות את הפוסט של אילת כמה שיותר מהר,פשוט תקופה לחוצה בפתח שאיתה גם יום ההולדת שלי...אבל אל תדאגו! אני תמיד פה ותמיד קוראת את התגובות שלכם!
אוהבת,
ניצן










