פיליפ לים? לא בדיוק...cos? ממש לא..הפעם אלו ZARA שהצליחו להפתיע בענק,עם קולקצית סתיו נהדרת ומדוייקת מבחינת בדים,גזרות,טקסטורות ודיטייליס שרק גורמים לי לחכות בציפייה עוד יותר גדולה לסתיו.השאלה האמיתית היא,האם זה יראה כל כך טוב גם במציאות?...
מה דעתכם? אילו מהפריטים הללו הייתם מאמצים לארונכם?
עריכה:אם למישהו יש המלצות לחנויות,מוזיאונים,שווקים,מסעדות ומלונות בברלין-אני יותר מאשמח למידע זה!
נתראה בקרוב
ניצן









