‏הצגת רשומות עם תוויות נגה לולו. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות נגה לולו. הצג את כל הרשומות

יום שני, 24 בינואר 2011

חנות קטנה ומטריפה

ולפני הכל:תמונה ראשונה עם האופנוע!:
והקסדה הכי נדירה באיזור גוש דן...נראת כמו סוכריית צ'ופה צ'ופה:
ולחנות הקטנה והמטריפה...:
אתם בוודאי זוכרים שלא פעם הזכרתי וכתבתי על חנות בשם נגה לולו שנמצאת בגבעתיים.אז בגלל שהרבה זמן לא יצא לי לבקר-וכי נגה בדיוק חזרה ממסע קניות מטורף בספרד,החלטתי לקפוץ אליה(עם האופנוע כמובן) ולצלם את ההתחדשויות.
מוזמנים לראות,להתרשם,וכמובן לקפוץ להצצה-חנות שווה ומומלצת ביותר!

חלון הראווה:


מתלה שרובו מעילים,קרדיגנים,ושמלות:
למעלה-שלל של תיקים נפלאים(וזה לא הכל)וגם 'קייסים' ללפטופים:

הנעליים הכי מדליקות שיצא לי לראות.למי שלא הבין-שימו לב לעקב,כאילו נעל עקב שכלואה בתוך נעל ספורט:
שלל של אקססוריז:
ועוד אקססוריז ופיצ'יפקעס:
התיק המדליק של נגה,שהוא דו צדדי:
אוסף החגורות:
צעיפים,תיקים,קלאצ'ים,ארנקים,ומה לא?
מטפחת מדליקה ביותר,שבתוכה יש חוט ברזל עדין-כן שניתן לעצב אותה וליצור צורות מדליקות:(צפו פרוייקט DIY בקרוב)
והרכישות שלי מנגה לולו:
קרדיגן כיפי בצבע לבן-שמנת עם עיטורים בכחול כהה.על הקרדיגן יש דוגמא סרוגה יפייפיה,והוא מלא בדיטיילים עדינים:
ה-מעיל ב ה' הידיעה.יש לי כבר אחד בצבע אפור עם משבצות בכחול מהחורף הקודם,ושבגלל שהמעילים האלה כל כך נהדרים נגה החליטה להביא עוד בצבעים וגזרות נוספים.המעיל בעל סילואט רישמי,אבל עשוי בד פוטר חמים ונעים.

בנוסף,צעיר מנומר מלא בד עבה וכיפי:

אז אלה הרכישות החדשות שלי לבנתיים,יש עוד רכישה אבל היא בדרך לארץ-אני מניחה שיקח לה קצת זמן.

כל הבגדים שנמצאים בחנות הם חדשים לחלוטין,לא יד שנייה! בכל פעם נגה המקסימה טסה ליעד אחר בעולם ובוחרת את הפריטים לבדה,כך שמכל פריט יש אחד או שניים-מה שמבטיח שלא תראי בחורה ברחוב עם שרשרת/צעיף/מעיל כמו שלך :)

נגה לולו-שינקין 54 גבעתיים לאתר של נגה

חדשות חמות-בסופ"ש האחרון היה לי סמינר משלחת ראשון.זה היה מעט מבהל והלחיצו אותנו כהוגן,בכל זאת-זו משימה לא פשוטה להיות שגריר של ישראל בגיל 17 למשך שלושה חודשים.כל האנשים שיצא לי להכיר פשוט מדהימים,אחד אחד,בלי יוצא מן הכלל.מקווה שימשיך להישאר ככה.אעדכן בהקשר למשלחת בקרוב :)

אוהבת אתכם,
ניצן

יום שבת, 19 ביוני 2010

חדש דנדש

אז לכבוד יום הולדתי ה16 אמא החליטה לפנק אותי ונתנה לי קצת(אבל ממש ממש טיפה) כסף לבזבוזים.היעד הנבחר היה קניון איילון,אחד מהקניונים האהובים עליי ובנוסף-שקוע בעיצומם של הסיילים. אין הרבה רכישות בכלל,בשל זמן מאוד מוגבל שהיה לי להסתובב שם(2 ג'ינסים מזארה,2שמלות,תיק ולק)
את הג'ינסים לא צילמתי,וגם את השמלה השנייה-אותה תראו בפוסט נפרד:)
זו השמלה השנייה,מאוד משוחררת וכיפית-יום יומית או לים. מכיוון שאני מאוד אוהבת לעשות סטיילינג החלטתי לצרף אליה עליונית מפוספסת מ'נגה לולו',את התיק-שגם הוא חדש(24/7)משקפיי הגיק(שוק הכרמל)שרשרת זהב רחבה(חנות אקססוריז קטנה בגבעתיים)וכמובן הלק החדש,הקשת של מיני סתם בשביל ההומור:)

השמלה נמצאה בחנויות האלה של הפרחות שתמיד שאני נכנסת אליהן אני אומרת שאין מצב שאני אמצא שם משהו.אז זהו-שהחנות הזו דווקא הייתה דיי טובה! רק הגזימו טיפה עם המחירים..
תקריב על התיק.דוגמת מעויינים,חיפשתי הרבה זמן אחד כזה והבד טריקו האמריקאי ממש מיוחד בעיניי.לא חיקוי בנאלי של השאנל המוכר.
ו...הפתעה הפתעה! בטנה מנומרת.אני חושבת שזה הדבר ששכנע אותי סופית לקנות אותו,בהתחלה דיי היססתי אבל כבר הרבה זמן שחיפשתי תיק כזה,וגם הגודל מושלם.
הלק החדש מאורלי-הוא כל כך מיוחד,במבט ראשונה הוא אדום אבל עם תת גוון כתום-ורדרד.אם מסתכלים ממש טוב אפשר לזהות גם נצנצים בזהב,וטיפונת בורוד. רקיע שביעי
לא רק בגדים חברים,גם טכנולוגיה! ילדת נזק שכמותי-אבא החליט שהגיע הזמן להחליף את הפלאפון הישן בחבר חדש וחתיך
הכי חשוב לי זה גודל המקשים,ואפילו שהוא מסך מגע(מה שבדרך כלל אני לא מסתדרת)הוא פשוט מעולה ומושלם מושלם. אה ובפלאפון צירפו לי מן כיס קטן לפלאפון,כדיי שלא יחבט כאשר הוא יפול(לא אבא,הוא עדיין לא נפל לי(: ) בכיסוי אני לא משתמשת כי זה נורא מייגע להוציא ולהכניס את הנייד,אבל תראו כמה שאנלי מצד פלאפון..
אז אלה הרכישות,אתם לא מבינים בכלל כמה התגעגעתי לכתוב! עכשיו התחילה תקופה לחוצה בטירוף,עם המון הכנות לפולין וכמובן למחנה בצופים...ושלא נשכח את הבגרויות כמובן,אז אם אני לא מעדכנת-תאמינו לי שזה על מצפוני,הלחץ לא כל כך מאפשר לעדכן...אבל אל תדאגו עוד מעט חופש גדול ואני מתכננת ים של דברים במיוחד בשבילכם:) אפרופו חופש גדול-מחר היום האחרון ללימודים! אני לא יודעת אם להיות עצובה או לשמוח,כי אני באמת נהנת בבית הספר מה אתם אומרים-נשמע טוב 'ניצן גפן י'א 1...'?

יום ראשון, 9 במאי 2010

על יציאה מהארון ובזבוז מיליון ש"ח

לא בדיוק יציאה מהארון כמו שאתם חושבים...אבל סוג של...כבר יותר משנה שאני מסתירה את הבלוג,חוץ מ2 חברות שיודעות עליו-אף אחד לא ידע על קיומו בכלל,אז אני נרגשת ושמחה להודיע ש blossom button כבר לא שמור בסוד,אמא יודעת ואפילו אבא. אני לא יודעת כל כך למה הסתרתי את זה מהם,יכול להיות בגלל התגובה אבל אני שמחה מאוד שסוף סוף השתחררתי מזה,תחושת ההקלה הופיעה ברגע.
טוב אז אתם בוודאי תוהים לגביי החלק השני של הכותרת-בזבוז של מיליון ש"ח ?!?!?!!!

אז זה הסיפור:

אתמול אני ורוני הוזמנו ע"י חברת יח"צ לשריקת הפתיחה של אירוע "big spender" במגדל משה אביב.אז מה זה בכלל ביג ספנדר?
המטרה:לבזבז מיליון שקלים (על חוויות,לא על דברים מוחשיים כמו בגדים)
זמן:פחות מ 24 שעות
כלים:דמיון מפותח ופרוע

כל שעליכם לעשות זה להעלות קבוצה עם הרעיון שלכם(הופעה פרטית של הדג נחש,לסגור את הלונה פארק לי ולחברים שלי,להשכיר מסוק פרטי וכדומה) בפייסבוק,מי שיהיו לו הכי הרבה לייקים ושהרעיון שלו יהיה הכי מקורי יכול לזכות בחלום שלו!!!!
פרטים נוספים באתר של ביג ספנדר:



היה ממש כיף באירוע,היו בלוגריות נוספות (אדווה ולימור-אני פשוט לא הייתי בטוחה שאלה אתן! וישבתן ממש לידי...לא להאמין) ובתוכנית הבידורית-משחק טרוייה קטן בלהעריך סכומים- שאלה מטורפת אחת כמו כמה יעלה לי להשכיר 4 דוגמניות שיעשו לי מסאז'? ומחירים-4 אופציות ותשובה אחת נכונה .על כל שולחן הייתה מלופפת על האגרטל שרשרת עם הסימן $,ובסוף קיבלנו גם שובר לספא לפי בחירתנו :)
לאחר מכן אני ורוני ישבנו בספגטים(סניף לא ממולץ בכלל...אוכל תפל) והשתעשנו מעט עם המצלמה :)



(בראיון עם סיוון קליין)

עם כנרת המדהימה! המון המון תודה שהזמנת אותנו :)
אני לובשת: גופיית תחרה-זארה,חצאית וקרדיגן-נגה לולו(המון המון תודה!),סנדלים-סטיב מאדן,טבעות גל ואבן-היו של אמא,שלושת האחרות-שוק הכרמל,תיק רקום-של אמא
רוני:חצאית,גופייה-זארה,סנדלים-פול אנד בר,קרדיגן-אחותה
אף פעם לא יצא לי לעדכן יום אחריי יום,אתם מוזמנים להגיב גם על פוסטים קודמים-אני אשמח לשמוע את דעתכם וכמובן להגיב חזרה :)
עד כאן להיום, אוהבת
ניצן

יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

הכר את עירך

ביום שני אני וחברתי הטובה מאיה החלטנו לעשות מעשה,ולצאת צפונה לכיוון החנות "כמו חדש".ההליכה הייתה משימה בפני עצמה,אבל לבסוף הגענו (בפעם הראשונה!)אל היעד מרוצות ומתרגשות מהחיטוטו בערמת הבגדים ולקראת המציאות שעמדו להתגלות לפנינו.

כשנכנסנו לחנות טיפה התקשנו למצוא בגדים במידה שלנו,אבל לא חזרנו בידיים ריקות.
מאיה קנתה מין סוודר עם רווחים גדולים,שלובשים מעל גופייה כמובן ותיק שחור קטן,


ואני התחדשתי במין ז'קט כחול במצב מצויין(אני עדיין לא יודעת מה אני יעשה איתו,אבל אני אמצא לו שימוש)צעיף 'רוסי' גדול ועבה עם רקמת פרחים ותיק קטן לבן שאני מחפשת כבר ה מ ו ן זמן (שעליו יפורסם פוסט נפרד)



הפריטים נראים מעט מבוגרים,אבל אני חושבת שעם השילובים הנכונים הם יראו נהדר.(אין לי תמונה של הפריטים של מאיה,אז תאלצו לדמיין אותם :) )
סכ"ה:30 ש"ח (10 ש"ח לכל פריט)


"כמו חדש" סירקין 5 03-7321040 (אסתר)



נמשיך הלאה:
חזרנו אחורה,מהכיוון ממנו באנו ונכנסנו לחנות "נגה לולו"
זוהי אינה הפעם הראשונה שאנו מבקרות שם.בחנות יש אוירה כיפית,והעין לא יודעת לאן להסתכל קודם.כשנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה,ותמיד אפשר למצוא שם משהו חדש ומרענן
נגה מלקטת את הבגדים בחו"ל,מבוטיקים,חנויות יד שנייה,רשתות כמו H&M ומעצבים כמו טומי הילפיגר,ברשקה וDKNY.ולכן את יכולה להיות בטוחה שלאף אחת לא יהיה בגד כמו שלך.
כל הקולבים מקושטים ע"י ידיה של נגה המוכשרת,בפרחים,חיפושיות,ופרפרים מפלסטיק,שרשראות ארוכות מחרוזים עגולים וצבעוניים ואפילו חמסות מוזהבות מידי פעם.
חלק מחווית הקנייה בחנות היא שגם אם תעבור על המתלים 3 פעמים,כל פעם יתגלה לך משהו חדש שלא ראית בסיבוב הקודם.
מאיה מצאה שתי חולצות,בגזרה גדולה ורחבה,אחת עם הדפס של עיגולים/גלים באדום שחור ולבן ואחת עם הדפס פרחים חי וצבעוני באדום וכחול.
נגה מביאה גם אקססוריז למיניהם,אשר מקשטים את תא ההלבשה ומוצגים לראווה.בחנות ישנו גם אוסף של משקפיי וינטג' מקוריות המוצגות בתוך ארון וטרינה עם מסגרת מוזהבת
אני התחדשתי בחולצה שחורה עם אלמנט קרושה בחלקה הקדמי,וגופיה בצבע שהוא שילוב של כחול רויאל וכחול אפרפר עם אלמנט תחרה מקדימה.

מאיה מודדת את חולצת הפרחים בכחול ואדום


"שנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה"

וילון האקססוריז
אקססוריז נוספים בנגה לולו


הפריטים שרכשתי
סכ"ה: 230 ש"ח(לאחר הנחה)

"נגה לולו" שינקין 54 גבעתיים 03-7321471 נגה-054-4261960 http://www.nogalulu.com/






ונמשיך לחנות הבאה!
מנגה לולו שמנו פעמינו לחנות נוספת בשם "אלוירה"
בחנות יש אוסף של פריטי וינטג' מרשימים,משולבים עם תכשיטים חדשים וישנים ולפעמים גם בגדים חדשים שמתאימים לאופי החנות.


בחנות קיימות שתי קומות,הקומה למטה מוקדשת בעיקר לשמלות וחלקים עליונים והקומה השנייה למכנסיים וחצאיות.כל החנות מעוצבת בניחוח בוטיק פריזאי,מקושטת בפסלונים יפהייפיים ובאוסף נרחב של תיקי ערב.

מאיה מצאה מין סווצ'רט עם שרוולים קצרים בהדפס גיאומטרי ואני מצאתי בה חצאית שחורה בגזרה גבוהה עם כיסים,דומה מאוד לחצאיות של אמריקן אפרל אך החלטתי להשאיר אותה שם בשל התלבטות קשה. מה אתם אומרים?



לקנות או לא לקנות? זו השאלה...

מאיה מתחדשת בעליונית קיצית

הקומה הראשונה






הקומה השנייה
סכ"ה-החצאית שלא נקנתה:60 ש"ח,הסווצ'רט של מאיה-25 ש"ח


אז זהו,מקווה שנהנתן מהשופינג הוירטואלי ושהכרתן חנויות חדשות שלא שמעתן עליהן בעבר,כי גבעתיים זה לא רק קניון גבעתיים!(שגם הוא מאוד מוצלח יחסית.יש בו אחלה סניף של זארה ;))
אה וכמובן לסיום-רק כי הבטחתי,תמונה של התספורת החדשה:





נקודה לציון:אני מתנצלת על האיכות הנוראית של התמונות.אולי אם תקלילו עליהן להגדלה זה ישתפר.
שיהיה יום מקסים לכולם!
תודה רבה למאיה על ההצטרפות לשופינג ועל חלק מהתמונות :)