ביום שני אני וחברתי הטובה מאיה החלטנו לעשות מעשה,ולצאת צפונה לכיוון החנות "כמו חדש".ההליכה הייתה משימה בפני עצמה,אבל לבסוף הגענו (בפעם הראשונה!)אל היעד מרוצות ומתרגשות מהחיטוטו בערמת הבגדים ולקראת המציאות שעמדו להתגלות לפנינו.
כשנכנסנו לחנות טיפה התקשנו למצוא בגדים במידה שלנו,אבל לא חזרנו בידיים ריקות.
מאיה קנתה מין סוודר עם רווחים גדולים,שלובשים מעל גופייה כמובן ותיק שחור קטן,
ואני התחדשתי במין ז'קט כחול במצב מצויין(אני עדיין לא יודעת מה אני יעשה איתו,אבל אני אמצא לו שימוש)צעיף 'רוסי' גדול ועבה עם רקמת פרחים ותיק קטן לבן שאני מחפשת כבר ה מ ו ן זמן (שעליו יפורסם פוסט נפרד)
הפריטים נראים מעט מבוגרים,אבל אני חושבת שעם השילובים הנכונים הם יראו נהדר.(אין לי תמונה של הפריטים של מאיה,אז תאלצו לדמיין אותם :) )
סכ"ה:30 ש"ח (10 ש"ח לכל פריט)
"כמו חדש" סירקין 5 03-7321040 (אסתר)
נמשיך הלאה:
חזרנו אחורה,מהכיוון ממנו באנו ונכנסנו לחנות "נגה לולו"
זוהי אינה הפעם הראשונה שאנו מבקרות שם.בחנות יש אוירה כיפית,והעין לא יודעת לאן להסתכל קודם.כשנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה,ותמיד אפשר למצוא שם משהו חדש ומרענן
נגה מלקטת את הבגדים בחו"ל,מבוטיקים,חנויות יד שנייה,רשתות כמו H&M ומעצבים כמו טומי הילפיגר,ברשקה וDKNY.ולכן את יכולה להיות בטוחה שלאף אחת לא יהיה בגד כמו שלך.
כל הקולבים מקושטים ע"י ידיה של נגה המוכשרת,בפרחים,חיפושיות,ופרפרים מפלסטיק,שרשראות ארוכות מחרוזים עגולים וצבעוניים ואפילו חמסות מוזהבות מידי פעם.
חלק מחווית הקנייה בחנות היא שגם אם תעבור על המתלים 3 פעמים,כל פעם יתגלה לך משהו חדש שלא ראית בסיבוב הקודם.
מאיה מצאה שתי חולצות,בגזרה גדולה ורחבה,אחת עם הדפס של עיגולים/גלים באדום שחור ולבן ואחת עם הדפס פרחים חי וצבעוני באדום וכחול.
נגה מביאה גם אקססוריז למיניהם,אשר מקשטים את תא ההלבשה ומוצגים לראווה.בחנות ישנו גם אוסף של משקפיי וינטג' מקוריות המוצגות בתוך ארון וטרינה עם מסגרת מוזהבת
אני התחדשתי בחולצה שחורה עם אלמנט קרושה בחלקה הקדמי,וגופיה בצבע שהוא שילוב של כחול רויאל וכחול אפרפר עם אלמנט תחרה מקדימה.
מאיה מודדת את חולצת הפרחים בכחול ואדום
"שנכנסים לחנות מרגישים בתוך תיבת אוצרות קטנה"
וילון האקססוריז
אקססוריז נוספים בנגה לולו
הפריטים שרכשתי
סכ"ה: 230 ש"ח(לאחר הנחה)
ונמשיך לחנות הבאה!
מנגה לולו שמנו פעמינו לחנות נוספת בשם "אלוירה"
בחנות יש אוסף של פריטי וינטג' מרשימים,משולבים עם תכשיטים חדשים וישנים ולפעמים גם בגדים חדשים שמתאימים לאופי החנות.
בחנות קיימות שתי קומות,הקומה למטה מוקדשת בעיקר לשמלות וחלקים עליונים והקומה השנייה למכנסיים וחצאיות.כל החנות מעוצבת בניחוח בוטיק פריזאי,מקושטת בפסלונים יפהייפיים ובאוסף נרחב של תיקי ערב.
מאיה מצאה מין סווצ'רט עם שרוולים קצרים בהדפס גיאומטרי ואני מצאתי בה חצאית שחורה בגזרה גבוהה עם כיסים,דומה מאוד לחצאיות של אמריקן אפרל אך החלטתי להשאיר אותה שם בשל התלבטות קשה. מה אתם אומרים?
לקנות או לא לקנות? זו השאלה...
מאיה מתחדשת בעליונית קיצית
הקומה הראשונה
הקומה השנייה
סכ"ה-החצאית שלא נקנתה:60 ש"ח,הסווצ'רט של מאיה-25 ש"ח
אז זהו,מקווה שנהנתן מהשופינג הוירטואלי ושהכרתן חנויות חדשות שלא שמעתן עליהן בעבר,כי גבעתיים זה לא רק קניון גבעתיים!(שגם הוא מאוד מוצלח יחסית.יש בו אחלה סניף של זארה ;))
אה וכמובן לסיום-רק כי הבטחתי,תמונה של התספורת החדשה:
נקודה לציון:אני מתנצלת על האיכות הנוראית של התמונות.אולי אם תקלילו עליהן להגדלה זה ישתפר.
שיהיה יום מקסים לכולם!
תודה רבה למאיה על ההצטרפות לשופינג ועל חלק מהתמונות :)