‏הצגת רשומות עם תוויות tel aviv. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות tel aviv. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 20 במרץ 2011

רק פעם בשנה

תמיד היו לי רגשות מעורבים לגבי חג פורים. אני נורא אוהבת להתחפש,אבל כשהייתי קטנה יותר תמיד התלוותה לאהבה הזו המבוכה הגדולה של ללכת ברחוב עם שמלה מנופחת וכתר ולשכנע את כל הולכי הרגל שאת סינדרלה.אבל סינדרלה אמיתית,לא מזוייפת.

לגבי הזמן האחרון פורים תפס בליבי מקום אחר לגמריי.המבוכה הלכה לחפש בית אחר ואת מקומה החליפו ספונטניות וביטחון עצמי פורימי שכזה.
כבר הרבה זמן שלא חגגתי את חג הפורים בצורה כזו טובה. ביום שישי ישבנו כמה חברים ופשוט עשינו כיף וצחוקים.אחד מהבנים בא עם האוטו ושם מוזיקה,ובהפתעה גמורה שתיים מהחברות שלי עלו לשידור בלילה ב103 FM(ישבנו ממש ליד הבניין שלהם,והיה להם חור בתכנית.הם ירדו למטה ושאלו מי רוצה לדבר במשך 5 דקות על פורים-כמובן שהיו הרבה מתנדבים).

בבוקר יום שבת היה את הפורימון של הצופים.התחפשתי לחנונית-ג'ינס קצר גבוה,שלייקעס,חולצה משובצת ומשקפיי גיק שיק ענקיים.במשך שעתיים שלמות הייתי צריכה להיענות לבקשותיהן המופרזות של ילדות בנות 4 ויותר,לאיך הן רוצות את הפרפר/הפרח/לב/כוכב שלהן-צבע,צורה,גודל.מה שכן היה כיף להשתעשע ולאפר כל אחת בצורה דומה אך קצת שונה מזו שהייתה לפניה.



בערב שבת יצאנו למסיבת רחוב בפלורנטין,מה שחתם את השבוע כאחד המוצלחים שיצא לי לחוות. הייתה אוירה כיפית בצורה לא נורמאלית,מלא תחפושות מקוריות(וגם קצת פחות) ובעיקר הרבה פרחות על עקבים ומיני שלא משאיר מקום לדמיון.
הכרנו אנשים,צחקנו,בילינו,רקדו ואכלנו סושי נהדר ב 15 שקלים.
ממש בתחילת הערב מישהו החליט שהוא רוצה להרוס לי את תחפושת המינימאוס שלי,ופשוט שלף את הקשת היקרה מראשי כשלא שמתי לב. התבאסתי ממש-(דברים כאלה קטנים יכולים להרוס לי ערב שלם) עד שהכרתי תייר שוודי מקסים ששאל מאיפה אני. הסתלבטתי עליו ואמרתי שאני מניו יורק,ושבאתי לביקור בארץ. הוא הביא לי את המשקפיים שלו, "שתישאר מזכרת ממני ומפורים בישראל". איזה מזל שהבאתי בתיק את המשקפיי גיק שיק שלי מהבוקר.ככה לפחות לא הרגשתי לא-פורימית בעליל.



התייר השוודי.תודה על המשקפיים

בערב של המסיבת רחוב לא רציתי להתחפש יותר מידי,כי ידעתי שיהיה לי קר-אז פשוט הלכתי על פלטת גוונים של שחור-אפור-אדום,מה שהתאים בדיוק לקשת של מיני מאוס.לא נורא,גם עם המשקפיים זה יצא בסדר.

חולצה-אברקרומבי,מעיל-נגה לולו,ג'ינס-24/7,סנדלים-סטיב מאדן,צעיף-זארה,משקפי גיק שיק-שוק בצלאל,משקפי קלפים-באדיבות התייר השוודי.

מה אתם אומרים,הייתם רוצים לחגוג את הפורים יותר מפעם בשנה?

יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן

יום רביעי, 5 במאי 2010

bling bling bling

לא משנה כמה תשקיעי באאוטפיט שלך,הוא לעולם לא יהיה שלם ללא אקססוריז.
המגוון כל כך רחב-סגנונות,גוונים,טקסטורות-מתיקים וארנקים למשקפי שמש ותכשיטים,צעיפים וחגורות-התוספת הקטנה שיכולה להרים כל מערכת לבוש לשלב הבא.
אז נכון,אקססוריז זה דבר נפלא אבל לאחרונה שמתי לב שהמחירים בחנויות המסחריות לא כל כך נפלאים...ראיתי שרשרת ארוכה עדינה עם תליון בצבע טורקיז(דומה מאוד לזו שלמטה),כבר הרבה זמן שאני מחפשת שרשרת כזו-אבל תמורת 120 שקלים אני מוכנה להמשיך לחפש.


בפוסט הזה אני מנסה להראות לכם את נפלאות השוק. יש אנשים שהשווקים מעוררים בהם מעט סלידה,אבל יאללה-אנחנו חיים בעידן של מיתון אנשים!
אז החלטתי לנצל את היום שדה שהיה לנו היום,ולהפוך אותו חוץ מחוויה לימודית למשהו שונה לגמריי. יום השדה נערך בתל אביב,ורק עכשיו באמת קלטתי כמה אני מאוהבת בעיר הזו וכמה השראה ספגתי ממנה.
בסוף נתנו לנו חצי שעה להסתובב בשוק הכרמל(ואני מדגישה,כל המציאות כאן הן מהשוק עצמו בלבד!)ואני-שופוהוליק שכמותי ניצלתי כל דקה.
זה השלל שעלה בחכתי:
























הוכחה פשוטה שבשביל להראות נהדר לא צריך להוציא הון עתק. 11 הפריטים הללו שווים לשתי שרשראות שהוצאו בחנות ההיא,קצת פחות. אז מה עדיף?
מקווה ששיניתי את דרך החשיבה שלכם וגרמתי לכם רצון ללכת להסתובב קצת בשוק:)
ועכשיו לתל אביב מנקודת המבט שלי...:







שיהיה אחלה של יום מלא השראה (-:
אוהבת,ניצן