‏הצגת רשומות עם תוויות DIY. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות DIY. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

Weekend Reading


נראה כאילו הדבר היחידי שאני מפרסמת בתקופה האחרונה זה פוסטים של קריאה של סופ"ש,כי באמת הכי קל לי לעדכן בסוף השבוע,מה גם שאני נורא נהנית לכתוב את הפוסטים הללו ולחלוק איתכם כל מיני מקורות השראה

אז הפעם אשתף אתכם באובססיה קטנה שפיתחתי לקולצייה של מרקוס לאופר,בדגש על הסוודרים עם אפליקציות הפאייטים. אספתי בשבילכן מספר בלוגריות שלקחו השראה מיצירות האומנות שלו,והחליטו ליצור לעצמן סוודר 'מפוייט'.

(בתמונה למעלה הבלוגרית קיארה מהblond salad בסוודר שחשקה נפשי בו עד מאוד)

אז כבר פרסמתי את הקישור לפוסט של קארה מsprinkles in springs,שיצרה סוודר שנראה ממש כמו המקור

מיד אחריה הבלוגרית של stripes and sequins בסוודר חתול מתוק

ואיך אפשר גם בלי קצת Honestly WTF ? שיצרו גרסה משלהן עם אוזניי ארנב

גם בגזרת הסוודרים עם האפליקציות,טיילור מtaylor and demolish לקחה השראה מסוודר של Acne ויצרה את הDIY הזה

עד כאן גזרת הסוודרים,שנמשיך?

DIY חמוד וקל מאודדד למגש משולש לתכשיטים,אני אימצתי בחום

וכמובן איך אפשר לפספס את הקולקציה החדשה ששחררה זארה,והפעם-ZARA HOME!!! אני פשוט התאהבתי בכל פריט ופריט.חלק מהתמחורים נראים לי קצת יקרים מידי,אבל נראה כי איכות המוצרים גבוהה.(בכללי,זו רק אני או שזארה ממששש העלו את המחירים העונה?)

ועוד אובססיה שפיתחתי-עקב שיפוצים ורענון החדר שלי,ננעלתי ממש על ראש צבי עשוי מקרטון ממוחזר.מצאתי המון אתרים שבהם יש ב ד י ו ק את זה שחיפשתי(במחיר שפוי ושווה לכל כיס),אבל הם לא מאפשרים לשלוח לארצינו הקטנטונת...אנא,אם מישהו מכם יודע איפה אני יכולה להשיג אחד בדיוק כזה לחדר שלי,אודה לו מאוד!!

וקצת השראה שיהיה משהו קטן להתניע את השבוע:קשתות,והרבה מהן.תכנסו לראות ממה זה עשוי ;)


זהו להיום,בפוסטים הבאים:כל מה שרציתם לדעת על טיול בברלין,והחדר המשופץ שלי
יום שלישי מתגייסת...אמאלה

נתראה!

יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

(NOT) Weekend Reading

פספסתי סופ"ש אחד,עמכם הסליחה-מקווה שאצליח לפצות אתכם בקריאה של סופ"ש באמצע השבוע,בתקווה גדולה שבקרוב אצליח לשבת ולכתוב את הפוסט המיוחל על ברלין

רעיון מגניב וקל ליישום מהבלוג a pair & a spare -אאוטפיט בשלושה צבעים

* וגם פרוייקט DIY מדליק מאותו בלוג בדיוק

סטייליסטי ושיקי בצורה הזויה,שממש אבל ממש לא הייתי מתנגדת לגור בו

מתכון פשוט וקל לעוגת מוס שוקולד מ מ כ ר ת

* ועוד DIY מקורי וחמוד,הפעם מהבלוג של קאת'י

* וכמובן אל תשכחו לבקר במחלקת התיקים והקלאצ'ים של האתר asos, אני כבר מצאתי לי כמה פייבוריטים שרק מחכים להיות שלי(1,2,3) ושיא השיאים-המשלוח חינם!

טאבולה ראסה,בלוג תיעוד קעקועים שפשוט כבש אותי ומילא אותי בהשראה,גם לאלו מכם שלא חובבים קעקועים,כניסה מומלצת


מקווה שאהבתם,אני לא בדיוק יודעת מתי יצא לי לכתוב שוב מפני שבשבוע הבא (ב16/10 ליתר דיוק) אני מתגייסת ( :O)
אז עמכם הסליחה....

שמה שנשאר מהשבוע יעבור מהר,
ניצן

יום ראשון, 1 ביולי 2012

DIY Marc By Marc Jacobs Inspired Faceted Earrings

תמיד אהבתי והערצתי את העיצובים של מארק ג'ייקובס,וכשראיתי את הזוג המתוק הזה לא יכולתי להתאפק ומיד החלטתי שזהו הזמן המתאים ליצור לי זוג שכזה,וכמובן לפרסם בבלוג איך.

I'd always lover and admier Marc Jacobs desings (specially the 'marc by marc jacobs line). When i saw this beautiful pair of earrings i couldn't resist myself making my own. 

 החומרים:
-פימו בצבע אותו אתם רוצים את העגילים
-דבק רב תכליתי(E6000 יעשה את העבודה מצוין)
-עגילים וסוגרים
-סכין חיתוך לפימו(אני השתמשתי בלהב חדש של סכין יפנית שאבא הביא לי)


The Materials:
 0.25 polymer clay

1 pair earring studs
Jewelry adhesive (E600) or Super Glue

Razor blade (or polymer clay blade)

 חותכים רבע מחבילת הפימו
cut 1/4 polimer clay
 את החתיכה שחתכנו חותכים שוב,הפעם לשניים
cut the 1/4 polimar clay to 2 parts
 משתמשים רק באחת מהחתיכות,ולשים אותה
use only one from the 2 piece and knead it until it gets easy to work with
 לאחר הלישה גלגלו את החתיכה לכדור
after kneading,rool the polimar clay into a ball
 חתכו את הכדור לשניים
cut the ball into to parts
 וצרו משתי החתיכות שני כדורים
and roll each piece into a ball
התחילו לחתוך את הכדור מצדדיו על מנת לקבל צורה גאומטרית יותר.המשיכו לחתוך עד לקבלת הצורה הרצויה.
 start cut the ball with the razer blade until you get the wanted shape

אופים את הפימו על פי הוראות היצרן(במקרה שלי-130 מעלות צלסיוס למשך חצי שעה) ומדביקים בעזרת הדבק את העגילים.
after you got the wanted shepe of earring,bake them according to the manufacturing directions.
glue the polimar clay to the earring studs and enjoy!
 מקווה שנהנתם מהפוסט ושעוררתי את הרוח היצירתית שבכם,נתראה בקרוב
ניצן
Hope you enjoyed from the post,see you soon
Nitzan

יום שני, 30 באפריל 2012

DIY-Gold&Leather string bracelet

עם הטירוף שבא אחריי המתכונת במתמטיקה(ולפני המתכונת באזרחות) הייתי כבר חייבת לכתוב את הפוסט הזה-דגדג לי באצבעות ממש! איזה כיף שיש לי מלא רעיונות לכתוב לכם...אז יאללה מתחילים:

הכל התחיל מצמיד יפהייפה ביופיו שראיתי בחלון הראווה של רזילי.אבל רזילי,כפי שהרבה יודעים,היא חנות שנמצאת ה ר ב ה מעבר ליכולתי(כרגע).בחנתי את המרכיבים,אורך,גודל,צבע-והבנתי תוך פחות מדקה שאני יכולה להכין אותו לבד,ובטח שהוא לא יעלה לי קרוב ל 400 ש"ח.

אז את הצמיד ההוא לא מצאתי באינטרנט אבל מצאתי אחד שמאוד מזכיר אותו של נטע ליבנה באתר style river.המחיר המומלץ לצרכן בחנויות עומד על כ 250 שקלים,ובאתר הוא עולה 200 שקלים :



 אז לעבודה?


החומרים מאוד פשוטים וגם כך תהליך ההכנה. כמובן שניתן לעשות את הצמיד בכל צבע שתבחרו,אני נשארתי בצבעים המקוריים של זהב ושחור כדי לבדוק את עצמי עד כמה הייתי אמינה למקור.



 החומרים:
מטר וחצי של חוטי עור(העובי תלוי בחרוזים שתרצו להשחיל)
10 חרוזי צינורות מעוגלים
10 סוגרים לחוטי עור
פלאייר
מספר טבעות סגירה וסוגר


שלבי העבודה:
חותכים עשרה חוטי עור לאורך של 15 ס"מ.
לאחר מכן סוגרים בעזרת הסוגר חוטים (חרוז מלבנים שאחת מפאותיו פתוחה ובקצה אחד יש לו צ'ופצ'יק עם חור) כל שתי חתיכות של חוטי העור.שימו לב שהעובי של החוטים מתאים לגודל הסוגרים-בגלל שהחוטים שהשתמשתי בהם היו דקים יחסית שמתי בכל סוגר שניים ולא אחד/ יותר.


***סוגרים בהתחלה רק צד אחד! אחר כך משחילים חרוז זהב אחד על כל חוט בנפרד וסוגרים מהצד השני


בעקרון זה כל הסיפור של הצמיד,עכשיו צריך לחבר את כל המרכיבים יחד:
משתמשים בטבעת סגירה ובעזרת הפלאייר פותחים אותה ומשחילים את הקצוות של החוטי עור-ש"עטופים" בחרוזי סגירה. אני הכנתי 10 חוטים עם חרוזים,מה שאומר שיש לי 5 זוגות להשחיל על הטבעת סגירה.

אז למה לא השתמשתי בחרוז סגירה אחד גדול וזהו?
מהסיבה הפשוטה ביותר: אם במקרה אחד מתפרק לי-אני יכולה לתקן אותו בקלות,מה גם שאני יכולה להוסיף/להחסיר חוטים לפי טעמי האישי.למשל בהתחלה החלטתי לעשות את הצמיד עם 8 חוטי עור סכ"ה,והמראה שהתקבל היה דליל מדי לטעמי.אז פשוט הוספתי אחד נוסף :)


אחרי הסגירה עם הטבעת סגירה עושים את אותו הדבר בצד השני,רק תזכרו להכניס את הסוגר לאחד מן הצדדים! אני תמיד ממליצה לעשות מאין שרשרת סגירה קצת ארוכה,שיהיה אפשר לשחק עם רוחב הצמיד.


כמו שאתן רואות הצמיד שלי נראה קצת יותר "מבולגן"-זה כי לא הכנסתי את החרוזי סגירה של החוטי עור לפי הסדר,וערבבתי אותם זה בזה כדי לקבל מראה יותר מעניין.החרוזי זהב מחליקים וזזים על גבי הצמיד אז הם לא תמיד באותו קו,ואני דווקא מעדיפה את המראה הזה כך.


בגלל שאני קונה בסיטונאות אני קונה כמות גדולה במחיר זול יחסית,אבל עשיתי לכם חישוב של החומרים:



חוטי עור: 13 ש"ח ל 3 מטר, השתמשתי במטר וחצי


חרוזי זהב מאורכים: 25 ש"ח ל10 חרוזים


סוגרים לחוטי עור: 23 ש"ח ל100 יחידות (אני השתמשתי בעשרה סוגרים=2.3 ש"ח)


סוגר וטבעות סגירה-היו לי בבית,נקנו בחבילה גדולה.


סכ"ה עלות חומרים לצמיד:
חוטי עור: 6.5
חרוזי זהב:25
סוגרים:2.3


סכ"ה:33.8 ש"ח


אפילו שאת הסוגרים והטבעות סגירה היו לי כבר בבית,מחירם הכולל(כמו מחירי הסוגרים של החוטים) לא יעלה על 2 שקלים לפי דעתי.אז כך יצרתן לעצמכם צמיד ששוויו 250 שקלים, בפחות מ35 שקלים,עם התאמה אישית שכזו-אני חושבת שזה באמת שווה את זה,התוצאה נראית זהה למקור.


עריכה: שני אנשים כבר הספיקו לשאול מאיפה הצמיד כשענדתי אותו-והיו בהלם לשמוע שהכנתי אותו בעצמי :)


מקווה שכל ההוראות ברורות,אם יש שאלות-מוזמנים כמו תמיד להשאיר תגובה למטה
אוהבת,נתראה בקרוב


ניצן

יום שלישי, 10 באפריל 2012

New In- DIY Bracelets

ספויילר קטן מהפרוייקטים האחרונים שהכנתי בשבילכם...החופש הזה בהחלט עושה את שלו,אחרי שבוע של עבודה מאומצת ביותר(לא קל לעבוד בגולף&קו בתקופת החגים) השבוע שאחרי היה בין הרגועים,מתובל בהרבה הכנת תכשיטים וקפיצות זריזות לרחוב החשמל בתל אביב (AKA-המכה של אנשי הדי איי ווי).

בנוסף יצא לי לחקור לעומק את נושא המכנסיים הצבעוניים שלפתע מציפים את ישראל,ללא רכישות אך עם המון תובנות-תעלה ותבוא ביקורת על רשתות האופנה בישראל והתחננות לעזרה-איפה אני יכולה להשיג מכנס בורוד מרשמלו בהיר בהיר שיהיה במחיר הגיוני וישב כמו שצריך? אני מניחה שאת זה רק ה' יודע...

נתראה בפוסטים הבאים,התגעגעתי כל כך לכתוב פה!(~אשמח לשמוע אם אתם עדיין פה~)

ניצן

עריכה:כאשר נכנסים לבלוג קופץ מיד חלון המתריע על כך שהבלוג מפיץ תוכנה זדונית כלשהי...באמת שאני לא זדונית! אם מישהו שמבין יכול לעזור לי לפתור את הבעיה אשמח לעזרתו...

יום ראשון, 29 בינואר 2012

DIY-2 Size Chain Necklace

פוסט קצרצר בשל לחץ לימודים א ט ו מ י,שרשרת חוליות משני גדלים-כל כך פשוט וכל כך מדליק!

מה צריך?
*שתי חתיכות של שרשרת חוליות דקה יחסית
*חתיכה אחת (קצת יותר קצרה) של שרשרת חוליות יותר עבה
*טבעות סגירה
*סוגר
*פלאייר
איך מכינים?
פשוט מחברים את כל העסק ביחד באמצעות הטבעות! אין יותר קל מזה...
מה שמגניב זה שאפשר לשנות את הגדלים,האורכים,ולשחק עם השילובים של השרשראות אם מבחינת הגודל ואם מבחינת הצבע,כך שכל אחת יכולה ליצור גרסא משלה :)

אם יש לכן פרוייקטים מתוך הבלוג שלי אשר ניסיתן בעצמכן אשמח לראותם! מוזמנות למצוא אותי בפייסבוקבדף הרשמי של הבלוג

עד הפעם הבאה...

ניצן

יום חמישי, 19 בינואר 2012

DIY Braided Bead Bracelet

עוד DIY שמצאתי,מאוד מאוד פשוט וקל לביצוע-והתוצאה מהממת. ההשראה:
אז מה צריך? שוב,חוט השעווה מפעיל את קסמיו(אני כבר נשבתי ממזמן...)והפעם ככוכב המרכזי של צמיד זה.
*חוט שעווה צבעוני
*חרוזים קטנים בכל צבע שתבחרו(שימו לב שהחור שלהם גדול דיו!)
*כפתור/חרוז לסגירה
-למתקשים:דבק סלוטייפ(להחזיק את כל העניין במקום)

שלב 1:חותכים 3 חתיכות שוות בגודלן מחוט השעווה,קושרים ביחד ויוצרים לולאה. מתחילים לקלוע צמה משלוש החתיכות
שלב 2:אחרי שקיבלנו אורך התחלתי מספיק של הצמה משלבים חרוז אחד בתוך אחד מהחוטים.
קולעים את הצמה כרגיל,וכשמגיעים לחוט הבא משלבים גם בו חרוז.

כך ממשיכים עד לקבלת "שביל" חרוזים באורך הרצוי
מסיימים בקליעת צמה ללא חרוזים,ועושים קשר בתכתית.
משחילים את החרוז/הכפתור ועושים עוד קשר שיסגור אותו במקום
ו...תתחדשו!

מתוך חמישה כוכבים אני נותנת לפרוייקט הזה כוכב אחד יחיד ומיוחד. למה? כי רק צריך לדעת את קולעים צמה ואתם מסודרים.
עריכה: זוכרים מהפוסט הקודם שאמרתי לכם שאפשר במקום השרשרת כדוריות לשלב גם שרשרת אבנים? אז ככה זה יצא לי:
בגלל שהשרשראות המשובצות יחסית מאוד יקרות למטר,קניתי צמיד כפול (שהיה בתוכו גומי)-מאלה שילדות בנות 6 מתות עליהם ובטוחות שמדובר ביהלומים אמיתיים. חתכתי את הגומי ופירקתי את הצמיד הכפול ל-4 חתיכות שוות אשר יספיקו לי ל4 צמידים. וזו התוצאה:
מה אתם אומרים על הפרוייקט הזה? האם תנסו אותו בבית? מה דעתכם,להמשיך עם הקטע של ה DIY או לא? כי אין כל כך תגובות אשר מאפשרות לי לאמוד את המצב...

זהו להיום,שיהיה סופ"ש חורפי ורגוע!

ניצן

יום שני, 16 בינואר 2012

DIY Wrap Bracelet

אז בגרות אחת מאחורי ועוד שתיים לפני,כמובן שהייתי חייבת לעדכן קצת :) בפוסט הקודם כתבתי שהבלוג ישנה טיפה כיוון,ויהפוך יותר לבלוג DIY-מהסיבה הפשוטה שאני מאוד אוהבת להכין את הפרוייקטים הללו ועוד יותר לחלוק אותם איתכם. כהתחלה הזמנתי אתכם לשלוח לי קישורים לתמונות עם פריטים שאתם רוצים שאהפוך לפרוייקט DIY,אבל איך נאמר..לא היה ביקוש כזה גדול,אז החלטתי שאם ההר לא יבוא אל מוחמד-מוחמד יבוא אל ההר!

הכנתי לכם פה פוסט DIY של צמיד מתלפף,כמובן בצירוף תמונות של כל השלבים והסברים. אם יש שאלות אתם מוזמנים להגיב ואענה לכם בשמחה :)

אז יאללה,מתחילים?

תמונה להשראה:

(אין לי מושג איך זה השתנה לכך שאני צריכה לכתוב עם קו תחתון ואני פשוט לא מצליחה לשנות את זה אז אתם תאלצו להתמודד...)

החומרים:

*50 ס"מ חוט עור בעובי 1.5 מל'

*15 ס"מ שרשרת כדוריות(כמו שרשרת צבאית)

*בערך מטר של חוט שעווה

*לסגירת הצמיד: אום/כפתור/חרוז גדול

*מספריים

*כל הגדלים אשר כתבתי כאן הינם שרירותיים,בהתאם לגודל פרק כף היד. אני ממליצה לחתוך קצת יותר מחוט השעווה,אחרת אין כיצד ליצור "הארכה" במידה והוא קצר מידי וכל הצמיד הולך קפוט.(לא באמת,פשוט צריך להתחיל מההתחלה וזה ממש מבאס)

שלב 1: מקפלים את החוט עור לשניים,ומהאמצע יוצרים לולאה
שלב 2: לוקחים את הקצה של חוט השעווה ופשוט עושים קשר מסביב ללולאה(שימו לב שהלולאה מתאימה לסוגר שלכם-אום/כפתור/חרוז-ולא גדולה/קטנה מידי)
שלב 3: זה השלב בו מגלים את היופי של חוט השעווה-בשל השעווה המצפה אותו הוא נצמד לעצמו,מה שמאפשר לנו עבודה קלה ונוחה. שימו לב שכשאתם קונים את החוט שעווה-תשתדלו שהוא יהיה באריזה סגורה.כך זה שומר על השעווה יותר דביקה ולכם יהיה יותר קל לעבוד איתו.

מלפפים מספר ליפופים סביב הקשר וסביב ההתחלה,בשביל ליצור התחלה יציבה(אני עשיתי בערך 6-7 ליפופים.) מצמידים את החוטי עור זה לזה,ומניחים בינהם את השרשרת כדורים(סורי,פשוט אין לי מושג איך לקרוא לזה). מתחילים ללפף בין הרווחים של השרשרת כדורים בעזרת חוט השעווה.

ככל שתהדקו חזק יותר,יותר טוב!(אבל לא מידי...)

שלב 4: ממשיכים עם עבודה הליפוף
שלב 5: ברגע שאתם רואים שהגעתם לסוף החוט/למקום בו אתם רוצים להפסיק(תלוי אם אתם רוצים צמיד שמתלפף פעם אחת פעמיים או יותר) עשו קשר עם חוט השעווה מסביב לכדורית האחרונה,ועליו עוד שניים-שלושה ליפופים. לאחר מכן תקשרו עם כל העסק ביחד-החוטי עור וחוט השעווה.
משחילים את הסוגר שלכם (אני בחרתי לשים אום בתור סוגר,סתם כי זה מגניב לדעתי-אפילו שהוא לא באותו צבע של הכדוריות. הכל עניין של טעם אישי)
עושים עוד קשר אחרי הסוגר שהשחלתם,וגוזרים עם מספריים
ו....תתחדשו! צמיד עור וחוליות מלופף חדש דנדש!

ניתן לעשות שהצמיד יתלפף פעמיים על היד. הסיבה היחידה שלא עשיתי אותו כך,אלא פעם אחת-מפני שלא חישבתי נכון את החוט שעווה ולא השארתי מספיק קצה,ולא הצלחתי לקשור את חוטי העור(שוב,בעיות קצה). אפשר לשחק עם הצבעים של החוט שעווה והחוט עור בהתאם לטעמכם האישי,וגם במקום השרשרת כדורים אפשר לשים שרשרת אבנים לשיבוץ,ממש כמו בדוגמאות האלה:
לסיכום,אני נותנת לפרוייקט הזה שלושה וחצי כוכבים מתוך 5.
למה?
כי הפרוייקט מאוד פשוט להכנה,אבל דורש סבלנות.זו די עבודה נמלים כל הליפופים האלה. צריך יד יציבה,כי לא פעם החוט שעווה בורח/ המתיחות משתחררות מעט. דרוש קצת זמן לתרגול עד שתופסים ת'קטע. אבל שוב,הוא מאוד פשוט ולא מסובך-הפרינציפ מאוד פשוט להבנה וחוץ מליפופים וקשר בוהן רגיל אין טכניקה מיוחדת.
אז זהו להיום,מקווה שנהנתם,הבנתם וכמובן-תנסו זאת בעצמכם :)
לכל שאלות אתם מוזמנים להשאיר תגובה,וכמובן לעשות לייק לעמוד הפייסבוק הרשמי של הבלוג .

נתראה בקרוב,

ניצן

יום ראשון, 8 בינואר 2012

במיוחד בשבילכם! DIY PROJECTS

היי חבר'ה! מה נשמע? מקווה שהכל מעולה...
אז ככה,בגלל שאני נכנסת לתקופת בגרויות (yay me) החודש+ הקרוב יהיה לחוץ מתמיד,ואני לא מתכוונת להזניח את הבלוג-הספיקו לו שלושה חודשים רצופים בלי פוסטים. אז מה הפתרון? ובכן,החלטתי שהדרך הטובה ביותר שלי לעדכן-ולכן להרוויח היא פוסטים של DIY!
למה? כי הם בתכל'ס קלים להכנה אם יש לכם מדריך נכון ומפורט,מעין 'שפן נסיונות' שיעזור לכם.
למה דווקא DIY? כי אלה הפוסטים שאני הכי נהנת לפרסם,אני אוהבת לחדש לקוראים שלי,ואם יש לי כשרון שאני יכולה לחלוק וללמד אחרים-למה לא? :)

אז איך זה הולך? פשוט מאוד!
אתם מוזמנים להשאיר לי בתחתית הפוסט תגובה עם קישור לפריט שאתם מתיייים להשיג/לרכוש/להכין-אבל לא יודעים איך/הוא יקר מדי מכדי להרשות לעצמכם(ולי) אותו. הדגש הוא יותר על אקססוריז מאשר דברים שכוללים תפירה של ממש,כי אין לי מכונת תפירה וזה יכול לקחת די הרבה זמן :/ אבל-גם לשם נגיע :)
אז מה אתם צריכים לעשות?
-להוסיף קישור לתמונה של הפריט אותו אתם רוצים שאהפוך לפרוייק DIY
-לחכות שאני אעלה מדריך
-להכין בעצמם בבית :)

אז יאללה,למה אתם מחכים? אני בטוחה שיש לכם כמה פריטי אקססוריז חלומיים שאתם כבר רוצים שיהיו שלכם!
מוזמנים על הדרך לעשות לייק לעמוד הרשמי של הבלוג,וגם לקפוץ לכמה פוסטי DIY שהכנתי בעבר-סתם להתרשם וגם אולי להכין בעצמכם(glitter shoes, טבעות דומיננטיות , שרשרת צמות מחרוזים,שרשרת פרנזים )

מחכה לתגובותיכם

ניצן

יום שבת, 24 בדצמבר 2011

DIY- glitter shoes

אחד הטרנדים החזקים של העונה הוא כמובן הנצנצים. הם מגיעים בכל צבע,צורה,גודל וטקסטורה ומתחילים להשתלט על המלתחה של לא מעט מבנות ישראל.
כבר הרבה זמן שלא הכנתי פרוייקט DIY,וכשראיתי את התמונות הבאות מיד קיבלתי השראה והתחיל "לדגדג לי באצבעות":


(מדריך ליצירת סניקרס מנצנצים ממש כמו של מיו מיו יגיע בקרוב! :))
אז איך עושים?
כמו שראיתן למעלה יש המון וריאציות לנעליים מנצנצות. למה דווקא נעליים? כי חייב להיות לכן זוג שאתן כבר ממזמן לא נועלות בגלל שהוא ממש בלוי ופשוט מתחנן לשדרוג,וכמובן-מוסיף שדרוג לכל אאוטפיט הכי פשוט שיש בלי להתאמץ בכלל!

אני בחרתי 'לנצנץ' את הנעלי עקב השחורות שלי,הן הכי בייסיק שיש והעקב התחיל להישחק-ההזדמנות המושלמת לפרוייקט DIY!

עכשיו ככה,לפרוייקט יש שני שלבים-השלב שכשל (לחלוטין) והשלב שהצליח. את השלב שכשל צילמתי במצלמה שלי,והופס-הפלא ופלא,היא הפסיקה לעבוד כהרגלה. אז את השלב שהצליח צילמתי באייפון.זה לא הכי רלוונטי אליכן,כי השלב שכשל לא מעניין כל כך,אבל עכשיו אני יכולה להגיד לכן מנסיון מה לא לעשות.

אז נתחיל? :)
החומרים:
*דבק פלסטי (הכי פשוט שיש). אם אתן רוצות לקשט חלק אחר בנעל שהוא לא העקב הייתי ממליצה על דבק מיוחד לבדים-אתן תראו בקרוב למה.
*סכין יפנית
*עפרון לסימון(לא חובה,שוב-תלוי מה אתן רוצות לנצנץ)
*מספריים
*מכחול וקערת פלסטיק(לא נמצא בתמונה)
*מומלץ בחום-משטח עבודה שיהיה קל לניקוי/יהיה אפשר לזרוק אחר כך. נצנצים יכולים להפוך לעסק מלכלך מאוד.
*נצנצים

הרחבה על הנצנצים: קיימים המון סוגים של נצנצים,וזה יכול להיות מבלבל מאוד לעיתים. לפרוייקט מסוג זה תחפשו את הנצנצים הכי 'דקים' שיש,במרקם מאוד אבקתי. הם הכי נוחים לעבודה. לגבי הצבע-בחירה שלכן.(אני השתמשתי בנצנצים בגוון כסוף שנוטה לשחור,כי פחדתי שהכסוף יהיה בולט מידי בשבילי.) תתאימו את הנצנצים לגוונים של הנעל על מנת לקבל מראה מאוחד.

שלב 1: במידה ואתן רוצות לשדרג את העקבים,אני קודם קילפתי את הציפוי בעזרת המספריים. למה? בשביל שהתערובת של הנצנצים והדבק תתפס יותר טוב.

עכשיו ככה,הגענו לשלב של ה DO ו DONT.

החלק הראשון שכשל בפרוייקט אצלי הוא התערובת נצנצים. התערובת שהכנתי הייתה דלילה מידי בנצנצים,או אם אתם רוצים-מלאה ביותר מידי דבק. וזה מה שקרה לאחר שהדבק התייבש:

ממש לא המראה שכיוונתי אליו,וניתן לראות את הקילופים של הציפוי שהנעל הגיעה אליו. לא צילמתי את המרקם של הדבק נצנצים שכן עבד,לכן אתם תאלצו לדמיין אותו. הדבק צריך להיות מאוד סמיך,במרקם משחתי אבל לא מידי. אם תשימו קצת מהדבק נצנצים על האצבע שלכם אתם רוצים לראות המון נצנצים,ולא מעט נצנצים עם רווחים בינהם.

בשביל להגיע למרקם המדוייק התחלתי עם שתי כפות דבק(בערך) וכל פעם הוספתי אליו עוד קצת נצנצים וערבבתי טוב טוב.

ככה זה נראה לפני:(עם הדבק נצנצים המקולקל)-אחרי יבוש

וככה אחריי:(עם הדבק נצנצים הטוב)-לפני היבוש
אפשר לראות בברור שהדבק כולו אוטם לחלוטין את כל העקב ולא רואים רווחים.

*הערה:במובן מסויים השכבה הראשונה של הנצנצים שלא הצליחו דווקא עזרה לשכבה השנייה להצמד יותר טוב לעקב,אז אולי שווה לעשות שכבה ראשונה עם פחות נצנצים.

עכשיו לחלק השני שהתפקשש: אתם יכולים לראות שהמשכתי עם הדבק נצנצים אל מעל הסיום של העקב,בשביל לקבל קצת יותר נצנוץ על הנעל וגם לתת אשליה של עקב יותר גבוה.את זה עשיתי בעזרת שרטוט עם מסקינגטייפ עד החלק שרציתי שהנצנצים יגיעו אליו.ובכן-משימה זו לא צלחה כמו שחשבתי,והשוליים יצאו מאוד לא יפים.

לכן החלטתי לוותר על הקטע הזה ולהצמד לתכנית של עקב מנצנץ בלבד. פשוט קילפתי את הדבק נצנצים(שהתקלף מאוד בקלות בגלל שהמשטח לא היה מחוספס) וחתכתי עם סכין יפנית את השאריות,כך:
אם אתן רוצים 'לנצנץ' רק את העקבים אתן יכולות להשתמש במסקינגטייפ על מנת לתחום את האיזור,אך זכרו להוריד אותו מיד לאחר שסיימתן למרוח את הדבק. אם תחכו לאחר היבוש הורדת הדבק עלולה לקלף את התערובת וכך כל העבודה שלכם תרד לטמיון. אפשרות נוספת היא להמשיך עם הדבק נצנצים בכוונה(ממש כמו שלי יצא,אבל לא בכוונה) ואז להוריד ולקלף את השאריות עם סכין יפנית(הקילוף יהיה מאוד קל אם השתמשתן בדבק פלסטי,לגבי דבק בדים אני לא בטוחה).

ניתן לראות בתמונה הבאה את ההבדלים:

ו....וואלה! קיבלנו עקב מנצנץ בלי בעיות(טוב,כמעט..)

אם אתן רואות חלקים שהדבק לא תפס/חסרים קצת נצנצים-אתן יכולות לעשות שכבה שנייה(אני עשיתי על כל מקרה). ניתן גם לעשות שכבת לקה,אבל אני לא יודעת להגיד לכן איך זה יצא,לכן אני ממליצה לנסות קודם על משהו קטן ובמידה וזה מצליח-ליישם על כל הנעל/העקב. למה אני לא שמתי לקה? לפי דעתי זה גורע מהמרקם של הגליטרים עצמם,וחבל.

לסיכום,דרגת הקושי(לפי דעתי) היא:**( שתי כוכביות מתוך 5) אם עוקבים אחר המדריך כמו שצריך לא אמורים להתקל בקשים בכלל.

מה דעתכן על המדריך? האם הוא ברור מספיק? והרעיון? אם יש שאלות אשמח לענות עליהן :)
נתראה בקרוב!

ניצן

נ.ב-