‏הצגת רשומות עם תוויות travel. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות travel. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 26 ביוני 2012

כל סיום הוא התחלה חדשה?

נכון שזה המשפט הכי נדוש שיש,אבל זה משפט שמהדהד לי בראש לא מעט לאחרונה.בתקופה שכזו,כל דבר נראה כמו הפעם האחרונה ש...והיום הייתה בחינת הבגרות האחרונה שלי.לא להאמין שנגמרה המסגרת הזו שנקראת בית ספר...12 שנים זה לא מעט זמן!
אז אני כבר מרגישה בערך באמצע של הסיום ובקרוב התחלה חדשה-הלא היא צבא ההגנה לישראל,שנראית קרובה אך רחוקה מתמיד.
אני מקווה שלפחות עכשיו,אחרי שאין יותר בגרויות יצא לי לעדכן יותר את הבלוג-משהו שאני תמיד אומרת ולא בדיוק מקיימת.נו טוב,לפחות אני מקווה שאתם עוד פה :)

לאחרונה התחלתי נורא להתעניין בעיצוב פנים.תמיד נמשכתי לכל מה שקשור באסתטיקה,ובעיקר עיצוב אבל הגעגועים לעיצוב ושינוי החדר שלי כל יומיים החלו להציף אותי. בקרוב מאוד גם החדר יעבור שינוי,ביי ביי לשולחן הכתיבה המאסיבי והכבר לא נחוץ ושלום לך ארון עננננק(!!) שיוכל להכיל את כל הקעצ'קעס שלי.מבטיחה לעדכן תמונות ברגע שהכל יהיה מוכן :)

ואם כבר בהתחלות חדשות ובעיצוב פנים עסקינו,מה אתם אומרים על המלון החדש של Missoni? הייתם משלמים 90€ ללילה?(כמובן שלחדר 'פיקולו' ולא מעבר)

לא יודעת מה איתכם,אבל זה נשמע לי אחלה דרך להתחיל בה את ההתחלה החדשה שלי...











יום שבת, 5 במרץ 2011

Good Morning Sunshine

אךך איזה בוקר..פשוט פינוק! בבוקר הלכתי לאכול ארוחת בוקר עם דנה בבנדיקט,איזה מזל שהגענו ממש לפני שעת העומס ולא חיכינו כמעט בתור :) הזמנו את הא'גס בנדיקט,ביצי בנדיקט על לחם בריוש אורירי עם רוטב הולנדייז ובייקון-תענוג אחד גדול שעושה ניצן אחת מאושרת (וגדולה).
לאחר מכן הלכנו להסתובב קצת בים ובנמל,וגילינו שיש מעין יריד עם דוכנים בצד החדש של הנמל שבדיוק פתחו-יש המון דוכנים מקסימים עם אקססוריז ווינטג',מומלץ לטייל באיזור אם יש זמן :)




ו...איזה כיף! סוף סוף פוסט עם צילום אאוטפיט שלא נראה חובבני.הכי כיף עם דנה ;)
סריג,ג'ינס-זארה,נעלי סירה-שינקין,תיק-24/7,משקפיי שמש-שוק בצלאל,שעון-לה מר



זהו להיום,מקווה שלכולם היה בוקר כל כך נהדר כמו שלי :)
מה דעתכם על האאוטפיט? איפה אתם אוהבים לאכול את ארוחת הבוקר שלכם? אשמח לדעת!
עד הפעם הבאה...נשיקות ושיהיה שבוע מוצלח לכולם,
ניצן

יום שלישי, 22 בפברואר 2011

לפנק,לפנק,לפנק

אחד השבועות הכי מפנקים שהיו לי מאז תחילת שנה.(חוץ מהשבוע בו התקבלתי למשלחת ועברתי טסט כמובן). מנהל בית הספר שלנו החליט לפנק את שכבת י"א-י"ב,ולפרגן לנו בטיול של יומיים לחרמון-מה יכול להיות יותר כיף מזה?
ביום הראשון הגענו לאכסנייה,ובבוקר היום השני נסענו לחרמון.איך אני מתה על מזג האויר הזה...בדיוק בשבילי! בניתי איש שלג קטן(לא היה מספיק שלג בשביל אחד גדול חחח) וכמובן נהניתי מכל דקה.על הרכבל לא עלינו כי היה ערפל,אבל מה זה משנה-הכרחתי את ההורים שלי שבשנה הבאה(או השנה אם ירד שוב שלג) אנחנו נוסעים לשלושה ימים לחרמון ואני הולכת ללמוד סנובורד.אחריי החרמון נסענו למרכז קנדה ועשינו קצת החלקה על הקרח.בהתחלה היה קשה וכאבו הרגליים,אבל אחריי זמן מה מתרגלים-אין לכם מושג כמה כיף זה!

ועוד פינוק אחד אחרון-המגזין ההורס שהחליט להשמין(לטובה) GO style פינק את הקוראות במלא פריטים שווים מתנה-כל מה שהיה צריך לעשות זה לשלוח מייל למה לפי דעתי מגיע לי לזכות באחד מהפריטים השווים.החלטתי שאין לי מה להפסיד ומיד שלחתי מייל למערכת GO עם בקשה לתיק של טופשופ. ונחשו מה? זכיתי! איזו הרגשה נהדרת.פעם ראשונה שזכיתי בהגרלה.אני ועוד 9 בנות נהנות עכשיו מהתיק קנבס ההורס הזה:

והכי טוב זה שהוא מתאים גם לחורף וגם לקיץ.וגם גדול מספיק לספרי לימוד,ולמגבת אם רוצים ללכת לים.איזה שבוע מפנק

קצת תמונות מהחרמון:




יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

City of DREAMS


כבר המון זמן שבראש מתרוצצת לי המחשבה על טיול לארצות הברית(פחות לוס אנג'לס,יותר ניו יורק והסביבה)וגורמים חיצוניים רק גורמים לחשק שלי להתעורר כל פעם מחדש-אם זו הנסיעה של אמא בפסח שעבר,הבן דוד שבדיוק חזר מביקור אצל סבא ובניו יורק עם חברה שלו,בן דוד נוסף שלא ראיתי מכיתה ו' שגר שם והגיע הזמן שאראה אותו,סבי שגר שם ואני רואה אותו פעם בחצי שנה(ולפעמים יותר)או סתם חברה שבדיוק חזרה מהנסיעה השנתית שלה לארה"ב.

בעוד המחשבה מתרוצצת לי בראש החלטתי להיות קצת יותר מעשית ולהתחיל לחסוך כסף.אז נכון,אולי לא אצליח להגיע לסכום הדרוש אבל אני בטוחה שהוריי יוכלו לעזור לי בקטע הזה.אני לא רוצה שהנסיעה תיהיה ממומנת על ידם בלבד,אני רוצה להרגיש שעשיתי משהו,שלקחתי חלק,ושאשכרה הזעתי וקרעתי ת'תחת (סליחה על הביטוי)בשביל הנסיעה של חיי
מאז פולין הבנתי כמה אני נהנת לטוס לבד,כלומר-בלי ההורים,לגלות אחריות(לא שלא הייתי אחראית ממקודם)לחפצים שלי,לדרכון,לכסף,הרגשת העצמאות הזו היא תחושה שאני לא מצליחה לשחזר מאז חזרתי ארצה.
עם כמה שזה מהנה מאוד לטוס לבד,את כל החוויות האלה אני רוצה מאוד לחלוק עם מישהי שתהנה בדיוק כמוני.
בהתחלה זה היה בגדר צחוק,אבל אני ועוד שתי חברות מאוד מאוד טובות שלי(אידן ודנה)החלטנו שהולכים על זה בגדול,ושלא משנה מתי-אנחנו הולכות לטוס ביחד לניו יורק!
כרגע אין תאריך,בגלל אירועים וטיולים של הצופים שמפריעים,אבל מה שכן-אנחנו הולכות לעשות את הטיול הזה,אם בחנוכה ואם בסוף י"ב.
אני מאוד רוצה לטוס כשמזג האויר קריר,כמו בתקופה הזו ממש,או בפסח-לא צריך גשם,לא צריך שלג-רק קור :)(חולת חורף שכמותי!)אין,אני פשוט חולה על העונה הזו ולא משנה מה.שכבות הבגדים,הצעיפים,המגפיים,השלוליות,טיפות הגשם על החלון-אין דבר שעושה אותי יותר מאושרות מהדברים הפעוטים האלה.
אז כפי שאמרתי הטיול לעיר החלומות הולך להתבצע עם שתיים מחברותיי הטובות,ויש כמה תמונות שממש גרמו למדד החשק שלי לקפוץ עוד יותר.מי ייתן ויצאו לנו כאלה תמונות באר"הב ;) :







אשמח אם תרשמו לי המלצות למקומות שחייבים לבקר שם,בתי קפה,תערוכות ובראש ובראשונה-חנויות:)

מצטערת על חוסר העדכונים,מסתבר שכיתה י"א זו כיתה לא פשוטה בכלל,אז קצת לחוץ עכשיו. מקווה שיצא לי לעדכן לעיתים תכופות יותר

ניצן

יום שישי, 6 באוגוסט 2010

POLSKA,HO POLSKA...

לפני ארבעה ימים חזרתי מהמסע לפולין,בהחלט מסע מדהים מלא חוויות וסיפורים אישיים.לאחר שחזרתי מפולין קיבלתי נקודת מבט שונה לגמריי על החיים שלי,על כמה שזה לא מובן מאיליו שיש לי משפחה חמה ואוהבת,שיכולה להעניק לי כל כך הרבה-אם זה קורת גג,אוכל,והלבשה.
לכל דמעה שנפלה במסע הזה יש גם חיוך ענק,רגעי החברות,התמיכה,האהבה אחד לשני-בהחלט מדהים.אני רוצה להסתכל על הצד השמח והחיובי של המסע,ולא לדכא אתכם פה סתם.מה שכן חשוב לי להגיד-אם מזדמן לכם לצאת למסע כזה ואתם מהססים-אל תחשבו פעמיים! זו חויה מעצימה,כמה שהיא קשה.בנוסף אם למישהו מכם יש קרובי משפחה ששרדו את השואה ועדיין נמצאים איתנו-תקליטו את הסיפור שלהם,תכתבו,תצלמו,תמצאו מסמכים,תמונות-הכל.אתם תתחרטו על כך מאוחר יותר אם לא תעשו זאת עכשיו(אני גורמת לאבא שלי עד עכשיו חרטות עם כל השאלות שלי)אתם תגלו סיפורים חדשים ודברים שלא ידעתם לפני כן,מבטיחה.

אז נתחיל מההתחלה,של החלק השמח כמובן.אפילו שזה המסע לפולין,חו"ל זה תמיד חו"ל ואמא דאגה לצייד אותי כראוי,על כל מקרה שיהיה:

כן,יכולתי לחשוב בפולין על קניות.נתנו לנו שעה וחצי להסתובב בקניון ורשה,וגם זה כולל לקנות ארוחת צהריים-אני וחברה שלי מיד דילגנו על הארוחה ויצאנו עם שלל לא רע בכלל,אבל קודם כמה תמונות:

מחוץ למלון הראשון שהיינו בו:
ארוחת בוקר:
בזאקופנה,מין עיירה תיירותית בהרים.הרבה חנויות עם מזכרות ודוכני גבינות,יש גם חנויות אבל בשביל זה יש את קניון ורשה:) לכל אורך המדרחוב הראשי בזאקופנה אתם תמצאו את הגלידה הזו,כל שתי מטר יש מקום שמוכר אותה.מטורף פשוט
ולשלל:
ז'קט כחול כהה-ברשקה,שרשרת עלה-חנות אקססוריז בשם SIX,מעיל עור חום-חנות בשם CUBUS,סוג של H&M פולנית,זול בטירוף.אודם אדום לאמא-אסתי לאודר,מהדיוטי פרי בורשה,לק אדום-מהדיוטי פרי בורשה,מטריה וכובע ורוד-H&M,נייק דאנק שייחלתי אליהן כל כך-מהדיוטי פרי בארץ.
(לשלל מצטרף גם סווצ'רט בצבע ורוד כמו הכובע,גם הוא כמו המעיל עור מהרשת CUBUS,פשוט לא הרגשתי צורך לצלם אותו-הוא דיי רגיל,וחולצת פסים בלבן וכחול כהה מH&M שניתן לראות בתמונה למעלה מארוחת הבוקר)

תקריב על הבייביז החדשות:
ועוד קצת מתנות לאמא,נרתיק למשקפי השמש,גם הוא מהחנות SIX,עם דוגמת תחרה בלבן וטורקיז
וכמובן איך אפשר שלא-עוד כמה חברים הצטרפו לאוסף הבשמים המיניאטורי שלי(שמונה כבר 60 חבר'ה!הריי!),הבטחתי לכם בעבר שאראה לכם אותו,ואף פעם לא יצא-צילמתי חלק מהסדרות של הבשמים שתוכלו לראות :) ליד חלק מהסדרות מופיע האודם האדום של אמא,שתראו בערך את הגודל והפרופורציה

קרולינה הררה,החמישייה החדשה:





קופסאת הבשמים
האוסף התחיל בכלל מאמא שלי,סבא וסבתא שלי היו מטיילים הרבה בעולם וכל פעם שסבתא הייתה קונה בושם היא הייתה מקבלת איתו דוגמית.אמא החלה לאסוף אותם,שמרה,וכשהיא התחילה לטוס הרבה הייתה מביאה לי.עכשיו אני כבר משלימה את האוסף לבד-מה שהופך אותו למיוחד היא קודם כל העובדה שאת הסדרות המיניאטוריות(לא דוגמיות,מיניאטורות,אני מבקשת!)ניתן להשיג רק בדיוטי פרי(יים?) ברחבי העולם,ובנוסף צורת הבקבוקים,המעצב,הקולקציה וכו'.

ואם כבר בקטע של להחזיר חובות-תיק הטלויזיה שהייתי חייבת לכן(תואם לשעון האדום מהT מרקט)
זהו להיום,שתיהיה לכם שבת מנוחה :)

יום רביעי, 5 במאי 2010

bling bling bling

לא משנה כמה תשקיעי באאוטפיט שלך,הוא לעולם לא יהיה שלם ללא אקססוריז.
המגוון כל כך רחב-סגנונות,גוונים,טקסטורות-מתיקים וארנקים למשקפי שמש ותכשיטים,צעיפים וחגורות-התוספת הקטנה שיכולה להרים כל מערכת לבוש לשלב הבא.
אז נכון,אקססוריז זה דבר נפלא אבל לאחרונה שמתי לב שהמחירים בחנויות המסחריות לא כל כך נפלאים...ראיתי שרשרת ארוכה עדינה עם תליון בצבע טורקיז(דומה מאוד לזו שלמטה),כבר הרבה זמן שאני מחפשת שרשרת כזו-אבל תמורת 120 שקלים אני מוכנה להמשיך לחפש.


בפוסט הזה אני מנסה להראות לכם את נפלאות השוק. יש אנשים שהשווקים מעוררים בהם מעט סלידה,אבל יאללה-אנחנו חיים בעידן של מיתון אנשים!
אז החלטתי לנצל את היום שדה שהיה לנו היום,ולהפוך אותו חוץ מחוויה לימודית למשהו שונה לגמריי. יום השדה נערך בתל אביב,ורק עכשיו באמת קלטתי כמה אני מאוהבת בעיר הזו וכמה השראה ספגתי ממנה.
בסוף נתנו לנו חצי שעה להסתובב בשוק הכרמל(ואני מדגישה,כל המציאות כאן הן מהשוק עצמו בלבד!)ואני-שופוהוליק שכמותי ניצלתי כל דקה.
זה השלל שעלה בחכתי:
























הוכחה פשוטה שבשביל להראות נהדר לא צריך להוציא הון עתק. 11 הפריטים הללו שווים לשתי שרשראות שהוצאו בחנות ההיא,קצת פחות. אז מה עדיף?
מקווה ששיניתי את דרך החשיבה שלכם וגרמתי לכם רצון ללכת להסתובב קצת בשוק:)
ועכשיו לתל אביב מנקודת המבט שלי...:







שיהיה אחלה של יום מלא השראה (-:
אוהבת,ניצן