מה דעתכם? לדעתי א"אצבע המורדת המנצנצת" היא אחלה רענון,ותתאים מאוד לחורף.גם השילובי צבעים שבתמונות מעל מאוד נקיים ומתאימים לחורף ולקיץ גם יחד.
**כרגע אני מתכננת לטוס לברלין עם חבר טוב-מישהו יכול לעזור לי עם מקומות ששווה לבקר בהם,מוזאונים שווקים ובעיקר חנויות יד שנייה טובות וזולות? אשמח אם תצרו איתי קשר :)
נתראה בקרוב
ניצן


