‏הצגת רשומות עם תוויות שופינג. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות שופינג. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

shop 'till you drop.to bed. part I

אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד זה שופינג. ומה יותר כיף משופינג איכותי מבלי לעזוב את שמיכת הפוך המפנקת? אז זהו,שאין. אולי בעצם כשמקבלים את החבילה ;)
שמתי לב שרוב זמני הפנוי מתנקז למטרה אחת: למצוא פריטים שווים במחירים מצחיקים שלא ימצאו על כל אחת שעוברת ברחוב. אז אני מקווה שאתם מוכנים,הנה הרשימה שלי לאתרי הקניות השווים ביותר בחו"ל ששולחים לארצנו הקטנטונת.
בחלק השני-האתרים הלוהטים ביותר תוצרת כחול-לבן :)


אי ביי הוא בערך האתר המפורסם ביותר שקשור ברכישת ומכירת פריטים בצורה מאובטחת.
באתר תוכלו למצוא פריטים מקוריים של מעצבי על,חיקויים זולים וגם פריטי 'וואן פיס' שכמוהם לא תמצאו.

כמה עולה?
תלוי מה מחפשים. אספדרילס מקוריות של שאנל יכולות להגיע לכ600$,בעוד אספדרילס רגילות יעלו לכן רק 20$.
ומה לגבי המשלוח?
המשלוח משתנה בהתאם למוכר,יש לשים לב שיש כאלה שלא שולחים לארץ ישראל-אז אם יש לכם קרוב משפחה בחו"ל זה הזמן לנצל אותו.
 מילה ממני:
הכל תלוי בשולח.שימי לב שיש שולחים המסומנים כ "top seller"-מהם מקבלי החבילות מרוצים במיוחד.
החיסרון-חלק מהפריטים נמכרים במכרזים ולא קנייה מיידית,דבר שיכול מעט לבאס.

2.Etsy
אפשר להגיד שאיטסי זה מעין האח הקטן של איביי. ההבדל הוא שלכל מוכר יש ממש 'חנות' (כך למשל ניתן לחפש את שם החנות ולהגיע אליה ישירות) והמון מהפריטים הם hand-made של מעצבים צעירים.

כמה עולה?
כמו באיביי גם כאן הטווח מחירים משתנה בהתאם למוצר,כך ששרשרת זהב 18K לא תעלה כמו שרשרת בציפוי גולדפילד.
ומה לגביי המשלוח?
כמו באיביי,גם כאן המשלוח משתנה בהתאם למוכר,אבל הרוב כן שולחים לארץ.
מילה ממני:
מאיטסי עדיין לא יצא לי להזמין,אבל המגוון באמת מהפנט ושווה.שימו לב שבגלל האתר מפעיל "חנויות" פרטיות של אנשים,בדומה לאיביי לא כולם שולחים לארצנו הקטנטונת.



3.Ali Express
מבין התגליות הכי טובות שלי כשזה קשור לשופינג באינטרנט. אלי אקספרס הוא אתר סיני אשר מוכר מגוון רחב מאוד של מוצרים,הרוב חיקויים.אמנם חיקויים-אבל חיקויים מוצלחים ביותר,מגוון רחב של סגנונות ודוגמאות וטבלת סינון מאוד מאוד יעילה.

כמה עולה?
מכיוון שמדובר בייצור סיני המחירים מצחיקים עד כדי גיחוך.תוכלי להתחדש במעיל דמוי עור במחיר של כ25$,או צמיד מתכת טרנדי שיעלה לך 2$ בלבד. ההתמכרות קשה,ובגלל שהאתר מורכב גם הוא ממוכרים רבים שווה לחפש ולא להתעצל-ההנחות חוגגות ותוכלי למצוא את אותו פריט בדיוק במחיר נמוך מאשר אצל המוכר הראשון שראית.
ומה לגבי המשלוח?
ובכן,כפי שידוע לכן סין היא ארץ רחוקה מאוד,ולכן המשלוח בהתאם. זמני המשלוח נאים בין 15-34 ימים מרגע קבלת ההזמנה,אבל המשלוח חינם-חינמי ככה שההמתנה בהחלט שווה.
מילה ממני:
אם יש פריט מעצבים שלא הצלחתם למצוא לו חיקוי ראוי,זה המקום. לי יצא להתחדש בזול אספדרילס מזוייפות של שאנל בכ-40$.ההמתנה לחבילה הייתה מורטת עצבים,שכן הגיע לאחר 25 ימים. אבל מראה החבילה שהגיע עם הנעליים הנחשקות היה שווה כל דקה.



4.asos
אם לא האתר האהוב עליי ביותר.ניתן להמיר את הפאונד בדולר אמריקאי/מטבעות נוספים,העיצוב נוח והסרגל הסינון פשוט מאוד להבנה. ראי הוזהרת:לאתר המושקע קיימת גם אפליקציה,ככה שאין מצב שלא תישארי מעודכנת בכל מה שקשור לפריטים חדשים או שופינג מזדמן. באתר תמצאי מגוון רחב של פריטים בשלל מידות,וגם ליין של פלאס סייז ושל הריוניות.המגוון הרחב מורכב מפריטים של מעצבים וגם מליין הבית של מעצבי אסוס.

כמה עולה?
טווח מחירים רחב מאוד,תוכלי למצוא סגנונות דומים במחירים שונים-תלוי מה את מחפשת.הליין של אסוס באיכות גבוהה מאוד,כך שאין ממה לחשוש.
ומה לגבי המשלוח?
איזה כיף ואיזה יופי,גם כאן המשלוח חינמי לחלוטין,גם ההחזרים עליהם. זמן משלוח לארץ הוא סביבות התשעה ימים מרגע קבלת ההזמנה,אל תדאגו-הם ישלחו לכם במייל היכן הבייבי שלכם נמצאת בכל רגע נתון.
מילה ממני:
אתר ממולץ מאוד,שכל פעם מחדש אני חוזרת אליו ומזמינה ממנו ללא הרף.פריטים נהדרים וסיילים שווים לאורך כל השנה.



5.Sheinside
זוכרים את אלי אקספרס וכל המוכרים שבאתר? אז כאן כמעט אותם פריטים בדיוק תוצרת סין מרוכזים תחת קורת גג אחת.

כמה עולה?
מחירים זולים עד כדי גיחוך,ממש כמו אלי אקספרס.
ומה לגבי המשלוח?
גם פה המשלוח חינם,אבל אני לא רוצה להטעות אתכם תוך כמה זמן הוא מגיע
מילה ממני:
נראה שווה ניסיון,בקרוב אעדכן את חווית הקנייה שלי מהאתר :)

עדכון:
הזמנתי מהאתר חולצה ב60 שקלים חדשים,המשלוח לישראל היה חיני-חינם. החולצה הגיע אחרי שבועיים וחצי בערך (יותר מהיר מאלי אקספרס) ונראתה בדיוק בתמונה-המידה קצת גדולה אבל אני אשרוד את זה.שורה תחתונה: חולצה כזו בדיוק בזארה הייתה מגיעה גם לכ300 שקלים. שווה כל יום המתנה.

6.rings&things
'טבעות ודברים' אתר מלא אקססוריז טרנדיים חביבים ביותר שגם אותו לצערי לא יצא לבדוק(עדיין)

כמה עולה?
צמידים בממוצע יעלו כ 3.5 פאונד,השרשרת היקרה ביותר שיצא לי להתקל בה עולה כ8.5 פאונד.
ומה לגבי המשלוח?
לפי מה שכתוב-משלוח חינם לכל רחבי העולם.
מילה ממני:
המון סגנונות,המון פריטים,אבל סרגל סינון לא יצא לי לראות.לא נורא,אני אתמודד גם בלעדיו ;)



אתר שרובו חולצות וקפוצ'ונים מודפסים,מלווה בכיסויים הורסים לחבר הכי טוב שלך. ההדפסים מיוחדים ומלאי הומור,הכיסויים לפלאפון-נו טוב,אני רוצה את כולם.

כמה עולה?
אם אנחנו פה בשביל כיסויים לפלאפון,אז סביבות ה 15$ לאייפון 4/4S. לפי מה שראיתי אייפון 5 יקר יותר.
ומה לגבי המשלוח?
לא בטוחה ואשמח לדעת אם למישהו יוצא להזמין-אבל כתוב שהם שולחים לישראל.נו טוב לפחות זה....
מילה ממני:
אני כבר בונה על כמה מהכיסויים.בקרוב אצלי.


8.DressLily
מזכיר מאוד את שיינסייד (נאמבר 5 ברשימה),אולי מעט יותר יקר. אני מציגה אותו כאן כי המבחר הוא רחב מאוד וכמובן-זול. איך תדעו כמה זול? הסינים החמודים לא השאירו את ישראל הקטנה מקופחת וניתן להחליף את המטבע בפינה הימנית למעלה לשקל חדש על מנת שיהיה לכן קל יותר לעשות את השופינג ולראות כמה הפריטים עולים בשקלים.

כמה עולה?
מעיל אופנוענים טרנדי יעלה כ 160 שקלים,ז'קט רוח עם הדפס כ110 שקלים ושלא נדבר בכלל על התכשיטים-ג ר ו ש י ם!
ומה לגבי המשלוח?
אז ככה,פה הקאץ'. אם אפשר בכלל לקרוא לזה ככה... יש שלושה סוגי משלוחים:פלאט רייט שיפינג-0.00 שקלים חדשים, סטנדרט שיפינג-שיעלה כמעט כמו המוצר עצמו או אקספנדיט שיפינג שעולה כשליש מהמוצר ועדיין לא הבנתי את המשמעות שלו. נבר מיינד,איך תדעו איזה משלוח לבחור? תלוי במה שאתם מזמינים. אני הזמנתי זוג שרשראות ו"התפנקתי"במשלוח סטנדרטי-מהסיבה הפשוטה שכל שרשרת עלתה 15 שקלים והמשלוח 10 שקלים-דהיינו 40 שקלים עבור שתי שרשראות (אני מנחשבת שבארץ המחיר היה משולש.לכל פריט כמובן)אם אתן מזמינות מעיל או תיק ובא לכן להשקיע קצת במשלוח-לכו על זה.
מילה ממני:
מומלץ בחום.השרשראות שהזמנתי נראות בול כמו באתר,רק אם אתם מזמינים פריט לבוש-שימו לב למידה כי חלק מהפריטים מגיעים רק בone size.ממליצה לבקר לעיתים קרובות במחלקת האקססוריז-יש שם מציאות שוות ממש.


ולסיום,כמה טיפים:
1) תקנו רק דברים מיוחדים. בגדי בייסיק ניתן למצוא גם בארץ,ואם המידה בסוף לא טובה או הפריט לא נראה כמו שחשבתם-אתם סתם תתאכזבו.
2) שימו לב למידות הדוגמנית ולמידות הפריט,ותמיד תמדדו אתכם בהשוואה למידה בה בחרתם. כך הסיכויים לטעות קטנים מאוד.
3) מתלבטים איזו מידה להזמין בנעליים?תמיד עדיף חצי מידה יותר,מקסימום שמים ספידה ושלום על ישראל.
4) באתרים מסוים משלוח חינם יהיה מעל סכום קנייה מסוים,שימו לב לא להתבלבל.
5) לא בכל האתרים ניתן לשלם באמצעות pay-pal,אך גם הקנייה בעזרת ויזה מאובטחת. אם אתם חוששים-עדיף שתבדקו את העניין לעומק או שלא תזמינו כלל.
6) שופינג באינטרנט ממכר-נסו לעשות "חושבים" על כל פריט בו בחרתם,ותשאלו את עצמכם האם אתם באמת צריכים אותו?האם הוא באמת מה שחיפשת או שאת סתם מתפשרת? כך תמנעו מבזבוזים מיותרים.
7) שימו לב לפינת הסייל שמתעדכנת מאוד מהר,הפריטים שם שווים ביותר ובמדינה בה הקיץ ארוך יותר מאשר אירופה-העניין יוצא משתלם פי כמה.
8) מפחדים להתחיל? תתחילו בקטנה. ההזמנה הראשונה שלי הייתה זוג עגילים,ולאט לאט מתקדמים. תתחילו בפריט שהסיכוי שהוא לא יתאים לכם יהיה כמה שיותר קטן.
9) ומה לגבי המכס? ובכן,עד 70$ לא תחויבו במכס. מעל לסכום זה זה כבר סיפור אחר,לכן אם חפצה נפשכם בפריט מעל 70$ נסו לשלוח לחבר שגר בחו"ל או פשוט לחכות שיהיה בהנחה. לפעמים המכס יעלה יותר מהפריט שהזמנתם,וחבל.

זהו להיום,מקווה שעזרתי לכולם! אם למישהו יש מידע נוסף אשמח מאוד אם תחלקו-בסופו של דבר קניות באינטרנט הן או נפילה או הצלחה,ורק לומדים מטעויות.
שיהיה סופ"ש רגוע ונעים,בהמשך חלק II על שופינג אינטרנטי תוצרת כחול לבן :)
אוהבת,

ניצן

יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

Tribal it

אז שנייה לפני שהקיץ נגמר רשמית,ושנייה אחרי הטרנדים הלוהטים לסתיו/חורף 2013 שכבר מתחילים לצוץ בכל פינה- הייתי רוצה הזדמנות אחרונה ללבוש מכנסיים קצרים,ושיראו ככה:








יום שישי, 14 בינואר 2011

ביקור בשוק הוינטג' והיד שנייה

היום ביקרתי לראשונה בשוק הוינטג' והיד שנייה ליד כיכר דיזינגוף.לשוק תכננתי ללכת כבר הרבה זמן,אבל דברים מנעו ממני להגיע אליו. אל השוק הגעתי דרך הפייסבוק של הבלוג,שם הכרתי מישהי בשם איה אשר מוכרת בכל יום שלישי ושישי בגדי וינטג'(וגם אקססוריז)בשוק זה.מתוך התמונות ראיתי מטפחת יפהייפה,שממש מזכירה את אלו מהפוסט שלי על מטפחות.

המטפחת הזו היא שעזרה לי לקום מהמיטה בבוקר וללכת לשוק הוינטג'.כשהגעתי לא ידעתי לאן לפנות תחילה,הכל כל כך דורש תשומת לב-לכל פריט אתה הפרטים הקטנים שלו. הנה שלושה דוכנים שאהבתי במיוחד:

ענת ומיטל

כל הדברים אשר מוצעים למכירה בדוכן שלהן הם דברים מארונם הפרטי.בדוכן חולצות מכופרות וסריגים מקסימים,אקססוריז למיניהם ואפילו נעליים.




קוקלה וינטג' ועדי וינטג'
גם הן שתי בחורות מקסימות(ולבושות בצורה סטייליסטית להפליא) שיצא לי להכיר. הדוכן שלהן הוא בין המגוונים,המון אקססוריז שווים,אבל גולת הכותרת-התיקים ההורסים שלהם,שרבים מהם נראים ממש כמו מה שמוכרים לנו בזארה,רק בחצי מחיר ועם הסטוריה.




איה וינטג'
הדוכן האחרון שלשמו התכנסנו.כמובן שברגע שהגעתי איתרתי בעיניי את המטפחת שכל כך רציתי,שכמובן-חיכתה רק לי :)
גם אצל איה יש סריגים מהממים ורכים,המון זוגות מכנסיים,תיקי עור וינטג' ומטפחות שנראות כמו מהקולקציה האחרונה של הרמס.


אז ההתחדשויות שלי מאותו בוקר נפלא: שעון בציפוי זהב-הציפוי קצת מתקלף אבל אני אוהבת אותו ככה.הוא מקסים ועדין,אבל גם מספיק בולט.כשמדדתי אותו לא הצלחתי להוריד אותו-ישר חייכתי אל המוכרת ואמרתי לה שזה סימן שהוא צריך להישאר על פרק ידי :) (50 שקלים)
וההתחדשות השנייה-המטפחת הנהדרת מאיה וינטג'. היא רכה ונעימה,וההדפס מקסים ומלא פרטים.ממש כמו המטפחו של הרמס (40 שקלים)

מה לבשתי-עמכן הסליחה.לשוק הלכתי לבד,ולא היה מי שיצלם אותי אז תאלצו לחבר את כל הפריטים ביחד:)




מכנס וחגורה:זארה,מוקסינים:הארון של אמא,סריג:זארה,שרשרת:שוק בצלאל,תיק:טופ טן,צעיף:הוחרם מארון של חברה.

מצטערת על התמונות הלא מקצועיות,שברתי (שוב!) את המצלמה והיא בתיקון עד להודעה חדשה...לכן צילמתי את התמונות דרך הנייד.

בשורה משמחת לאוסף: עברתי טסט! ולכל אלה ששואלים-על אופנוע :) תמונות יעלו בקרוב.


שוק הוינטג' והיד שנייה,כל יום שלישי בין 12:00-20:00, שישי 8:30-16:00. ממולץ בחום!

הפייסבוק של הבלוג: Blossom Button Fashionblog
הפייסבוק של איה:Aya יד שנייה ווינטג'

קוקלה וינטג':052-3959961
עדי וינטג':050-6938250