יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

(NOT) Weekend Reading

פספסתי סופ"ש אחד,עמכם הסליחה-מקווה שאצליח לפצות אתכם בקריאה של סופ"ש באמצע השבוע,בתקווה גדולה שבקרוב אצליח לשבת ולכתוב את הפוסט המיוחל על ברלין

רעיון מגניב וקל ליישום מהבלוג a pair & a spare -אאוטפיט בשלושה צבעים

* וגם פרוייקט DIY מדליק מאותו בלוג בדיוק

סטייליסטי ושיקי בצורה הזויה,שממש אבל ממש לא הייתי מתנגדת לגור בו

מתכון פשוט וקל לעוגת מוס שוקולד מ מ כ ר ת

* ועוד DIY מקורי וחמוד,הפעם מהבלוג של קאת'י

* וכמובן אל תשכחו לבקר במחלקת התיקים והקלאצ'ים של האתר asos, אני כבר מצאתי לי כמה פייבוריטים שרק מחכים להיות שלי(1,2,3) ושיא השיאים-המשלוח חינם!

טאבולה ראסה,בלוג תיעוד קעקועים שפשוט כבש אותי ומילא אותי בהשראה,גם לאלו מכם שלא חובבים קעקועים,כניסה מומלצת


מקווה שאהבתם,אני לא בדיוק יודעת מתי יצא לי לכתוב שוב מפני שבשבוע הבא (ב16/10 ליתר דיוק) אני מתגייסת ( :O)
אז עמכם הסליחה....

שמה שנשאר מהשבוע יעבור מהר,
ניצן

אין תגובות: