יום שלישי, 10 באפריל 2012

New In- DIY Bracelets

ספויילר קטן מהפרוייקטים האחרונים שהכנתי בשבילכם...החופש הזה בהחלט עושה את שלו,אחרי שבוע של עבודה מאומצת ביותר(לא קל לעבוד בגולף&קו בתקופת החגים) השבוע שאחרי היה בין הרגועים,מתובל בהרבה הכנת תכשיטים וקפיצות זריזות לרחוב החשמל בתל אביב (AKA-המכה של אנשי הדי איי ווי).

בנוסף יצא לי לחקור לעומק את נושא המכנסיים הצבעוניים שלפתע מציפים את ישראל,ללא רכישות אך עם המון תובנות-תעלה ותבוא ביקורת על רשתות האופנה בישראל והתחננות לעזרה-איפה אני יכולה להשיג מכנס בורוד מרשמלו בהיר בהיר שיהיה במחיר הגיוני וישב כמו שצריך? אני מניחה שאת זה רק ה' יודע...

נתראה בפוסטים הבאים,התגעגעתי כל כך לכתוב פה!(~אשמח לשמוע אם אתם עדיין פה~)

ניצן

עריכה:כאשר נכנסים לבלוג קופץ מיד חלון המתריע על כך שהבלוג מפיץ תוכנה זדונית כלשהי...באמת שאני לא זדונית! אם מישהו שמבין יכול לעזור לי לפתור את הבעיה אשמח לעזרתו...

תגובה 1:

SHIRI אמר/ה...

הצמידים מהממים!!
אולי תוכלי למצוא מכנס ורוד מרשמלו בTOPSHOP... יש להם את הדגם ג'יימי הוא קצת גבוה למי שאוהבת..

a fashionista's confession

a fashionista's confession