יום שבת, 18 בפברואר 2012

פונץ',בננה,וגם קצת פיסטוק

מזג האויר שקוע בשלו-עם סופות רוח וגשם שבא לביקור כדי לראות מה נשתנה.כמו מזג האויר כך גם רשתות האופנה(ע"ע-זארה) אשר מפשילות את שרווליהן לקראת הקיץ שקועות בשלהן, עם הגעתה הבלתי פוסקת של סחורה בעלת הדפסי פרחים,פסים בהירים,קרדיגנים קלילים וכמובן-צבעי פסטל שרק גורמים לי לחלום על גלידת פונץ' בננה(וקצת פיסטוק) אשר הייתה אחת הדרישות שלי בתור ילדה בת 5 בסופ"ש קיצי ונעים.(כן,כבר אז ידעתי בדיוק מה אני רוצה.אפילו אם זו הייתה רק גלידה)

אין ספק שלבישת הצבעים האלה עדיפה על אכילת הגלידה וחוסכת מאיתנו קלוריות מיותרות,לכן אסיפת דוגמאות לשילובים מנצחים מתבקשת כאן.
אני באמת חושבת שהצבעים האלו יתאימו להרבה מבנות ישראל בקיץ,יבליטו את השיזוף,הנמשים,ויתרמו להרגשה קלילה מאין כמוה.

שתי התמונות הבאות הן-איך לא-ממסלול התצוגה של המעצב אלי סאאב.מנטה,לילך,צהוב בייבי וורוד עדין הינם רק חלק מהצבעים המובילים את קולקציית קיץ/אביב 2012 שלו,בשילוב טקסטורות משגעות של רקמות עדינות וחרוזים.


המעצב השני והמוצלח לא פחות הוא כמובן פיליפ לים. אני פשוט רוצה כל פריט ופריט מהקולקציה שלו! הגזרות משוחררות ורחוקות מהגוף אך עדיין מחמיאות,שילובי הצבעים פשוט גורמים לי לרצות ללקק את האצבעות וההרגשה הכללית היא פשוט כיפית,נינוחה,ורגועה.
אחד הפריטים(אם לא ה) האהובים עליי בקולקציה שלו הוא מעין ג'קט נטול שרוולים,גדול ומשוחרר עם צווארון סיני בצבע משגע לא פחות-מעין ג'ינס בהיר ודהוי.הלוואי ויכולתי לשים עליו את ידיי...
אה,ויש אותו גם בגרסאת הטרנץ'.רק חבל שאין לי 850$ מיותרים כדי להגשים כמה חלומות...


רק עוד קצת והחורף יגמר!ועד אז,שיהיה לכולנו חורף חמים ונעים מלא בצבעים עליזים שכאלה. נתראה בקרוב,

ניצן

תגובה 1:

sefi אמר/ה...

אני לגמרי איתך. הדברים של פיליפ לים מהממים. בעיקר מה שפריד לובשת פה בתמונה הרביעית לפני הסוף. עושה לגמרי חשק לקיץ ולסנדלים עם עקבים!