יום רביעי, 8 בפברואר 2012

הנשר נחת

אני בטוחה שרק מהכותרת כבר ניתן לדעת על מה אני מתכוונת לכתוב היום-ואיך אם לא על פתיחת החנויות החדשות של 'אמריקן איגל' בישראל?
סיפור האהבה שלי עם הרשת התחיל אי שם בתחילת יוני 2011. רק כשהגעתי לארה"ב,מודעת לעובדה שעומדים לפני עוד חודשיים וחצי של שופינג אופציונלי,נכנסתי לחנות של הנשר האמריקאי.בהתחלה לא הכרתי את המותג,ההיכרות שלי עם המותגים האמריקאיים הקלאסיים הייתה בעיקר עם אברקרומבי&פיץ' והוליסטר.
נכנסתי לחנות מוכת תדהמה,המחירים זולים ונוחים והסגנון של הבגדים ב ד י ו ק הטעם שלי! איזה כיף.החלטתי לנסות את הג'ינסים שלהם,ותקשיבו לי רבותיי,אלה הג'ינסים המוצלחים ביותר שמדדתי אי פעם בחיי.ותאמינו לי שמדדתי הרבה. הם מבד טוב ועבה,לא מצועצעים מידי,לא נמוך מידי,לא גבוה מידי,לא צר מידי ויושב באופן מושלם על הגוף.כן,כן,מושלם.לא צוחקת!

הלכו ועברו להם החודשיים וחצי וחזרתי לישראל,קצת לפני הפתיחה של החנות FOREVER 21. שיר,שהייתה בערך החצי השני שלי במהלך כל הנסיעה המופלאה בארה"ב וההדרכה במחנה,כתבה לי בשמחה "איזה כיף שפוראבר 21 הגיעו לארץ,עכשיו נוכל לעשות שופינג כמו שעשינו בקיץ!" בטעם מר-מתוק בפי הגבתי לה "פוראבר 21 זה טוב ויפה,אבל רק כשאמריקן איגל יגיעו לארץ אני אהיה בנאדם מאושר". והנה הגיע לו היום זה-היום לו ייחלתי כל כך.רק בשביל שאני אוכל לקנות את הג'ינסים המושלמים שלהם.ועוד כמה דברים על הדרך ;)

אז לפני שנפתחה החנות החלטתי לשוטט קצת באתר של החברה (שכבר הספיקו להעלות אופציה להפיכת הדולרים לNIS,לנוחיות הישראלים). במהלך שיטוטי נתקלתי ביצור המופלא הזה:



הוא מהמם,תודו.
(אני לא יודעת למה אבל משום מה תמיד כשאני כותבת אחרי התמונה הראשונה בבלוג זה עושה לי קו מתחת,עמכם הסליחה)

בקיצור-אמרתי לאמא שאני חייבת אותו.חייבת חייבת חייבת-אין סיכוי שיביאו אותו לארץ,הוא יפה מידי! שמחה ומאושרת אמא אישרה לי להזמין אותו,ועל הדרך-אם כבר אז כבר- עוד פריט או שניים שמוצאים חן בעיניי.אז קניתי שני זוגות עגילים(הצמודים בתמונה הראשונה והכסופים בתמונה השנייה). וואללה,שהם שיחקו אותה.המשלוח הגיע תוך פחות משבוע,עם שליח עד אליי הביתה-איזה פינוק!
אז המעיל רוח הסתמן כגדול,כי לקחתי מידה אחת יותר.אבל לא נורא,אני אוהבת אותו גם ככה.אמא הציעה שנלך לסניף של אמריקן איגל בארץ לראות אם הם הביאו אותו כדי שנוכל להחליף מידה.נסענו לסניף קריית אונו,שלא היה כלללל כך מפוצץ(התור למדידות ולקופות לא היה רציני בכלל) ולבסוף התברר שאת הדגם הזה לא יביאו לארץ.שואלים למה?נו אמרתי לכם.הוא יפה מידי! המנהל אמר שיביאו את הגרסה החלקה שלו,הכי פשוט שיש-בצבע כחול חלק.כמה בנאלי העם הישראלי... קצת מאוכזבת אמא החליטה לפנק עוד טיפה,אז חזרתי לי עם שני ג'ינסים מושלמים (כמו שרק אמריקן איגל יודעים לעשות)-האושר מציף אותי!כמה חיכיתי לג'ינסים שלהם! תוך שניה מצאתי את הגזרה שמתאימה לי,וגם במידות קלעתי בול-לא מידה יותר ולא מידה פחות.איזה כיף שהם עקביים...לשני הג'ינסים התווספו שתי חולצות טי שירט פשוטות עם הדפס מדליק,צעיף בסגול בהיר עם פרחים(היה חסר לי צעיף עם הדפס בארון) וכמובן עוד קצת אקססוריז-השרשרת שלמעלה וזוג עגילי הזהב שלמטה.
באמת שאין מרוצה ממני.לרגל פתיחתה של החנות היו 50% הנחה על חולצות הטי שירט,והאקססוריז וכ30% הנחה על שאר החנות. בסופו של דבר שילמנו רק 2/3 מהסכום הסופי,שזה הבדל משמעותי ככה שאני בכלל בעננים.
לגבי המחירים:
כן,המחירים בארץ יותר יקרים,אבל ביחס לרשתות אופנה אחרות הם קצת מתחת לבינוני.
הג'ינסים:
ג'ינס בארה"ב(בהמרה לשקלים) יעלה כ 110 ש"ח(משתנה)-בארץ-כפול ממנו (220 ש"ח)
החולצות:טי שירטס עם הדפסים יהיו יקרות בערך בשליש מהמחיר בארה"ב
אקססוריז:תלוי מאוד.ראיתי את העגילים שקניתי במחיר שיקר בשקלים בודדים בארץ (בהשוואה לאתר),אבל השרשרת הייתה יקרה בכ20 שקלים אם לא יותר.

לסיכום,אני כן חושבת שזו רשת אופנה שהולכת לבסס עצמה בצורה חזקה בישראל. הבגדים שלהם נוחים,יושבים טוב,(המידות של הבגדים תואמות את התווית-בניגוד לרשתות אחרות שהL שלהם הוא בעצם S),ויש להם טוויסט.המחירים כן נוחים ביחס לשוק,יש להם בייסיק איכותי ולא מתאמץ ואקססוריז מדליקים לאללה.

מנכ"ל פוקס בהחלט עשה החלטה נבונה לייבא את אמריקן איגל לארץ,הוא הולך לקצור את פירות עמלו מהר מאוד.

מה דעתכן על הרשת?האם אתן אוהבות את הסגנון שלה?אשמח לשמוע את דעתכן!
נתראה בקרוב,

ניצן