יום ראשון, 20 במרץ 2011

רק פעם בשנה

תמיד היו לי רגשות מעורבים לגבי חג פורים. אני נורא אוהבת להתחפש,אבל כשהייתי קטנה יותר תמיד התלוותה לאהבה הזו המבוכה הגדולה של ללכת ברחוב עם שמלה מנופחת וכתר ולשכנע את כל הולכי הרגל שאת סינדרלה.אבל סינדרלה אמיתית,לא מזוייפת.

לגבי הזמן האחרון פורים תפס בליבי מקום אחר לגמריי.המבוכה הלכה לחפש בית אחר ואת מקומה החליפו ספונטניות וביטחון עצמי פורימי שכזה.
כבר הרבה זמן שלא חגגתי את חג הפורים בצורה כזו טובה. ביום שישי ישבנו כמה חברים ופשוט עשינו כיף וצחוקים.אחד מהבנים בא עם האוטו ושם מוזיקה,ובהפתעה גמורה שתיים מהחברות שלי עלו לשידור בלילה ב103 FM(ישבנו ממש ליד הבניין שלהם,והיה להם חור בתכנית.הם ירדו למטה ושאלו מי רוצה לדבר במשך 5 דקות על פורים-כמובן שהיו הרבה מתנדבים).

בבוקר יום שבת היה את הפורימון של הצופים.התחפשתי לחנונית-ג'ינס קצר גבוה,שלייקעס,חולצה משובצת ומשקפיי גיק שיק ענקיים.במשך שעתיים שלמות הייתי צריכה להיענות לבקשותיהן המופרזות של ילדות בנות 4 ויותר,לאיך הן רוצות את הפרפר/הפרח/לב/כוכב שלהן-צבע,צורה,גודל.מה שכן היה כיף להשתעשע ולאפר כל אחת בצורה דומה אך קצת שונה מזו שהייתה לפניה.



בערב שבת יצאנו למסיבת רחוב בפלורנטין,מה שחתם את השבוע כאחד המוצלחים שיצא לי לחוות. הייתה אוירה כיפית בצורה לא נורמאלית,מלא תחפושות מקוריות(וגם קצת פחות) ובעיקר הרבה פרחות על עקבים ומיני שלא משאיר מקום לדמיון.
הכרנו אנשים,צחקנו,בילינו,רקדו ואכלנו סושי נהדר ב 15 שקלים.
ממש בתחילת הערב מישהו החליט שהוא רוצה להרוס לי את תחפושת המינימאוס שלי,ופשוט שלף את הקשת היקרה מראשי כשלא שמתי לב. התבאסתי ממש-(דברים כאלה קטנים יכולים להרוס לי ערב שלם) עד שהכרתי תייר שוודי מקסים ששאל מאיפה אני. הסתלבטתי עליו ואמרתי שאני מניו יורק,ושבאתי לביקור בארץ. הוא הביא לי את המשקפיים שלו, "שתישאר מזכרת ממני ומפורים בישראל". איזה מזל שהבאתי בתיק את המשקפיי גיק שיק שלי מהבוקר.ככה לפחות לא הרגשתי לא-פורימית בעליל.



התייר השוודי.תודה על המשקפיים

בערב של המסיבת רחוב לא רציתי להתחפש יותר מידי,כי ידעתי שיהיה לי קר-אז פשוט הלכתי על פלטת גוונים של שחור-אפור-אדום,מה שהתאים בדיוק לקשת של מיני מאוס.לא נורא,גם עם המשקפיים זה יצא בסדר.

חולצה-אברקרומבי,מעיל-נגה לולו,ג'ינס-24/7,סנדלים-סטיב מאדן,צעיף-זארה,משקפי גיק שיק-שוק בצלאל,משקפי קלפים-באדיבות התייר השוודי.

מה אתם אומרים,הייתם רוצים לחגוג את הפורים יותר מפעם בשנה?

תגובה 1:

standing ovation אמר/ה...

המשקפיים ממש מתאימים לך!