יום שלישי, 29 במרץ 2011

who's got pink?

לפני שנעבור למהות הפוסט וחלק האופנתי שבו,יש כמה דברים שהייתי רוצה לספר לכם-זוכרים שהתקבלתי למשלחת לארצות הברית? אז אמרו לנו עם מי,לאן,ומתי אנחנו טסים(וחוזרים). אני טסה לקונטיקט,שזה ממש דרומית לניו יורק-לפי מה שהבנתי זה אזור מעולה(ורווי בשופינג). הטיסה שלי היא ב 9 ביוני,יצא לי במזל-אחרי יום ההולדת שלי,ואני חוזרת ב 26 באוגוסט.4 ימים לחופש הגדול בישראל,לא הרבה,אבל אני אסבול בשקט ;)
אז עד כאן בפינת העדכונים,אני מקווה שיהיה לי יותר זמן לעדכן את הבלוג,פשוט התחילה תקופת מסכמים (שאחריה תקופת בגרויות).

עם כל הטרנדים העוטפים אותנו לקראת הקיץ הקרב ובא,יש טרנד אחד שאני מאוד מתחברת אליו,שמוסיף המון עניין שמחת חיים ו'כיפיות' לאאוטפטים משעממים. זה כמובן ערבוב צבעים מטורף,שמוסיף עליזות לכל דבר. יש בטרנד הזה משהו מאוד נחמד והומור משחרר שנורא התחברתי אליו. אחד מהצבעים הבולטים יותר שנהנים להתערבב בטרנד הזה הוא הורוד. הבאתי לכם כמה דוגמאות איך הצבע המקסים הזה מקפיץ כל הופעה,אני כבר בדרך לרכוש כמה פריטים ורודים... מה איתכם?

מצטיינת הטרנד,הבלוגריות סיירה מהבלוג the blond salad. אהבתי בעיקר את השילוב של הורוד עם הכחול רויאל,ואם כבר עסקיננו בצבעים בולטים אתם מוזמנים להסתכל בשתי התמונות האחרונות,וכמובן לקבל המון המון השראה :)






עד כאן..שיהיה לכולם יום ורוד ואופטימי,אשמח לשמוע את דעתכם :)

אין תגובות: