יום שבת, 19 ביוני 2010

חדש דנדש

אז לכבוד יום הולדתי ה16 אמא החליטה לפנק אותי ונתנה לי קצת(אבל ממש ממש טיפה) כסף לבזבוזים.היעד הנבחר היה קניון איילון,אחד מהקניונים האהובים עליי ובנוסף-שקוע בעיצומם של הסיילים. אין הרבה רכישות בכלל,בשל זמן מאוד מוגבל שהיה לי להסתובב שם(2 ג'ינסים מזארה,2שמלות,תיק ולק)
את הג'ינסים לא צילמתי,וגם את השמלה השנייה-אותה תראו בפוסט נפרד:)
זו השמלה השנייה,מאוד משוחררת וכיפית-יום יומית או לים. מכיוון שאני מאוד אוהבת לעשות סטיילינג החלטתי לצרף אליה עליונית מפוספסת מ'נגה לולו',את התיק-שגם הוא חדש(24/7)משקפיי הגיק(שוק הכרמל)שרשרת זהב רחבה(חנות אקססוריז קטנה בגבעתיים)וכמובן הלק החדש,הקשת של מיני סתם בשביל ההומור:)

השמלה נמצאה בחנויות האלה של הפרחות שתמיד שאני נכנסת אליהן אני אומרת שאין מצב שאני אמצא שם משהו.אז זהו-שהחנות הזו דווקא הייתה דיי טובה! רק הגזימו טיפה עם המחירים..
תקריב על התיק.דוגמת מעויינים,חיפשתי הרבה זמן אחד כזה והבד טריקו האמריקאי ממש מיוחד בעיניי.לא חיקוי בנאלי של השאנל המוכר.
ו...הפתעה הפתעה! בטנה מנומרת.אני חושבת שזה הדבר ששכנע אותי סופית לקנות אותו,בהתחלה דיי היססתי אבל כבר הרבה זמן שחיפשתי תיק כזה,וגם הגודל מושלם.
הלק החדש מאורלי-הוא כל כך מיוחד,במבט ראשונה הוא אדום אבל עם תת גוון כתום-ורדרד.אם מסתכלים ממש טוב אפשר לזהות גם נצנצים בזהב,וטיפונת בורוד. רקיע שביעי
לא רק בגדים חברים,גם טכנולוגיה! ילדת נזק שכמותי-אבא החליט שהגיע הזמן להחליף את הפלאפון הישן בחבר חדש וחתיך
הכי חשוב לי זה גודל המקשים,ואפילו שהוא מסך מגע(מה שבדרך כלל אני לא מסתדרת)הוא פשוט מעולה ומושלם מושלם. אה ובפלאפון צירפו לי מן כיס קטן לפלאפון,כדיי שלא יחבט כאשר הוא יפול(לא אבא,הוא עדיין לא נפל לי(: ) בכיסוי אני לא משתמשת כי זה נורא מייגע להוציא ולהכניס את הנייד,אבל תראו כמה שאנלי מצד פלאפון..
אז אלה הרכישות,אתם לא מבינים בכלל כמה התגעגעתי לכתוב! עכשיו התחילה תקופה לחוצה בטירוף,עם המון הכנות לפולין וכמובן למחנה בצופים...ושלא נשכח את הבגרויות כמובן,אז אם אני לא מעדכנת-תאמינו לי שזה על מצפוני,הלחץ לא כל כך מאפשר לעדכן...אבל אל תדאגו עוד מעט חופש גדול ואני מתכננת ים של דברים במיוחד בשבילכם:) אפרופו חופש גדול-מחר היום האחרון ללימודים! אני לא יודעת אם להיות עצובה או לשמוח,כי אני באמת נהנת בבית הספר מה אתם אומרים-נשמע טוב 'ניצן גפן י'א 1...'?

8 תגובות:

CORAL אמר/ה...

אהבתי הכל !
במיוחד את התיק הוא פשוט מדהים :)
אפשר לשאול כמה הוא עלה ?

blossom button אמר/ה...

הוא היה אמור לעלות 130,או 140,משהו כזה.אבל היה מבצע אז הוא עלה רק 100 והגודל שלו פשוט מושלם! יש גם תאים פנימיים וריצ' רצ' שזה מעולה

Unknown אמר/ה...

התיק באמת מקסים ואני מחפשת גם משקפי גיק אבל עם מספר, באסה לי...

Julia אמר/ה...

תתחדשי!!! איזה כיף! מתה על קניות, הכל נראה מהמם ואהבתי איך שהתאמת את זה ביחד!

blossom button אמר/ה...

רויטל-יש גם עם מספר בשוק,אני במקומך הייתי קונה משקפיים שהמסגרת מתאימה למבנה הפנים שלך ופשוט מחליפה את העדשות אצל אופטיקאי(וככה חוסכת קנייה של מסגרת ברשת האופטיקה)

ג'וליה-גם אני חולה על קניות ואף פעם אין לזה סוף!תודה רבה :)

MORE4ME אמר/ה...

תתחדשי! אהבתי מאוד את השילוב שעשית.
אוטוטו את בחופש נשימה ארוכה
בהצלחה!!

blossom button אמר/ה...

תודה רבה,שמחה לדעת שאהבת :) וכן החופש כבר התחיל,ה20 ביוני עבר,נשארו שתי בגרויות-הסטוריה ולשון ואז חופש(אם אפשר לקרוא לו ככה..)
ושוב,המון המון תודה!

Standing Ovation אמר/ה...

mazal tov!!! הפלאפון מושלם!!! תתחדשי על הכל :)