יום שבת, 5 ביוני 2010

אבו דאבי דו!


אתמול הלכתי לסרט "סקס והעיר הגדולה 2". אני מאלה שכשתמיד יוצא סרט חדש נורא רוצה ללכת,ומבטיחה לעצמי שאלך-אבל איכשהו אף פעם לא יוצא לי ועד שכבר יש זמן יש סרטים חדשים מרתקים יותר,וגם הסרט עצמו הגיע לחברת הכבלים ה'חמה' שלי.כמובן סקס והעיר זה שונה,ולא יכולתי לוותר על הקרנה שכזו-בניגוד לסרט הראשון שראיתי בבית
כשהגענו(אני ודניאל) האולם היה מפוצץ,ואני מדברת על האולמות הגדולים של קניון גבעתיים המהולל-בגלל שקנינו כרטיסים טיפה מאוחר יצא לנו לשבת בשורה 5(שתבינו את כמות האנשים! וכל השורות היו מ ל א ו ת )
המון סצינות מצחיקות בכפלי משמעויות ודימויים,הניסיון של קארי להבין את חיי הנישואים שלה עם ביג,משרת אישי+רכב צמוד לכל אחת ווילה ענקית שמשקיפה על נוף מדהים הפכו את אבו דאבי לנווה מדבר קסום באמצע המזרח התיכון
ועכשיו לעניינינו-אופנה
שמלות של מיטב המעצבים,תכשיטים מעוררי קנאה ואיך לא-נעליים מהפנטות עד כדי טירוף חושים.ליקטתי עבורכן כמה שיותר תמונות מהסרט,אז קבלו את קארי,סמנת'ה,שרלוט ומירנדה באבו דאבי שיק:
2 מהאאוטפיטים האהובים עליי מתוך הסרט: שמלה כחולה-סגולה מדהימה ביופייה של הולסטון(שימו לב גם לשרשרת התלתן שחוזרת על עצמה)

וההולסטונית השנייה-לא מצאתי תמונות כל כך ברורות. מדובר בשמלה בצבע ורוד בהיר-סלמון,כתף אחת,שרוול ארוך שלא נראה כמו שרוול,היד כאילו נעלמת בתוכו.מתבלים בטורבן צבעוני משגע(עשה לי חשק להתחיל ללכת עם טורבנים.בחיי) עקבים עם הצלבות בצבע ניוד ושרשרת מדהימה שגם היא חוזרת על עצמה במשך הסרט-ירח דקיק שנתלה בקציהו כוכב זעיר.



השמלה שפותחת את הסרט










כי ככה הולכים לשופינג בסוק(לא,לא טעיתי-מדובר כמובן בשוק.תראו את הסרט ותבינו:))התבלינים של אבו דאבי







לקט של תמונות מתוך הטריילר-אז תחשבו מה הולך בסרט עצמו..אה וזה אפילו לא חצי מהאאוטפיטים שרואים שם..
מומלץ להקליק להגדלה:)
אז זהו מקווה שנהנתן ושעשיתי לכן חשק לצפות בסרט,בהחלט מומלץ! שימו לב לאאוטפטים ולתכשיטים בפרט,פשוט חגיגה לעיניים! have fun :)


לסיכום:אבו דאבי עושה רק טוב לבנות.ולמלתחה שלהן

אין תגובות: