יום שבת, 16 בנובמבר 2013

Listen to your ART


פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב פוסט דרך האפליקציה של בלוגר,ומה אני אגיד לכם-בhנתיים הכל הולך כשורה.ז ה כמו לכתוב אסאמאס אחד ענקי,דבר שקצת מצחיק אותי כי בסופו של דבר אני בבית ולא בבסיס. לא היה לי כל כך זמן הסופש אבל הרגשתי שאני חייבת לכתוב על משהו,אז החלטתי לכתוב קצת על האיורים שלי :) בזמן האחרון התחלתי יותר ויותר לצייר,ואני כבר הבעלים הגאה ללא פחות מארבעה סקצ׳בוקים(!) 

לאחרונה התחלתי לאייר יותר בגדים,מעין מילוי צרכים שכזה-שכן אני לא מצליחה למצוא פריטים מסוימים בדיוק כמו שאני מחפשת. בנוסף לאלה גם התחלתי לאייר חלק מהבגדים של ״עדיקה״, דבר שגורר אחריו המון מחמאות ופרגון. תהנו מהתמונות :)

האיורים של בגדי Adika:




וקצת איורי בגדים מהראש:





וקצת תמונות של הנוף המהמם שיוצא לי לראות כל בוקר...


מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע את דעתכם :)
נתראה בקרוב...

ניצן

תגובה 1:

Fashion Matters אמר/ה...

מדהים פשוט!!

www.fashion-matters.com