יום שישי, 11 בנובמבר 2011

מוקסינים מקסימים

אז החורף כבר נותן את אותותיו,וכחלק מן המעבר לעונה הקרירה כך גם מלתחותינו נאלצות לעבור מהפך...ביי ביי סנדלים,כפכפים ובצבוץ אצבעות-שלום לכן נעליים סגורות,מגפיים ונעלי סירה.אז עדיין חם מדי בשביל מגפיים וכיוצא בזה,ונעלי ספורט...נהדרות לשיעור חינוך גופני.כמובן שלא הסתפקתי בזה וחיפשתי(ומצאתי!)אלטרנטיבה מקסימה,נהדרת,ושיקית כאחד אשר תעביר לנו את עונת המעבר(והחורף הקרוב) בצהלות סטייל אחד גדול.כי נמאס כבר מנעלי בובה,וכי נעלי סירה זה נדוש-קבלו את המוקסינים!

הם באים בשלל צבעים,צורות,גבהים,סגנונות-עם פרנזים-בלי פרנזים-עם פפיון-בלי פפיון-עשויים זמש עור או בד:הנעל האולטימטיבית.

וכמובן שאני התחדשתי לי בשלושה זוגות חדשים של מוקסינים,שפשוט לא מפסיקים לגרוף מחמאות מכל עובר ושב:





שלושתם שייכים לאותה חברה אשר החלו להביאה לארץ- נעלי ריפבליק. הנעליים שלהם מצויינות,איכותיות,ופשוט מקסימות שאי אפשר להפסיק לקנות!
אני התחדשתי לי בשלושה מוקסינים (ונעלי סירה בצבע טורקיז עם ריצ' רץ' מקסים) שניים בחרדל ואפור מזמש ואחד מעור בצבע חום(דגם מעט שונה,אבל הנעל אורטופדית לחלוטין-אני יכולה ללכת בה שעות בלי לחוש כאבי רגליים כלל!)

מקווה שבקרוב יתפסם פוסט לבוש בו תוכלו לראות את היופי שלהן קצת יותר מקרוב... :)

לאחרונה לא הצלחתי לעדכן ברצף,מפני שהיה לי הרבה לחץ בלימודים ושני חברים קרובים שלי עברו תאונה קשה עם האופנוע של אחד מהם.זה הזמן להזהיר חברים-תזהרו בכבישים,תקפידו להדליק אורות ושמרו על מרחק מהרכב הנוסע לפניכם! אני יודעת שאני נשמעת כמו פרסומת,אבל אנשים תמיד נוטים לחשוב ש"לי זה לא יקרה",ובכן-אתם טועים.זה יכול לקרות לכל אחד.
שתהיה שבת רגועה בה רק בשורות טובות!

אוהבת,נתראה בקרוב

ניצן

3 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על הרכש החדש. אני ממש אוהבת מוקסינים ומודה שעדיין לי בארון זוג אחד שכזה.

Harleyquinn אמר/ה...

המוקסינים יפייפים!
היכן בידיוק ניתן לרכוש? :)

blossom button אמר/ה...

היי דיאנה,אני רכשתי את שלי בחנות בגבעתיים בשם קולקציה,אך לפי מה שידוע לי ניתן להשיג את הנעליים במספר חנויות...אני הייתי מציעה לבדוק באתר שלהם:
http://www.republicshoes.co.il/%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%aa-%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/