יום ראשון, 22 במאי 2011

תפוגזר

בזמן האחרון היה לי חשק רציני לקנות איזשהו פריט לבוש כתום.לא יודעת למה,יכול להיות כי פתאום כל החנויות החלו להתמלא בפריטים כתומים,או שפשוט הבנתי שבתור בלונדינית הצבע הזה מאוד יחמיא לי. הלכתי כמובן לסניף של זארה,הרשת הכמעט יחידה שניתן למצוא אצלה פריטים בצבעים בולטים שגם אשכרה נראים טוב,ולסוף יצאתי משם עם חולצה נוזלית ונשפכת בצבע כתום יפייפיה,בעלת שרוולים מקופלים על ידי כפתורים.הכתום הזה,הוא כמו שאני מכנה אותו-תפוגזר.

אספתי בשבילכם כמה תמונות להשראה,תהנו:






אז איך לובשים אותו בכלל? אני אוהבת את התפוגזר שלי יחד עם צבעים נטראלים,כמו שניתן לראות למעלה-בז'ים,שמנת,וכל החומים למיניהם,אבל חייב להיות איזשהו פאנץ'-תוספת של צבע בולט לא פחות שתקפיץ את ההופעה לnext level. האהובים עליי הם הורוד פוקסיה,סגול בוהק ותכלת-אשר מוציאים את המיטב מהתפוגזר. דוגמא המוכיחה זאת:
ולבסוף,גם הצעת הגשה כמובן:

המכנס הכתום הוא בעל האמירה,לכן שמרתי על פריטים גדולים כמו תיק וחולצה בצבעים נטראליים.הנעליים נותנות את צבע הדגש,והצעיף מחבר בין כל הגוונים יחד. התכשיטי זהב והחגורה והשעון החומים נותנים מעין "עוגן",נוסף על החולצה והתיק הנטראלים.
אז,איך אתם אוהבים את התפוגזר שלכם? מה דעתם על האאוטפיט שיצרתי?

מקווה שיצא לי לעדכן בקרוב,הלחץ גובר בשל כמות בגרויות מטורפת,וכמובן...עוד 18 ימים אני כבר על המטוס לארה"ב,לא לשכוח שבאמצע יש גם יומולדת.רק לעבור את השלב של הבגרויות,והכל בסדר :) (אני פשוט לא מאמינה שפספסתי את היומולדת שנתיים לבלוג!ובכל זאת...בשנה הבאה נחגוג כפליים:))

נתראה בקרוב,

ניצן

5 תגובות:

Rene Braun אמר/ה...

היי ניצן! גם אני מאוד אוהבת כתום! תודה על התגובה שלך בבלוג שלי. שתובה לשאלתך היא חגורה ממנגו וסנדלים מזארה :))

רנה

Revital אמר/ה...

אין תפס חזק הכתום העונה הזאת. לפי מה שנראה- כל הקיץ הזה הולך להיות כתום וצהוב.

TALI אמר/ה...

תודה ניצן על תגובתך בבלוג שלי. הגבתי לך שם ולשאלתך ,התיק ניתן למצוא בסקופ שזאת חנות נעליים בעיקר ברחוב דיזינגוף בת"א ליד הסנטר. שוב, תודה על התגובה חיממת לי את הלב ותבואי לבקר בבלוג שלי מדי פעם

Unknown אמר/ה...

אני אוהבת כתום נשפך, ממש כמו החצאית למעלה ואולי כמו החולצה החדשה שלך, תתחדשי מקסימה:)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

כתום הוא בהחלט צבע מרענן. אני צריכה לרענן את מלתחת הקיץ שלי ביותר צבעים כתומים- צהובים. כשביקרתי בזארה בשבוע, הלכתי לאיבוד מרוב מבחר וצבע וכך מצאתי את עצמי יוצאת משם בידיים ריקות. אני מקווה שבביקור הבא זה לא יקרה.

סקרנית לראות תמונה של החולצה שקנית..

שרונה