יום שלישי, 22 בפברואר 2011

לפנק,לפנק,לפנק

אחד השבועות הכי מפנקים שהיו לי מאז תחילת שנה.(חוץ מהשבוע בו התקבלתי למשלחת ועברתי טסט כמובן). מנהל בית הספר שלנו החליט לפנק את שכבת י"א-י"ב,ולפרגן לנו בטיול של יומיים לחרמון-מה יכול להיות יותר כיף מזה?
ביום הראשון הגענו לאכסנייה,ובבוקר היום השני נסענו לחרמון.איך אני מתה על מזג האויר הזה...בדיוק בשבילי! בניתי איש שלג קטן(לא היה מספיק שלג בשביל אחד גדול חחח) וכמובן נהניתי מכל דקה.על הרכבל לא עלינו כי היה ערפל,אבל מה זה משנה-הכרחתי את ההורים שלי שבשנה הבאה(או השנה אם ירד שוב שלג) אנחנו נוסעים לשלושה ימים לחרמון ואני הולכת ללמוד סנובורד.אחריי החרמון נסענו למרכז קנדה ועשינו קצת החלקה על הקרח.בהתחלה היה קשה וכאבו הרגליים,אבל אחריי זמן מה מתרגלים-אין לכם מושג כמה כיף זה!

ועוד פינוק אחד אחרון-המגזין ההורס שהחליט להשמין(לטובה) GO style פינק את הקוראות במלא פריטים שווים מתנה-כל מה שהיה צריך לעשות זה לשלוח מייל למה לפי דעתי מגיע לי לזכות באחד מהפריטים השווים.החלטתי שאין לי מה להפסיד ומיד שלחתי מייל למערכת GO עם בקשה לתיק של טופשופ. ונחשו מה? זכיתי! איזו הרגשה נהדרת.פעם ראשונה שזכיתי בהגרלה.אני ועוד 9 בנות נהנות עכשיו מהתיק קנבס ההורס הזה:

והכי טוב זה שהוא מתאים גם לחורף וגם לקיץ.וגם גדול מספיק לספרי לימוד,ולמגבת אם רוצים ללכת לים.איזה שבוע מפנק

קצת תמונות מהחרמון: