יום שישי, 14 בינואר 2011

ביקור בשוק הוינטג' והיד שנייה

היום ביקרתי לראשונה בשוק הוינטג' והיד שנייה ליד כיכר דיזינגוף.לשוק תכננתי ללכת כבר הרבה זמן,אבל דברים מנעו ממני להגיע אליו. אל השוק הגעתי דרך הפייסבוק של הבלוג,שם הכרתי מישהי בשם איה אשר מוכרת בכל יום שלישי ושישי בגדי וינטג'(וגם אקססוריז)בשוק זה.מתוך התמונות ראיתי מטפחת יפהייפה,שממש מזכירה את אלו מהפוסט שלי על מטפחות.

המטפחת הזו היא שעזרה לי לקום מהמיטה בבוקר וללכת לשוק הוינטג'.כשהגעתי לא ידעתי לאן לפנות תחילה,הכל כל כך דורש תשומת לב-לכל פריט אתה הפרטים הקטנים שלו. הנה שלושה דוכנים שאהבתי במיוחד:

ענת ומיטל

כל הדברים אשר מוצעים למכירה בדוכן שלהן הם דברים מארונם הפרטי.בדוכן חולצות מכופרות וסריגים מקסימים,אקססוריז למיניהם ואפילו נעליים.




קוקלה וינטג' ועדי וינטג'
גם הן שתי בחורות מקסימות(ולבושות בצורה סטייליסטית להפליא) שיצא לי להכיר. הדוכן שלהן הוא בין המגוונים,המון אקססוריז שווים,אבל גולת הכותרת-התיקים ההורסים שלהם,שרבים מהם נראים ממש כמו מה שמוכרים לנו בזארה,רק בחצי מחיר ועם הסטוריה.




איה וינטג'
הדוכן האחרון שלשמו התכנסנו.כמובן שברגע שהגעתי איתרתי בעיניי את המטפחת שכל כך רציתי,שכמובן-חיכתה רק לי :)
גם אצל איה יש סריגים מהממים ורכים,המון זוגות מכנסיים,תיקי עור וינטג' ומטפחות שנראות כמו מהקולקציה האחרונה של הרמס.


אז ההתחדשויות שלי מאותו בוקר נפלא: שעון בציפוי זהב-הציפוי קצת מתקלף אבל אני אוהבת אותו ככה.הוא מקסים ועדין,אבל גם מספיק בולט.כשמדדתי אותו לא הצלחתי להוריד אותו-ישר חייכתי אל המוכרת ואמרתי לה שזה סימן שהוא צריך להישאר על פרק ידי :) (50 שקלים)
וההתחדשות השנייה-המטפחת הנהדרת מאיה וינטג'. היא רכה ונעימה,וההדפס מקסים ומלא פרטים.ממש כמו המטפחו של הרמס (40 שקלים)

מה לבשתי-עמכן הסליחה.לשוק הלכתי לבד,ולא היה מי שיצלם אותי אז תאלצו לחבר את כל הפריטים ביחד:)




מכנס וחגורה:זארה,מוקסינים:הארון של אמא,סריג:זארה,שרשרת:שוק בצלאל,תיק:טופ טן,צעיף:הוחרם מארון של חברה.

מצטערת על התמונות הלא מקצועיות,שברתי (שוב!) את המצלמה והיא בתיקון עד להודעה חדשה...לכן צילמתי את התמונות דרך הנייד.

בשורה משמחת לאוסף: עברתי טסט! ולכל אלה ששואלים-על אופנוע :) תמונות יעלו בקרוב.


שוק הוינטג' והיד שנייה,כל יום שלישי בין 12:00-20:00, שישי 8:30-16:00. ממולץ בחום!

הפייסבוק של הבלוג: Blossom Button Fashionblog
הפייסבוק של איה:Aya יד שנייה ווינטג'

קוקלה וינטג':052-3959961
עדי וינטג':050-6938250

3 תגובות:

Julia אמר/ה...

אוופפ אני מתה להגיע לכל השווקי וינטאג' האלה בת"א, את גורמת לי להתבאס שאני גרה בחיפה!

standing ovation אמר/ה...

הכל נראה ממש חמוד אבל איכשהו אני לא מצליחה לעבור את מחסום ה- "זה יד שנייה" ואין לזה ריח של חדש :)

חן אמר/ה...

היי ג'וליה, אל תתבאסי שאין לך גישה לשוק, כתבתי פוסט גם על שוק הוינטאג' ורשמתי שם אלטרנטיבות לאנשים שאין להם גישה לשוק מפאת מרחק או זמן. את מוזמנת להיכנס. בנוסף אם את כבר מגיעה לשוק יש שם טיפים לקנייה יעילה וחכמה בשוק.

http://nomoremptywallet.blogspot.co.il/2013/05/blog-post_21.html