יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

Infinity

לא פעם נתקלתי בצעיף שהוא בעצם מעגלי שכזה-שני קצוותיו תפורים,מה שיוצר את ה "infinity scarf" -הצעיף הבלתי נגמר.על הצעיף הספציפי הזה שמתי עין כבר ממזמן,והוא הרכישה האחרונה שלי מאיביי-אתר שבו לאט לאט אני מתחילה לקלוט מה שווה ומה לא,והאם כדאי להשקיע את הסכום הזה. מה אתם אומרים,20$ כולל דמי משלוח רואיים לצעיף שכזה? ;)
הצעיף הוא כמו בתמונה(הלקוחה מהאתר) בצבעי ענבר כהה המתחלף ללבן,מה שיוצר זרימה מאוד יפה.לא אלא אתכם בפרטים נוספים,רק תראו את הפלא החדש שנחת אצלי בארון היישר פרום דה USA:

ואם כבר USA...לחלום אף פעם לא מזיק,והפעם הכמיהה הבלתי פוסקת שלי לטיול לארצות הברית בא לידי ביטוי במדבקות צבעוניות של העיר ניו יורק,(אקססוריז,10 ש"ח).הרבה זמן שלא עשיתי קניות ואני כבר מתה ללבוש את כל הרכישות שלי לחורף..רק שיבוא כבר. בנתיים הצעיף היפה שלי יאלץ להמתין במדף עם חבריו החדשים :'(
ואם כבר עדכונים עסקנינו-עדכון גדול חשוב ומשמעותי: עברתי תיאוריה! ושיעור ראשון! ושני! ההתלהבות רבה וגדולה,מכיוון שכבר ממזמן יכולתי להוציא רישיון-על מה אתם תוהים-על אופנוע :) זה אולי נשמע מוזר אבל זו הדרך הכי קלה וזמינה בשבילי,מפני שאני גרה יחסית רחוק מבית הספר(ותאמינו לי שלקום כל בוקר ברבע לשבע זה לא הכי כיף בעולם..)

עד כאן להיום,מקווה שנתראה במזג אויר סגרירי יותר
אוהבת
ניצן