יום שני, 20 בספטמבר 2010

כוננות חורף

חורף זו העונה האהובה עליי ביותר מכל ימות השנה,מהרגע הראשון ששמעתי את הגשם ביום שני בשבוע שעבר ב 12 וחצי בלילה,הדבר היחידי שאני חושבת עליו זה מה אני אלבש.
אז על החורף שבא עלינו לטובה(כמעט בא)המעצבים החליטו להשתמש בפלטת גוונים שהולמת (ואפילו מאוד) צהובות שיער כמותי-הרגשת רווחה שיש מקום גם לבלונדיניות בעולמנו הקטן :)

פלטת הצבעים:(כמובן שגם שחור,לבן צחור ואפור אמריקאי שותפים לפשע החורפי והמושלם הזה)

ברחובות:











איך משלבים?אופציות ורעיונות למתקשים:



וכמובן שגם אני לא יכולתי להישאר אדישה,ובטח שלא לקשת הצבעים הזו.מיד התחדשתי בשני סריגים מזארה-אחד בכחול רויאל ואחד בגוון אבן,ובחולצת פסים שתעזור להוסיף קצת נופך גרפי להכל:ובלי שום קשר-(או שכן?)גם שתי מכופרות חדשות בגווני תכלת רגועים,את הימנית עוד לא חנכתי(אבל בראש יש לי כבר תכנון איך ללבוש אותה) ואת השמאלית לבשתי ביום כיפור(+ג'ינס כהה על גבול השחור,חגורה דקה לבנה והסנלים האלה בשחור)

ואיך לא...אם כבר אפורים וחומים אז עד הסוף.לק שנגנז מהמגירה של אמא,יש לו תת גוון סגלגל מאוד מעניין.כרגע אני נמצאת בעיצומו של פרוייקט אי כסיסת הציפורניים שלי(שמתקדם יפה מאוד בעזרת סאלי הנסון והמחזק המופלא שלה).מקווה שבקרוב אוכל לצלם אותו על ציפורניי.ורק כדיי להוכיח שהבלונדיניות הרוויחו בחורף הזה-רק תראו כמה H&M צודקים :זהו לעת עתה,מקווה שאהבתם.אם יש לכם הערות או שאלות אני אשמח לשמוע את דעתכם :)
מקווה שנתראה בקרוב,
ניצן

3 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

פלטת צבעים נהדרת ושילובים מהממים!
בא לי כבר שיגיע החורף.

שרונה

lironmoalem אמר/ה...

אני כל כך מחכה לחורף!! אני לא בלונדינית אבל אני עדיין מתכוונת להתנסות בצבעים האלה החורף :)

את מוזמנת לבקר
http://metoooltelet.blogspot.com/

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

אוהבתי ביותר!
וגם - אני סוג של מעריצה גל "שיק" (שיקומו אוהדות של "אסי" וישרפו את החזיות!). לק איכותי ומבחר הגוונים שלהם נהדר!

שבוע טוב מעולה שיהיה!