יום חמישי, 15 ביולי 2010

שקוף זה לא צבע

זו בוודאי תיהיה התשובה שתקבלו כאשר תשאלו אנשים איזה צבע זה שקוף.'שקוף זה לא צבע'-זה נשמע קצת שלילי לא?
אז מעבר להגדרה המאוד לא ברורה של הצבע(?) 'שקוף',הצלחתי למצוא בו המון חן,ואפילו הומור.
הכל התחיל משיטוט אינטרנטי רגיל בכל הפייבוריטים שלי,והתמונה שלמטה מהבלוג stockholm street style פשוט לכדה את עיניי. תיק שוקף עם מסגרת שחורה של פראדה,עם סגירת קליפס מקסימה מעוטרת בשני נטיפים(שקופים אף הם)בהתחלה חשבתי שזה דיי מוזר שאישה אשר הולכת ברחוב תלך עם תיק כזה,שכל תכולתו נראת לעיניי כל,אבל אז הבנתי שכל עוד יש לך ארנק של שאנל וצעיף של הרמס אין שום סיבה שלא תחזיקי בתיק כזה,להיפך.

ממש התאהבתי במוזר השקוף,הוא גרם לי לרצות להחזיק בתיק שקוף משל עצמי.מיד ניגשתי לארון לראות אם יש לי פריטים שקופים,והתוצאה הייתה שלילית-חוץ מנרתיק איפור קטן שקוף עם שוליים בורוד פוקסיה לא נמצא שום שלל(אפילו לא בארון של אמא!)התיק הזה כל כך עשה לי חשק לפריט שקוף משל עצמי,וכשראיתי את קיארה מה the blond salad ליבי חשק באחד כזה עוד יותר.
קיארה הזו..פשוט לקנא בכל פריט שיושב בנחת בארון המושלם שלה.כן,גם את הנעליים אני עכשיו רוצה.לראות תמונה של קיארה עם הנעליים המושלמות האלה לא עשה לי טוב,ותראו מה זה-הפלא ופלא-גם חברתה הטובה מתחזקת זוג שקוף ומבריק לתפארת איטליה.
הקנאה..
החלטתי לחפש קצת מידע על הנעליים המופלאות,מבית היוצר של פראדה(שגם אחראיים על התיק הראשון).הרבה נעליים שקופות,ויש גם כאלה בצבעים-אפקט מקסים שמשתנה מתאורה לתאורה:

(כל הנעליים השקופות האלה העלו בי געגועים ל'שקפקפים' שהיו לי כשהייתי בת 3.כל כך אהבתי אותם..)





גם שאנל התאהבו בשקוף,גרסא מעט שונה-אבל עדיין מקסימה
אז נעליים או תיק של פראדה לא יהיו לי.גם קיט באג שקוף של שאנל,אבל תמיד אפשר לפנטז לא..?
מה שכן ברגע שאראה תחלופה הולכת ואמצא תיק שקוף משל עצמי,אעלה את התמונה-הרי אתם מכירים אותי :)
---
בעוד עשרה ימים בדיוק אני אעלה על המטוס למסע לפולין.אני לא מאמינה איך השנה הזו עברה מהר...פשוט הזוי.
כרגע אני מתמקדת בלנצל את החופש כמו שצריך עד הטיסה,מקווה שאעדכן עד אז.

נשיקות,ניצן

5 תגובות:

CORAL אמר/ה...

הרעיון חמוד מאוד למרות שלא נראה לי שהייתי הולכת עם תיק כזה . גם לא עם נעל כזו .
אולי זאת רק אני אבל הנעל נראית כמו הנעליים מטויסאראס שקונים לילדות .
גם את של קיארה לא אהבתי אבל שוב פעם זאת רק דעתי :)
התיק יכול להיות יותר נחמד, תלוי איך משלבים אותו !

photo.fashion.passion אמר/ה...

שקוף זה ממש מגניב, רק החסרון היחיד של השקופים למיניהם, הוא הצהבת יתר אחרי מספר שימושים במקרה הטוב.
כל הפריטים ששמת כאן, הייתי מאמצת לעצמי :)

שרונה

blossom button אמר/ה...

ADDICTED TO FASHION -אני חושבת שדווקא הקטע הילדותי תפס אותי פה,ובנוגע לתיק-את מכירה את זה שלפעמים יש לך הרבה דברים שימושיים ומתוקים שאת מתה שכולם יראו שיש לך אותם?(פנקס מקסים,ארנק יפהייפה,עט מדליק,מראה קטנה מקסימה וכו')לא יודעת מה איתך,אבל אני תמיד מתבאסת שאנשים לא באמת רואים את הפריטים האלה,התיק השקוף הוא מענה מאוד חביב לבעיה הזו-וגם ניתן להתאים את הפריטים שבתוך התיק לאאוטפיט.

שרונה-יש משהו בדברייך,לא חשבתי על עניין ההצהבה.יכול להיות שטיפול ראוי וניקיון מידי פעמיים יעשו את שלהם
וגם אני הייתי מאמצת כל אחד ואחד מהם :)

Noa Raviv אמר/ה...

הנעליים של פראדה מדהימות!
ובכלל כל השקוף הזה לגמרי יאמי!

כמו הגרסה השיקית של השקפקפים הכעורים שהיו לי בילדותי...

אנונימי אמר/ה...

גברת "בלוסום בטאן" היקרה שלי.
את יודעת טוב מאוד מה באיזה זוג נעליים אני חושקת זה זמן רב:

http://images.sneakernews.com/wp-content/uploads/2008/12/converse-chuck-taylor-clear-glow-04.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_1j2becNLrXI/SUn3Vz2_bzI/AAAAAAAAAog/l8Y-xdNEcy0/s400/converseallstarsloclear.jpg


אוהבתך, ד.ר.