יום שלישי, 11 במאי 2010

קלעי לך צמה

טוב אז כמו ששמתם לב אני בזמן האחרון בשוונג של פוסטים-מצאתי כל כך הרבה דברים לכתוב עליהם ואני לא יכולה להתאפק!
אז עניינו כפי שהיה כתוב בפוסט הקודם הקודם הוא בטרנדים,פתחנו את הסשן עם מכנסי הרכיבה ועכשיו לקצת ענייני שיער
אני מתה על תסרוקות שיער,ואוהבת כל הזמן לחדש.בגלל שהשיער שלי חלק אנשים בטוחים שזה הדבר הכי קל בעולם מבחינת תחזוקה,אז רק שתדעו-שזה לא בדיוק ככה...אני לא מתלוננת,אבל כל קוקו שאני עושה מתפרק מאוד מהר(אלא אם כן אני מותחת אותו כמו מישהי שעברה מתיחת פנים עד שהעיניים שלי יוצאות מהחורים שלהן),צמות רגילות כמעט ולא תופסות ושלא נדבר על בייביליס. כן החיים מעט משעממים עם שיער חלק,אבל מה לעשות-אף אחד לא מרוצה ממה שיש לו

אז הפעם החלטתי להביא לכן את התסרוקת הכי ילדותית בעולם,הלא היא הצמה.אז זהו,שצמות זה כבר לא לילדות-משיר מהסדרה "עספור" ועד למסלולי התצוגה של אלכסנדר וונג-צמות זה ה-דבר ה-חם ב ה' הידיעה

אלכסנדר וונג:



סלבס קולעות בול:


הסוג האהוב ביותר עליי כשזה מגיע לצמות זוהי צמת הדג,או זנב הדג. היא נקראת ככה מפני שהיא דומה לאדרה של דג.היא ממש לא מסובכת,היא רק נראת מאוד מורכבת-וזה כל היופי שבה.


ניסיתי את הצמה בבית וזו התוצאה:

הסבר כיצד לקלוע צמה כמו שאני עשיתי:


תמונה שמאלית למעלה: מחלקים את השיער לשתי קבוצות(אפשר לעשות קודם קוקו,לא חובה.את הצמה שלי עשיתי בלי) ומוציאים מכל קבוצה שני חלקי שיער קטנים מאוד אני ממליצה להתחיל בלהוציא חלק אחד מצד ימין נניח.
לאחר מכן מעבירים את החלק הקטן מצד ימין,לצד שמאל ומחברים אותו עם הקבוצה הגדולה(השמאלית). לאחר מכן לוקחים חלק קטן מצד שמאל,ומעבירים לצד ימין-מחברים עם הקבוצה הגדולה(הימנית).חוזרים על הפעולה שוב ושוב (ושוב...)
בעצם כפי שניתן לראות בשלב השני,נוצרות הצלבות.
לבסוף הצמה מוכנה(שלב 3),קושרים עם גומייה קטנה וזה הכל :)
מספר הערות:
* ככל שהחלקים שמוציאים קטנים יותר,כך הצמה נראת סבוכה ומסובכת יותר להכנה-מה שנותן לה את כל היופי.אם תוציאו חלקים גדולים מידי כל היופי שלה יהרס
*רצוי לקלוע את הצמה על שיער 'מלוכלך',ולא אחריי חפיפה. במקרה ויש לכן שיער חלק כמו שלי(וחפפתן אתמול בלילה בדיוק כמוני) סרקו אותו מעט(ובעדינות!) נגד כיוון השערה,כלומר-מלמטה למעלה.פעולה זו נותנת לו עוד קצת נפח וחספוס,כך יותר קל לעבוד איתו.
*הצמה לוקחת בערך כ 10 דקות (לפי מה שמדדתי כשעשיתי לעצמי,אבל אני יחסית מיומנת)
*זה עשר דקות שהיידים שלכן למעלה,סביר מאוד להניח שקצת יכאב לכן אחר כך,אחריי הצמה שחררו את הידיים ותנו להן להזרים אליהן חזרה דם.

קיימים עוד סוגים רבים כיצד לקלוע צמות,צמה מפורסמת נוספת היא הצמה של לורן קונרד. הבלוגרית מייגן הכינה סרטון (שתוכלו לראות כאן)אשר מסביר כיצד לעשות אותה ללא כל בעיות,בנוסף יש ביוטיוב עוד מלא רעיונות לצמות+מדריכים כמובן.

עד כאן להיום, שיהיה לכן יום נפלא!
וכן,אתן עדיין יכולות להגיב על פוסטים קודמים,אני מאוד אשמח!!)

5 תגובות:

Pick SOME Pic אמר/ה...

מאז ומתמיד אהבתי צמות, אפילו משפע אהבתי לצמות עשיתי כאלו בכל ראשי!
אני אוהבת את התקופה הקייצית הזו, כל מה שאני אוהבת נמצא וקיים!

Julia אמר/ה...

גם אני ממש אוהבת צמות, אפילו קניתי תוספת שיער שהצמה תראה ממש ארוכה!
יצא לך ממש מגניב, ניסיתי גם לעשות כמה פעמים צמה כזאת וזה דורש המון סבלנות,כל הכבוד! אני נשברתי באמצע...

blossom button אמר/ה...

יובל-אני חושבת שאין אחת שלא היו לה לפחות פעם אחת בחיים צמות בכל הראש :)
ואני בהחלט מסכימה איתך לגביי התקופה הטובה הזו שנחה עלינו עם כל הגודיז האלה!

ג'וליה-היא באמת דורשת המון סבלנות וגם תרגול,והמשימה בהחלט הייתה קשה-הידיים מאוד כואבות אחר כך,אבל בשביל כזה יופי אני מוכנה לסבול :)

Lilya אמר/ה...

איזה יופי שהצגת כאן מדריך של הצמה הזו - תמיד תהיתי לעצמי איך קולעים צמה כזו, ועכשיו הודות לך אני לנסות בעצמי. אחלה פוסט!

החלקה יפנית אמר/ה...

לדעתי תסרוקת הצמה זה הדבר הכי מחמיא לנשים. חושף את הפנים ונותן מראה נקי. אני אוהבת לראות נשים שמשקיעות ועושות לעצמן צמא יפה וגדולה. תמיד יישאר טרנדי.