יום רביעי, 5 במאי 2010

bling bling bling

לא משנה כמה תשקיעי באאוטפיט שלך,הוא לעולם לא יהיה שלם ללא אקססוריז.
המגוון כל כך רחב-סגנונות,גוונים,טקסטורות-מתיקים וארנקים למשקפי שמש ותכשיטים,צעיפים וחגורות-התוספת הקטנה שיכולה להרים כל מערכת לבוש לשלב הבא.
אז נכון,אקססוריז זה דבר נפלא אבל לאחרונה שמתי לב שהמחירים בחנויות המסחריות לא כל כך נפלאים...ראיתי שרשרת ארוכה עדינה עם תליון בצבע טורקיז(דומה מאוד לזו שלמטה),כבר הרבה זמן שאני מחפשת שרשרת כזו-אבל תמורת 120 שקלים אני מוכנה להמשיך לחפש.


בפוסט הזה אני מנסה להראות לכם את נפלאות השוק. יש אנשים שהשווקים מעוררים בהם מעט סלידה,אבל יאללה-אנחנו חיים בעידן של מיתון אנשים!
אז החלטתי לנצל את היום שדה שהיה לנו היום,ולהפוך אותו חוץ מחוויה לימודית למשהו שונה לגמריי. יום השדה נערך בתל אביב,ורק עכשיו באמת קלטתי כמה אני מאוהבת בעיר הזו וכמה השראה ספגתי ממנה.
בסוף נתנו לנו חצי שעה להסתובב בשוק הכרמל(ואני מדגישה,כל המציאות כאן הן מהשוק עצמו בלבד!)ואני-שופוהוליק שכמותי ניצלתי כל דקה.
זה השלל שעלה בחכתי:
























הוכחה פשוטה שבשביל להראות נהדר לא צריך להוציא הון עתק. 11 הפריטים הללו שווים לשתי שרשראות שהוצאו בחנות ההיא,קצת פחות. אז מה עדיף?
מקווה ששיניתי את דרך החשיבה שלכם וגרמתי לכם רצון ללכת להסתובב קצת בשוק:)
ועכשיו לתל אביב מנקודת המבט שלי...:







שיהיה אחלה של יום מלא השראה (-:
אוהבת,ניצן

5 תגובות:

Revital אמר/ה...

אין אבל באמת שאין על תל אביב! שמעי אחותי- מצאת יופי של מציאות!
במיוחד אהבתי את השרשרת טורקיז והטבעת טורקיז. פשוט נהדרות. אני לא מאמינה שזה עלה כל כך זול. למען האמת גם אני מאוד בקטע של שווקים, זה מתאים במיוחד למישהי כמוני שנמאס לה מבגדים אחרי פעמים בודדות שלבשתי.
אגב- באיזה שוק בתל אביב היית? הכרמל?

michalooshka אמר/ה...

אני בעד מציאות ותמיד מחמם את הלב לשמוע ולראות כמה דברים יפים לא חייבים לעלות הרבה כסף!
מתה על שווקים.. תתחדשי!

blossom button אמר/ה...

רויטל-אני בדיוק כמוך! ובאמת שאין על שווקים,תמיד אני מוצאת שם משהו וגם אם לא אני יוצאת לפחות עם זוג משקפיים אחד,זה כבר נהיה מן מסורת קטנה-כשאני נוסעת לשוק חובה לחזור עם משקפיים חדשים.וכן,מדובר פה על שוק הכרמל

מיכלושה-אחד הדברים הכי כיפיים-לקנות דברים מהממים בכלום כסף:) תודה!

Standing Ovation אמר/ה...

איזה יפה השרשרת!

blossom button אמר/ה...

תודה רבה!! :)