יום שלישי, 13 באפריל 2010

רכישות חדשות וקצת עדכונים

אז כמו שהבנתם לפי הפוסט הקודם נסעתי לטי מרקט עם חברתי מאיה.זה היה יכול להיות פוסט שלם עם תיאור אאוטפיט והיום המטורף(טי מרקט,קצת ת"א,ואז ים)אלא אם כן המצלמה לא הייתה נהרסת לי אחריי הטיול חניכים אחרון(זה קרה גם בפעם הקודמת!!) והייתה מתפקדת כמו מצלמה טובה מבית טוב.
(אני מכחישה כל קשר להרס של המצלמה.אני אוליי ילדת נזק אבל בטיול היא תפקדה מצוין!)
אה וזוכרים את הפוסט הזועם(לפני 2 פוסטים) אז בסוף השמלה שנמצאה הייתה בכלל בגבעתיים,בחנות שאני תמיד מוצאת בה משהו(אני רוצה להעלות פוסט נפרד עליה,אבל אני זקוקה לצלמוס)
באותו יום הייתי במוזה לשופינג,וקניתי גם שרשרת שחיפשתי הרבה זמן:


רחבה,שטוחה,ומלאה נוכחות.פשוט מהממת.
ובטי מרקט(שהיה מאכזב כרגיל),למרות שלא ציפיתי למצוא כלום-בשנה שעברה יצאתי משם עם כובע,גופייה ו-2 חולצות כי הייתי עם אמא. השנה נסעתי עם חברה והתקציב היה קצת יותר מוגבל,הסתובבנו בין הדוכנים ומצאתי דווקא חולצה עם הדפס נמר מאוד מדליקה,אבל היא הייתה one size.העדפתי אפילו לא לנסות למדוד אותה.
כשבאנו לצאת קלטתי בזוית של העין דוכן קטן של החנות "ג'יפה",עם שעוני טלויזיה מהממים. אני ומאיה עצרנו,ותוך 3 דקות התחדשתי בשעון טלויזיה עגול עם רצועה אדומה:) ההתלבטות הייתה בין האדום לתכלת,אבל האדם יותר בולט-אם כבר,אז כבר. מאיה קנתה אחד מלבני,עם רצועה סגולה-ורודה(גם מהמם)
השעון שלי:


תקריב:
יש בו חלקים מבריקים,חלקים שהם מאט,וגם כאלה עם גימור צדפה וגוונים משתנים.אני מתה עליו
80 שקלים והוא שלי :)
אז עוד שבוע(כמעט) הבלוג היקר שלי חוגג שנה(!!!!!) ואוווהוו מה שהולך להיות כאן...:P
בשבוע הבא אני לא אוכל לעדכן,בגלל תקופת מבחנים שהחלה וגם בגלל שאני צריכה ללמוד למבחן תיאוריה שיש לי ביום שישי(ואפילו לא התחלתי...)
ביום שבת יתפרסם הפוסט הכי מושקע בעולם בערך,המון הפתעות ודברים מגניבים
אוהבת המון, ניצן

5 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי תתחדשי תתחדשי! איזה כיף זה רכישות חדשות.
שרשראות בסגנון את יכולה למצוא במחירים שווים לכל כיס גם ב"אבגד" ברחוב החשמל. חנות מעולה, אני מאוד ממליצה.
שרונה

לובה אמר/ה...

שעון מקסים, תתחדשי חומד!

MORE4ME אמר/ה...

שרשרת יפיפיה. תתחדשי.
אחל כבר עכשיו מזל טוב לך ולבלוג.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

תתחדשי על הדברים, שווים בהלחלט.
אגב, את השעונים האלה ראיתי גם בשוק הכרמל, שם הם עולים 100 ש"ח. הרווחת :)

מזל טוב לבלוג, הוא מגניב, המשיכי כך!

blossom button אמר/ה...

שרונה-תודה רבה! רכישות חדשות זה בהחלט כיף גדול:) וכן,אני מכירה את אבגד,פשוט לא יוצא לי להגיע לאיזור כל כך...אני מתה על הדברים שלהם! אז ברגע שנתקלתי בשרשרת החלטתי שאני חייבת אותה.

לובה-תודה רבה!

more4me-תודה:)ובנוגע למזל טוב-ממולץ לחכות לפוסט של השנה! יש הגרלה שווה במיוחד

שני-איזה כיף לשמוע! הכי כיף לקנות דברים שאת יודעת שבמקומות אחרים עולים יותר P: ותודה רבה,בהחלט זריקת מוטיבציה:-)