יום ראשון, 28 במרץ 2010

שבדית,אמריקאית וספרדיה עלו לארץ...

נשמע כמו התחלה של בדיחה גזענית עלובה הא? אז כמו שכבר בטח הבנתם מדובר ברשתות H&M,גאפ,וזארה.

היום קפצתי עם חברתי דניאל(+החבר שלה) לקניון עזריאלי,מתוך סקרנות.
המטרה: למצוא שמלה,למסיבה.אחת שאוכל לרקוד בה בלי להרגיש מוגבלת. אין העדפות מסויימות לצבע/הדפס,רצוי בעלת שרוולים משוחררים ונינוחים,במקרה ולא נמצאה השמלה המתבקשת-חצאית שחורה/בעלת הדפס מעניין תחליף אותה.
תקציב: 250 ש"ח

השבדית


ש.ב באתר של השוודים:


הכל חוץ מהשמלה בפינה השמאלית מקולקצית הגארדן,שהושקה בישראל.

בבבאאאטוח שתיהיה פה אחת מהשמלות הללו.הרי השיקו את הקולקציה בארץ לא?
הגענו בשעה מוקדמת,10 בבוקר,לכן לא היינו צריכים בכלל לחכות בתור-ישר נכנסו בלי בעיות. הלב שלי פעם בחוזקה כאילו כל הבגדים אשר מוצעים בחנות הזו היו חינם-רק לקחת,הכל נראה כל כך נגיש,זמין...בואי תבחרי!אין אצלינו הגבלות,שמעתי קול קורא לי.
נכנסנו לחנות בפתח קיבלה את פנינו קולקציית הגארדן,שמעל כולן מנצחת השמלה הזו

אה וואלה,מגניב.חשבתי לעצמי-נמדוד אותה,רק בשביל הקטע. בעודי משוטטת בחנות,מחפשת אחר השמלה האבודה נתקלתי בשמלה נוספת מקולקציית הגארדן-האדומה עם השושנים(שבוודאי כולכם כבר מכירים).לא ידעתי שזו תיהיה השמלה האחרונה שאני הולכת לראות בחנות הזו.
המשכנו ללכת,והיה לי ברור שאת השמלה האבודה והמרשימה כבר לא אמצא...טוב נו,בטוח יש משהו אחר.יותר טוב. בטוח יש שמלה שמחכה במיוחד בשבילי.והפלא ופלא...אף שמלה לא נראתה באופק. וגם אם כן,זו הייתה שמלה שהתחפשה לחולצת טי שירט ענקית,שגם עם חגורה את תיראי כאילו את סוחבת על עצמך שק תפוחי אדמה בורוד פוקסיה.
'טוב נו...זה בטוח עוד לא הסוף! בכל זאת- H&M...' המשכנו לשוטט וללכת לאיבוד בחנות-דניאל והחבר הלכו למחלקת הגברים(שהייתה על הפנים-הכל בייסיק פשוטות) ואני לקחתי לי קצת זמן כדיי לחפש אחריי ה-שמלה שלי,זו שכאשר חברות ישאלו מאיפה היא אני אגיד בגאווה ובחצי חיוך זדוני H&M.

אוקיי,התייאשתי. אמרתי לחברתי דניאל-לא מצאתי שום שמלה,אבוד!זהו! אני את שלי עם השבדים גמרתי. "נו בואי נעשה עוד סיבוב..בטוח לא הגעת לכל החנות! איתמר(החבר) ישאר פה דקה(מחלקת הגברים) ואני אבוא איתך לסיבוב קצר"
לא היה מה לראות...שם-ג'ינסים, צד שני-הריון-משמאל-ילדים. כבר הכרתי את החנות בעל פה. דניאל:"אאאה אוי! יש את הקולקציה של סוניה ריקל! בואי נלך!" אני:'אם את מתכוונת לערימת סריגים עם האבנים בצבע ורוד פוקסיה שבפינה,אז גם שם כבר הייתי...
בהחלט דיכאון.בחיים שלי לא הרגשתי יותר מאוכזבת...הסריגים המפוספסים והמפורסמים של ריקל נעלמו כלא היו,וגם אלה שהיו, היו..איך נאמר...מפוספסים.תרתי משמע. עוד בייסיק במיטבו..goodby gap

לסיכום:אכזבה. כל שמלה שהוצגה על הבובות המבריקות הפכה לחולצות בייסיק בצבעים של אותה השמלה,חוץ מהבגדי הריון וכמה צעיפים שהיו מוצלחים.חבל שאני לא בהריון...כי בשביל צעיף אני לא אעמוד בקופה רבע שעה.
סחורה שנגמרה?לא יודעת...הגענו ישר כשהחנות נפתחה.אולי השבדים היו צריכים להביא אספקה גדולה יותר.(גם במחלקת הגברים לא נרשמה הצלחה כלל:לא נמצאו חולצות,וגם אלו שהיו היו בלויות ומשעממות.אנשים שעמדו בתור הסתכלו עלינו בפליאה שיצאנו בידיים ריקות)
האמריקאית

ש.ב באתר של האמריקאים:לא היו בדיוק,שם לא כל כך חיפשתי שמלה אבל רציתי לראות מה התחדש מאז הביקור בסניף של ירושליים בחורף(20 דקות של שופינג בקניון מלחה+מורה צעקנית לשל"ח=חולצת עם מעבר צבעים מאדום לאפור אמריקאי.אין עליי;))

מה נשתנה? גאפ..בייסיק...בואו נצא.
סיבוב קצר בחנות והבנתי שזה לא אני,זה הם. הכל פשוט מידי,חסר פאנץ'. לא שמלה ולא נעליים-אני לפה אחזור בחורף.השבדים השפיעו עליהם לרעה,הם צריכים זריקת מציאות.
אפילו שהמטרה של גאפ זה בייסיק,אני חושבת שאפשר קצת לחדש,להוסיף צבע,ולא להתמסטל מטרנד הג'ינס(כפי שניתן לראות בתמונה למעלה)
לסיכום:אמריקקים-השבדים מאחוריכם! אה, אופס.הם כבר עקפו...וג'ינס זה לא הפתרון למציאת בדים איכותיים ומרגשים! בד הפועלים והכל,100 שנה,אבל חלאס!!!
הספרדיה

הייתי בטוחה שבזארה אמצא את מבוקשי.מה כבר ביקשתי?? שמלה?! נו באמת
אבל לא.גם פה לא היה כלום.
טרנד הג'ינס נתקע לכל הרשתות עמוק בגרון,ושלא תבינו אותי לא נכון-אני מתה על ג'ינסים! אבל אפילו לא התפתתי לקנות את אחת מהחולצות,כי תביני זארה,יש לי כבר 4 מגאפ...
פה גם שיעורי בית לא היו. האתר של זארה בכלל לא עולה...כמה חבל..
לסיכום של הסיכומים: קניון עזריאלי מביא לי מזל רע.
מוזמנים להשאיר תגובות-אשמח לשמוע את דעתכם בנושא,במיוחד לאחר שכולם כל כך שיבחו את H&M

8 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

איזה מאכזב, אני עדיין לא הייתי ב H&M כי לא בא לי תורים :) הבנתי שהם סתם עושים את התורים ושבתוך החנות אין הרבה קונים רק כדי שיחשבו שיש הרבה. אני אומרת לכי על 24/7 ראיתי שם כמה שמלות מאוד מוצלחות.

blossom button אמר/ה...

הייתי ב 24/7 וגם שתי השמלות האחרונות(והיחידות) שלי משם. הם כנראה ממש יודעים את העבודה שלהם...אבל יצא כבר החשק לגמריי,מדדתי 2 שמלות חמודות אבל שתיהן היו גדולות עליי וכבר וויתרתי. אני אלך מתישהו עם עצמי בלי לחץ

מורן אמר/ה...

נסי את מזלך גם במנגו בסיבוב הקניות הבא :)

שיקסע אמר/ה...

מהניסיון שלי, תמיד כשהולכים עם מטרה לקנות משהו ספציפי - לא מוצאים כלום. הקניות הכי טובות בסופו של דבר הן אלו ש"על הדרך" - שאת פשוט רואה משהו יפה, בלי לתכנן, וקונה! בואי לדיזנגוף, יש פה מלא חנויות לא המוניות עם שמלות חמודות שיתאימו לתקציב שלך...

blossom button אמר/ה...

מורן-הייתי גם במנגו,גם טיפה מאכזב..שמלות היו מעט מבוגרות בשבילי,וגם אם מצאתי אחת המחיר היה גבוה מאוד

שיקסע-כן זה קורה לי הרבה,אבל האכזבה באותו יום הייתה רצינית.הייתי בכיף באה לדיזינגוף כל יום אם יכלתי,אבל זה פשוט פחות נגיש לי...והשמלה נמאה בסוף בחנות בגבעתיים-ממש מתחת לאף :)

תל אביבית בדרך לניו יורק אמר/ה...

בלוסום יקרה,
אני ממש אוהבת את הפוסטים שלך לאחרונה-את ממש משקיעה בהם והם משעשעים ומעניינים.
בהצלחה וישר כח(-:

blossom button אמר/ה...

תל אביבית בדרך לניו יורק-תודה רבה! אני נורא שמחה שההשקעה נכרת.בהחלט זריקת עידוד להמשך:)

saray אמר/ה...

הייץ' אנד אם - אכזבה מטורפתץץ החנות ריקה ואנשים עומדים בתור סתם! באמת שהתאכזבתי

זארה כבר אין כלום כ"כ הרבה זמןץץ כזה מבאס

וגאפ תמיד היו סתם ונשארו סתם!

הפוסט הזה הוא בערך כל מה שאני אומרת לקרוביי ב3 חודשים האחרונים! כבר אין איפה לקנות בגדים!