יום רביעי, 27 בינואר 2010

תעביר את זה הלאה

תעביר את זה הלאה זה סרט.מסופר בו על מורה שמחליט לעורר השראה בקרב תלמידיו בני ה 13,ולגרום להם לעשות משהו ולא לקבל הכל כמובן מאליו.אחד מהתלמידים שלו מחליט לקחת את זה צעד נוסף קדימה,ואוסף הומלס מהרחוב,מטפל בו ודואג לו לבגדים ובית חם.לכל אורך הסרט רואים איך התיאורייה של הילד מתפתחת-אני אעשה מעשה טוב לשלושה אנשים,וכל אחד מהם יעשה מעשה טוב לשלושה אנשים נוספים.רק שלושה מעשים טובים לשלושה אנשים שונים-והם יעבירו את זה הלאה.הסרט מרגש,סוחט דמעות ומומלץ מאוווד לצפייה(בכוונה אני לא מספרת את הסוף).
כשראיתי את הפוסט האחרון של ספי,ישר חשבתי על הלעביר את זה הלאה שלי.מדובר במישהו בשם קובייקו,או יאיר אם תרצו,אשר גילה לפני 3 שנים שיש לו סכרת.סכרת היא מחלה מאוד קשה,בה הגוף תוקף את תאי הלבלב-האיבר אשר אחראי על ייצור ההורמון אינסולין.בשביל לשמור על מצב מאוזן של הגוף ברמות האינסולין,חולי הסכרת חייבים להזריק לעצמם מנות אינסולין מלאכותי.עדיין לא מצאו מרפה למחלה,אי אפשר ליצור כדורי אינסולין מפני שהם יגיעו במערכת העיכול לקיבה ויתעכלו שם,בכדיי שהאינסולין יפעל ויגיע לכל הגוף הוא צריך להיות מוזרם ישר אל מחזור הדם=זריקות אינסולין.(אני לומדת על המערכות השונות בגוף דרך מגמת ביולוגיה,נושא ההרחבה שלי לתעודת בגרות)יש שלושה סוגים עיקריים של סכרת:סכרת נעורים-נפוצה ביותר.נוצרת כתוצאה מתאי לבלב בלתי פעילים.סכרת הריון(מסתיימת לאחר שהעובר נולד)-חוסר בהורמונים לתאי הלבלב=הפסקת ייצור האינסולין והאחרונה:סכרת מבוגרים-מה שיש ליאיר.
אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלו,ולקרוא עוד על הסכרת ובכלל. ב 1.2.10 ייערך יום הסכרת הבינלאומי,פרטים נוספים מפורסמים בבלוג של יאיר. בבקשה, תעבירו את זה הלאה
ולנושאים קצת פחות מדכאים-המצלמה אמורה לחזור היום/מחר מהסניף המרכזי לתיקון,מקווה שהיא תגיע מהר (אני כבר מתגעגעת!!!)
נאמבר 2:בעקבות הפוסט(הדיי ישן) של פטיט לולו,החלטתי להזמין לי פאשיונרי,לפני שייגמר במלאי ואני יהיה סתם מבואסת.
הזמנתי אותו ב 19.12.09 ,והוא הגיע אתמול,חבילה טרייה ישר מהונג קונג :)
צריך רק לאסוף את החבילה מהדואר ואת המצלמה מתיקון...מקווה שהיא תחזור כבר כדיי שאני אוכל להעלות תמונות וכמובן>>פוסט DIY חדש דנדש :)
שיהיה יום מקסים ואופטימי!

3 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

גם לי יש את המחברת הזו!

saray אמר/ה...

אני מחכה שהפאשיונרי יגיע אליי..
לא יכלתי לעמוד בפיתוי

blossom button אמר/ה...

dana-נו?איך היא באמת?

SARAY-גם אני לא יכלתי לעמוד בפיתוי!החלטתי שלאשראי של אבא מגיע קצת נחת מאופנועי אספנות ;)