יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

פוקהונטס,מאחורייך



כבר הרבה זמן שאני חולמת על נעליי "פוקהונטס",כפי שאני מכנה אותן.
ביום שבת שעברה הלכנו כל המשפחה למרכז מרום נווה לאכול קינוח(לפניי האוכל) ולשבת ליד המתקנים בזמן שאחי הקטן משחק.
בדרך למתקנים אני ואמא שלי נעצרנו ליד חלון ראווה של חנות בשם "קולקטיק".
אף פעם לא נכנסנו לחנות,אמא שלי דיי נרתעה ממנה כאשר ראתה מגף באלף שקל בחלון ראווה שלה אבל אף פעם לא בדקנו את הסחורה כמו שצריך.

ישר אני ואמא שלי ננעלנו על זוג סנדלים,עם פרנזים בצבע אפור.
אמא שלי ראתה כמה שהתלהבתי מהן,אבל לא אמרה מילה,היא רק שאלה, "את באמת תלכי איתן?" במין טון של הרמת גבה.
כמובן שעניתי בחיוב.לא ביקשתי ממנה שנבוא בהמשך השבוע לקנות אותן כי הן נראו לי נורא יקרות ולא רציתי לגרום להוצאה שכזו לאמא שלי



יום לאחר מכן הגיע אליי בספיישל דליברי קופסא כסופה של "אמריקן איגל". איך שראיתי את הקופסא ידעתי שאלה הן,אולי לא בצבע אפור,אבל יפות מתמיד. כמובן שמיד שאלתי את אימי כמה הן עלו והיא השיבה במבט מחוייך "עלו,עלו" שאלתי אותה,כמה? 200? 300? "לא.150 ש"ח" היא השיבה בפרצוף מחוייך ומרוצה

ואז בכלל הייתי בעננים.אני ואמא שלי אותה מידת נעליים,אז שתינו יכולות להינות מהן.היא גם אמרה לי שגם אם הן היו עולות 600 ש"ח היא הייתה קונה,מפני ששתינו יכולות להשתמש בהן.



את היפהייפיות האלו שילבתי עם גופייה שכבר הופיעה בפוסט הזה,מכנס קצר בהיר שקניתי לפניי שנתיים מאמסטרדם של ריפליי,ותיק קטן ונשכח עם דוגמת דגל ארצות הברית עליו שמצאתי בזמן שסידרתי את המדפים העליונים בארון.הייתי נוהגת ללכת עם התיק הזה המון כשהייתי בכיתה ד'-ה' והוא פרקטי בצורה מושלמת-הוא גדול מספיק בשביל להכיל פלאפון,מפתחות,מסטיקים,ארנק,משקפיי שמש וגומיות ספייר,וגם קטן מספיק ולא מסרבל.



דבר נוסף שתמיד רציתי לנסות זה לקלוע צמה בחלק הקדמי של ראשי. בגלל שיש לי שיער חלק זה היה ממש קשה כי הצמה לא הצליחה לתפוס, אז ניסיתי משהו קצת שונה-מין קשת כזו לשיער בדוגמת צמה,שעשיתי בצד אחד ומשכתי לצד השני.

כדיי לשדרג את הצמה קצר, הוספתי צמה נוספת לצד השני שלא יתקבל מראה ריק ופשוט מידי






הודעה קטנה: מהתאריך ה 5.8 עד ל 9.8 אני לא יהיה פה,יש לי קורס מסכם של ההדרכה בצופים.

מחכה לתגובות שלכם,שיהיה שבוע נהדר :)

11 תגובות:

Pick SOME Pic אמר/ה...

ואי יש לי חוויות!
העלו אותנו לשכב"ג בטקס "חטיפה"
קשרו לנו תעיניים העלו אותנו לאיזה מיניבוס ונסענו עד שהגענו לחוץ פלמחים
ויש עוד הרבה לספר XD
אם תרצי שאספר לך עוד סבבה
אבל לא התקבלתי להדרכה, אלא לפעילה
בקהילה משהו כזה.

);

Fashionable אמר/ה...

מהמממתתת תהני בקורס הזהה....
הבלוג שלךך מממש חמוד ואת ממש מוכשרתת..
השיערר שלךךך מדהיםםםם....:P

SARA אמר/ה...

וואו השיער שלך מושלם:) וגם הנעליים עם הפרנזים

אנונימי אמר/ה...

נעליים יפיפיות!! תתחדשי לך! ואהבתי גם את התיק קולי ביותר...:)

מ. אמר/ה...

יואו גם אני ניסיתי לעשות את הצמה ולא הצלחתי :(
אבל עכשיו נתת לי אחלה רעיון ואני רצה לנסות! :)

Olivia אמר/ה...

איזה יפות הנעליים!
בהצלחה בקורס של הצופים 3>

אנונימי אמר/ה...

אהבתי ממש את הכותרת (:
ניראת מקסים עם הצמות!

מוזמנת לבקר כמו תמיד.

Dana (MODAna) אמר/ה...

adorable
צמות הן הדרך ללבי

blossom button אמר/ה...

תודה רבה כולן :)

saray אמר/ה...

תתחדשי :) נורא נחמד מצד אמא

Galit - Lynn Stiklaro אמר/ה...

נעלים יפות, והצמה :)!!!